پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت
پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود مقاله isi با موضوع ارزیابی سیاست استقلال ویژه برای بهبود رفاه جامعه در استان پاپوآ اندونزی


دانلود مقاله isi با موضوع ارزیابی سیاست استقلال ویژه برای بهبود رفاه جامعه در استان پاپوآ اندونزی

دانلود مقاله isi با موضوع ارزیابی سیاست استقلال ویژه برای بهبود رفاه جامعه در استان پاپوآ اندونزی

در قالب pdf و در 17  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Special autonomy policy evaluation
to improve community welfare in
Papua province Indonesia

چکیده:خلاصه
هدف - هدف از این مطالعه ارزیابی سیاست خودمختاری ویژه برای بهبود جامعه است
رفاه استان پاپوآ
طرح/روش‌شناسی/رویکرد – این مطالعه با استفاده از رویکرد کیفی ارزیابی شد
فعالیت های برنامه و رضایت مشتری بر فعالیت برنامه، هدف و اجرا متمرکز شد
به طور موثر و کارآمد، شامل فرآیند ارزیابی مشتری است. داده های تحقیق از
آژانس برنامه ریزی توسعه منطقه ای پاپوآ و به منابع اولیه و ثانویه تفکیک شده است. اولیه
داده ها از طریق مشاهده، مصاحبه و مستندسازی از چند مطلع به دست آمد. در
مطلعین بر اساس نقش و مشارکت در خودمختاری ویژه استان پاپوآ تعیین شدند.
منابع داده ثانویه از طریق مطالعات میدانی، مجلات علمی، تحقیقات قبلی، مکتوب به دست آمده است
اسناد از سازمان های مربوطه، اینترنت و رسانه های الکترونیکی و مکتوب.
یافته ها - این مطالعه ویژگی های خودمختاری ویژه استان پاپوآ را نشان می دهد که مشابه یک
مدل تمرکززدایی نامتقارن، اگرچه به دلیل عدم ارزیابی، اجرای آن 20 سال طول کشید
و بهبود. این نظریه کاتروبو (2004) را رد می کند که مدل نامتقارن تمرکززدایی بیشتر است.
موثر از تمرکززدایی متقارن. توانمندسازی یا لغو برنامه ریزی نیازمندی مواد (MRP).
به دلیل فقدان نتایج مثبت باید مهم تلقی شود. Otsus نیاز به بهبود سیستم و
مدیریت مالی با در نظر گرفتن توزیع مالی برای مناطق توسعه یافته در نواحی ساحلی و دشتی
به جای مناطق کوهستانی
اصالت/ارزش – این تحقیق به دلیل پدیده ویژه استان پاپوآ انجام شده است
خودمختاری، همچنین ناشی از مشکلات در اجرای سیاست خودمختاری ویژه برای پاپوآ است
استانی که به نتایج مطلوبی دست نیافته بود. این مطالعه با هدف ارائه توصیه هایی برای ویژه انجام شد
سیاست خودمختاری استان پاپوآ برای بهبود رفاه جامعه.
کلیدواژه ها پاپوآ، تمرکززدایی، خودمختاری ویژه، رفاه
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع از جمله دانشجویان مهاجر در دبستان


دانلود مقاله isi با موضوع از جمله دانشجویان مهاجر در دبستان

دانلود مقاله isi با موضوع از جمله دانشجویان مهاجر در دبستان

در قالب pdf و در  16 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Including migrant students in the
primary school

چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله بررسی دیدگاه ها، تجربیات، نقش ها و ارزش های ایتالیایی است.
مدیران مدارس ابتدایی در خصوص شمولیت کودکان مهاجر
طرح/روش/رویکرد – روش مطالعه کیفی و از روش نیمه ساختاریافته تشکیل شده است.
مصاحبه ای که با 17 مدیر مدارس ابتدایی انجام شد و با استفاده از تحلیل محتوا مورد بررسی قرار گرفت.
یافته ها - شش دسته زیر پدیدار شد: (1) سازمان و خدمات مدرسه، (2) پروژه ها و
فعالیت‌هایی برای گنجاندن، (3) روش‌ها و استراتژی‌های تدریس، (4) ارزیابی، (5) شبکه‌سازی و (6) چالش‌ها.
یافته‌ها پیچیدگی نقش مدیران را برجسته کردند. آنها باید چندین کار را برای پرورش الف انجام دهند
تجربه مثبت مدرسه برای دانش آموزان مهاجر یک رویکرد دانش آموز محور مربوط در نظر گرفته شد
آموزش بین فرهنگی برای ارتقای شمول و رفاه. فعالیت های برنامه درسی بر اساس
نیازهای دانش آموز
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - تعداد شرکت کنندگان محدود بود و همه آنها در یک کار می کردند
منطقه کوچک شمال شرقی ایتالیا تحقیقات آینده باید دیدگاه سایر ذینفعان مدرسه را بررسی کند
به عنوان هماهنگ کننده معلم، کمیسیون شمول مدرسه، معلمان و معلمان.
پیامدهای عملی - یافته ها می توانند به عنوان چارچوبی برای تعریف مدلی از سازمان استفاده شوند
از مدرسه برای بحث در مورد ارتباط فعالیت ها و برای مقایسه مدارس در مختلف مفید است
زمینه ها توسعه تمرین بازتابی برای تجزیه و تحلیل فعالیت های داخل مدارس می تواند مورد توجه قرار گیرد.
پیامدهای اجتماعی - ذینفعان می توانند یافته ها را قبل از تصمیم گیری و توسعه در نظر بگیرند
اقدامات سیاسی در سراسر کشور
اصالت/ارزش - عوامل کلیدی شامل آگاهی از نقش مدیر مدرسه در مدیریت بود
مدرسه و اهمیت ارتباط مدرسه خود با جامعه محلی و سازمان های خارجی.
کلیدواژه ها مدیران مدارس، دانش آموزان مهاجر، ادغام در مدارس ایتالیایی، آموزش بین فرهنگی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

Mechanical Data Sheet for Spherical Storage tanks


Mechanical Data Sheet for Spherical Storage tanks

Mechanical Data Sheet for Spherical Storage tanks

این بسته شامل فایل CAD و XLS و PDF از طراحی مخازن کروی می باشد

لازم به ذکر است فایل PV هم ضمیمه می باشد 

فایل Native هم ضمیمه شده است 

برای طراحی پایه ها احتیاج به فایل SAP خواهید داشت( همچنین برای نازلها- فایل ANSYS) که در فایل بعدی قابل دسترسی می باشد

دانلود مقاله isi با موضوع درک مدیران مدارس تفاوت و تنوع دانش آموزان


دانلود مقاله isi با موضوع درک مدیران مدارس تفاوت و تنوع دانش آموزان

دانلود مقاله isi با موضوع درک مدیران مدارس تفاوت و تنوع دانش آموزان 

در قالب pdf و در  17 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :School principals’ understandings
of student difference and diversity
and how these understandings
influence their work

چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله بررسی این است که چگونه مدیران انتاریو تفاوت را در درون خود احساس می کنند
جمعیت دانش‌آموزی و اینکه چگونه این معناسازی بر نحوه انجام کارشان تأثیر می‌گذارد.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد - این مقاله در مورد یک مطالعه کیفی در انتاریو، کانادا گزارش می‌دهد که
شامل 59 مصاحبه نیمه ساختاریافته با مدیران مدارس از مناطق دولتی و سکولار مدارس انگلیسی در
انتاریوی جنوبی
یافته ها - چهار موضوع در توصیف مدیران از جمعیت دانش آموزان پدیدار شد: درک همه به عنوان
یکسان یا همگن؛ درک تفاوت های مشهود مرتبط با ادیان، نژاد و
فرهنگ ها؛ درک تفاوت های نامرئی یا کمتر قابل مشاهده، مانند تفاوت های تحصیلی، وضعیت اجتماعی-اقتصادی،
مسائل مربوط به سلامت روان، هویت جنسی و گرایش جنسی؛ و هم قابل مشاهده و هم کمتر قابل مشاهده است
تفاوت ها از طریق یک لنز جامع وقتی از آنها پرسیده شد که چگونه درک آنها از تفاوت تأثیر گذاشته است
چگونه آنها کار خود را انجام دادند، پاسخ های مدیران از عدم تأثیرگذاری بر کار آنها تا تأثیرگذاری متفاوت بود.
شیوه ها و فعالیت ها زمینه شرکت کنندگان - چه شخصی و چه محلی - بر برخی از کارهایی که انجام دادند تأثیر گذاشت
در نقش خود به عنوان مدیر مدرسه در نهایت، منابع متعددی از قطع ارتباط بین چگونه اصلی پدیدار شد
درک تفاوت و شیوه هایی که آنها در سایت مدرسه خود انجام می دهند. بین معناسازی آنها
در مورد تفاوت و تنوع و آماده سازی دانش آموزان برای شایستگی های قرن بیست و یکم به عنوان جهانی
شهروندان؛ و بین درک مدیران از تفاوت و تنوع و سیاست موجود استانی.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - بینش های مطالعه نه تنها به مجموعه ای از ادبیات موجود کمک می کند
که به بررسی معناسازی مدیران پیرامون تفاوت می‌پردازد، اما این خط تحقیق را برای در نظر گرفتن چگونگی گسترش نیز گسترش می‌دهد
این حس بر عملکرد حرفه ای آنها تأثیر می گذارد. این یافته ها سؤالات پژوهشی بیشتری را مطرح می کند
در مورد چگونگی رویکرد به یادگیری حرفه ای اصلی برای آموزش فراگیر و عادلانه. مثلا،
با وجود اینکه مدیران به صورت قراردادی در قبال دانش آموزان تحت مراقبت خود مسئول هستند، اما چرا این تلاش آنها بوده است
به نظر می رسد که به سمت مدرسه عادلانه و فراگیر به سایت مدرسه محدود شود و نه به جامعه گسترده تر؟
پیامدهای عملی - یافته های مطالعه را می توان برای اطلاع رسانی برنامه های آمادگی اصلی و
فرصت های یادگیری حرفه ای یعنی، این برنامه‌ها باید مهارت‌های مورد نیاز را به عنوان توسعه فراهم کنند
و همچنین زمان مورد نیاز برای مدیران برای تأمل در زمینه و باورهای محلی خود و بررسی چگونگی محلی خود
زمینه و باورها با تلاش‌های اجتماعی بزرگ‌تر برای ایجاد جامعه‌ای فراگیرتر و عادلانه‌تر مرتبط هستند.
پیامدهای اجتماعی - رهبری مدرسه برای ایجاد و ایجاد فراگیرتر و عادلانه تر ضروری است
آموزش عمومی که موفقیت همه دانش آموزان را در مدرسه بهبود می بخشد. با افزایش جمعیت عمومی انتاریو
به طور فزاینده ای متنوع، ضروری است که مدیران از موفقیت برای همه دانش آموزان حمایت کنند. این فقط می تواند اتفاق بیفتد اگر
آنها پیچیدگی تفاوت در بین جمعیت دانشجویی خود و فراتر از آن را درک می کنند که چگونه به آنها رسیدگی کنند
این پیچیدگی ها و اینکه چگونه درک و باورهای خود آنها بر شیوه های رهبری آنها تأثیر می گذارد.

دانلود مقاله isi با موضوع معقول کردن معلم ارزیابی با ارزش محلی فرهنگ


دانلود مقاله isi با موضوع معقول کردن معلم ارزیابی با ارزش محلی فرهنگ

دانلود مقاله isi با موضوع معقول کردن معلم ارزیابی با ارزش محلی فرهنگ 

در قالب pdf و در  12 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Making sense the teacher
evaluation with the value of local
culture (The voice of school
principals in Indonesia

