فهرست مقدمه. 3 انضباط.. 4 تصمیم گیری.. 4 هدفمندی.. 4 تحلیلگری.. 4 جمعپذیری.. 4 مشارکت... 5 مسئولیت پذیری.. 5 هماهنگی.. 5 مدیریت بحران.. 5 تجربه. 6 شبیهسازی.. 6 سرعت عمل.. 6 تسلط... 6 کنترل.. 6 انتخاب... 7 انعطاف پذیری.. 7 نظارتپذیری.. 7 اجرای سیستم.. 8 پاسخگویی.. 8 تطبیق.. 8 گزینش-نیروی-انسانی.. 9 تعریف وظایف: 10 ارزیابی رویه های به کار گرفته شده: 11 تصمیم گیری: 11 آسیب شناسی فرایند انتخاب کارکنان در سازمان های ایران.. 12 پیش بینی نیاز سازمان : 12 ساده ترین روش برای پیش بینی نیاز سازمان به افراد جدید آن است که: 12 تصمیم گیری در زمینه طرح انتخاب افراد موردنیاز: 13 بررسی درخواست های ارسال شده: 13 انتخاب ابزار سنجش مناسب: 14 اجرای امتحانات استخدامی: 14 مسئولیتها کوچک و تازه واقعی هستند اما متفاوت... 25 آنچه ما درباره کارمند یابی میدانیم. 26 آنچه ما دربارهی آموزش میدانیم.. 31 آنچه ما درباره ارزیابی مید ...