چکیده:خلاصه
هدف - صدای مدیران مدرسه بیانگر افکار و تجربیات مدیران به دلیل آنهاست
به عنوان ارزیاب معلمان این ادراک مدیران را در مورد منطقی کردن ارزشیابی معلم ارائه می دهد. از نظر کیفی
پژوهش، صدا می تواند حقیقت و معنای تجربه مدیران را در ارزشیابی معلمان ارائه دهد. صدای آنها
در مصاحبه های کیفی ضبط شده و به صورت کلمات ترجمه می شود (جکسون و مازی، 2009 و چارتریس
و اسمردون، 2018). این مطالعه با گوش دادن به صدای مدیران در پنج استان اندونزی، الف
پژوهش کیفی با هدف بررسی حس‌سازی مدیران در ارزشیابی معلمان است.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد - این مطالعه رویکردی کیفی را اتخاذ کرد، همانطور که اصولاً مربوط به آن بود.
با گرفتن تجربیات مستقیم شرکت کنندگان در محیط طبیعی آنها به عنوان ارزیاب معلمان و مدرسه
رهبر (پاتون، 2002). در این پژوهش از مصاحبه کیفی و تحلیل محتوا استفاده شد. کیفی
مصاحبه نوعی مکالمه است که برای کشف تجربیات و تفاسیر مطلعین استفاده می شود. در این مطالعه،
مدیر مدرسه (میشلر، 1986؛ اسپرادلی، 1979 در هاچ، 2002). محققان از مصاحبه ها برای کشف این موضوع استفاده کردند
ساختار معنایی که توسط مدیران در معنا بخشیدن به خط مشی هایی که ارزشیابی معلمان را تعیین می کنند استفاده می کنند
برای انجام ارزیابی ها در داخل مقامات محلی مدیر استفاده می شود. ساختار ضمنی را می توان از آن کشف کرد
مشاهده مستقیم، و مصاحبه های کیفی می تواند این معنا را آشکار کند (هچ، 2002). از این رو،
با به کارگیری مصاحبه های کیفی، انتظار می رود که اطلاعات یا تفاسیر «منحصر به فرد» از طرف
می توان اصل را به دست آورد (Stake, 2010). تحلیل محتوا یک تکنیک تحقیق برای نتیجه گیری معتبر است
از متون شفاهی به یک زمینه پژوهشی. این تجزیه و تحلیل می تواند بینش های جدیدی ارائه دهد، محققان را بهبود بخشد.
درک پدیده های خاص، یا اطلاع رسانی سایر اقدامات عملی از طریق استفاده از داده های کلامی جمع آوری شده در
فرم پاسخ به سوالات مصاحبه باز (کریپندورف، 2004).
یافته‌ها - سه یافته مهم در رابطه با درک مدیران از ارزشیابی معلمان وجود دارد.
آنها طول خدمت معلمان، تصور مدیران از ارزشیابی معلمان و ثبات در معلم هستند
بهبود عملکرد. ادراک مدیران تا حد زیادی بر باورها و احساس آنها تأثیر می گذارد
ارزشیابی معلم در اصل، ارزشیابی معلمان برای شناسایی معلمان با کیفیت بالا استفاده نشده است.
تمرکز مدیران بیشتر بر بهبود رفاه معلمان است تا عملکرد واقعی معلمان.
محدودیت ها/پیامدهای تحقیق – تحقیقات آینده باید نگرش مدیران را نسبت به تحقیق مورد بررسی قرار دهد
ذینفعان زمانی که پیشرفت دانش آموزان با افزایش مداوم عملکرد معلمان مطابقت ندارد
رتبه بندی ها و همچنین بررسی واکنش سیاستگذاران برای مشاهده بهبود مداوم در آن ضروری است
ارزشیابی معلم با پیشرفت دانش آموز همخوانی ندارد. در نهایت نحوه از بین بردن فرهنگ مفصل
مسئولیت بدون ایجاد اصطکاک در محیط مدرسه.

فایل Tekla-Native File مربوط به مخازن کروی( همراه Spiral Stairway)


فایل Tekla-Native File مربوط به مخازن کروی( همراه Spiral Stairway)

فایل Tekla-Native File مربوط به مخازن کروی( همراه Spiral Stairway)

این فایل قابل Edit می باشد و با استفاده از آن می توانید کلیه نقشه های اجرایی را تهیه نمایید

برای تهیه این فایل نزدیک به 1000 نفر ساعت وقت صرف شده است

 و برای تهیه نقشه های Shop drawing نیازی به CAD ندارید

دانلود مقاله isi با موضوع درگیری نسلی، مصرف الکل و برادری


دانلود مقاله isi با موضوع درگیری نسلی، مصرف الکل و برادری

دانلود مقاله isi با موضوع درگیری نسلی، مصرف الکل و برادری

در قالب pdf و در  15 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Generational conflict, alcohol use
and brotherhood

چکیده:خلاصه
هدف - هدف از این مقاله شناسایی عوامل موثر بر فرسودگی شغلی، تاب آوری و کیفیت زندگی در
آتش نشانان شغلی روستایی علاوه بر این، منابع استرس و تأثیر تفاوت‌های نسلی مورد بررسی قرار گرفت.
طراحی / روش شناسی / رویکرد - یک بررسی مقطعی اکتشافی در یک شغل روستایی انجام شد
آتش نشانی
یافته‌ها – یافته‌های پروژه نشان می‌دهد که آتش‌نشانان از میزان رضایت بالایی برخوردار بودند
(CS) و سطوح نسبتاً کم استرس تروماتیک ثانویه و فرسودگی شغلی. متوسط ​​به بالا نمایش داده می شود
تاب آوری روانی و اکثریت احساس حمایت سازمانی متوسط ​​تا بالا داشتند، اما وجود داشت
اقلیت قابل توجهی که از طرف این بخش حمایت نمی شوند. یافته ها حاکی از آن است که سازمانی
حمایت به طور قابل توجهی با فرسودگی شغلی و تاب آوری مرتبط است. اکثر مردان (88.3%) گزارش دادند
خطر متوسط ​​تا بالا برای مشکلات مربوط به الکل و بیش از سه چهارم (78.6٪) مصرف زیاد الکل را گزارش کردند.
رفتار در سال گذشته یافته های کیفی تفاوت های نسلی و زنجیره فرماندهی را برجسته می کند
چالش ها به عنوان عوامل استرس زا اولیه
اصالت/ارزش - این یک مطالعه منحصر به فرد است که بر یک بخش شغلی روستایی تمرکز دارد. آنچه پیدا شد
مسائلی مشابه مسائلی بودند که با آتش نشانی های شغلی شهری مواجه بودند.
کلیدواژه ها حمایت سازمانی درک شده، آتش نشان، فرسودگی شغلی، مصرف الکل، تعارض نسلی،
مناطق روستایی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع بازسازی و تقویت ریاضی و فناوری با برنامه نویسی


دانلود مقاله isi با موضوع بازسازی و تقویت ریاضی و فناوری با برنامه نویسی

دانلود مقاله isi با موضوع بازسازی و تقویت ریاضی و فناوری با برنامه نویسی

در قالب pdf و در  13 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Remaking and reinforcing
mathematics and technology with
programming

چکیده:خلاصه
هدف - هدف از این مطالعه تجزیه و تحلیل و بحث در مورد معلمان ریاضیات و فناوری K-12 است.
ادراکات در مورد ادغام برنامه نویسی در فعالیت های آموزشی و یادگیری خود و ادراکات مختلف
ابزارهای برنامه نویسی
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – رویکرد مطالعه موردی با داده‌های جمع‌آوری‌شده از سه مورد استفاده شد
نمونه هایی از دوره برنامه نویسی توسعه حرفه ای برای معلمان K-12 در ریاضیات و فناوری.
یافته ها - یافته ها نشان می دهد که چالش ها و فرصت های درک شده با یادگیری و
یکپارچه سازی برنامه نویسی و با ابزارهای برنامه نویسی مختلف. بسیاری از معلمان برنامه نویسی را سرگرم کننده می دانند،
اما برای یادگیری و پیاده سازی آن وقت کافی ندارد و ابزارهای برنامه نویسی مختلف را مکمل هر دو می بینید
یکدیگر و با فرصت ها و چالش های فردی.
پیامدهای عملی - مفهوم عملی تحقیق این است که می تواند راهنمایی هایی برای معلمان ارائه کند
و سایر ذینفعانی که در حال ادغام برنامه نویسی در آموزش K-12 هستند. علاوه بر این،
تحقیقات اطلاعات مفیدی در مورد تجربیات معلمان در کار با ابزارهای برنامه نویسی مختلف ارائه می دهد.
پیامدهای اجتماعی - مفهوم اجتماعی تحقیق این است که هدف کلی در سراسر کشور است
اگر چالش های شناسایی شده در این مطالعه مورد توجه قرار نگیرد، ممکن است فرآیند یکپارچه سازی موفق نباشد
تأثیرات منفی بر رشد صلاحیت دیجیتال دانش آموزان دارد.
اصالت/ارزش – ارزش تحقیق این است که چالش ها و فرصت های مهم را برای آن شناسایی می کند
ادغام برنامه نویسی یعنی بسیاری از معلمان ابزارهای برنامه نویسی مختلف را درک می کنند

دانلود مقاله isi با موضوع ادغام مطالعه درس و پاسخ به مداخله


دانلود مقاله isi با موضوع ادغام مطالعه درس و پاسخ به مداخله

دانلود مقاله isi با موضوع ادغام مطالعه درس و پاسخ به مداخله

در قالب pdf و در  12 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Merging lesson study and response
to intervention

چکیده:خلاصه
هدف - این مقاله به طور نظری تجزیه و تحلیل می کند که چگونه پاسخ به مداخله (RTI) می تواند به عنوان یک ابزار در درس استفاده شود.
مطالعه (LS) برای تقویت یادگیری دانش‌آموز و اینکه چگونه RTI می‌تواند توسط معلمان در LS کاربرپسندتر شود. در
تمرکز بر این است که چگونه RTI می تواند با کار روزانه معلمان با گنجاندن آن در مدل LS سازگار شود و چگونه LS می تواند
با معرفی یک رویکرد علمی در تجزیه و تحلیل نتایج یادگیری دانش آموزان از طریق RTI بهره مند شوید. مقاله
همچنین نشان می دهد که چگونه این رویکرد می تواند به یادگیری کودکان با نیازهای آموزشی ویژه (SEN) کمک کند.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – این مقاله نظری ویژگی‌های آن را توصیف و مقایسه می‌کند
مدل LS با چارچوب RTI. مقایسه، طراحی مدل‌های مرتبط با معلمان را برجسته می‌کند.
توسعه و نتایج یادگیری مزایا و چالش های مدل ها شرح داده شده است. قبلی
مطالعه پژوهشی مرتبط با مدل ها نیز به اختصار بررسی شده است.
یافته‌ها - مزایا و چالش‌هایی در هر دو مدل RTI و LS وجود دارد، اما بخش‌هایی از مدل‌ها ظاهر می‌شوند
تا حدی مکمل یکدیگر باشند. توسعه حرفه ای معلمان و کنترل بهتر یادگیری
نتایج را می توان با ترکیب مدل ها به دست آورد. این امر همچنین می تواند منجر به بهبود آموزشی شود.
اصالت/ارزش - تقریباً هیچ تحقیقی در مورد مدل ترکیبی LS و RTI انجام نشده است.
کلیدواژه ها مطالعه تطبیقی ​​پاسخ به مداخله درس پژوهی رشد حرفه ای
مداخلات، نتایج یادگیری
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع مطالعه درسی به عنوان وسیله ای برای بهبود SEND معلمان مهارت های تدریس


دانلود مقاله isi با موضوع مطالعه درسی به عنوان وسیله ای برای بهبود SEND معلمان مهارت های تدریس

دانلود مقاله isi با موضوع مطالعه درسی به عنوان وسیله ای برای بهبود SEND معلمان مهارت های تدریس

در قالب pdf و در 10  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Lesson study as a vehicle for
improving SEND teachers’
teaching skills

چکیده:خلاصه
هدف - توسعه حرفه ای مشارکتی برای تدریس فراگیر یک حوزه تحقیقاتی محدود است،
اگرچه نیاز گسترده ای به معلمان با نیازهای آموزشی ویژه و معلولیت (SEND) وجود دارد. پژوهش
یافته‌های مربوط به اینکه چگونه توسعه حرفه‌ای معلمان می‌تواند به حمایت از توسعه افراد قدرتمند کمک کند
شرایط یادگیری برای همه دانش آموزان در این شماره ویژه ارائه شده است. هدف کمک به دانش است
اینکه چگونه استفاده از مطالعه درس می تواند قابلیت های معلمان را برای ارائه آموزش با کیفیت بالا برای دانش آموزان توسعه دهد
با ارسال.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – ویرایشگر مهمان هر یک از مقالات را ارائه می‌کند و موضوعات کلیدی را معرفی می‌کند.
و مفاهیم
یافته ها - مجموعه مقالات به دو موضوع تقسیم می شود. اولی تمرکز بر مطالعه درسی دارد که توسط
مربیان معلم در طول آموزش ضمن خدمت SEND. در این موضوع، معلمان دانش‌آموزانی هستند که هستند
مطالعه در زمینه های مختلف SEND، با حمایت مربیان معلم. موضوع دوم به بررسی اشکال مختلف می پردازد
مطالعات درسی که توسط محققین و معلمان انجام شده است با همکاری بر جنبه های محتوا متمرکز است که از
اهمیت برای دانش آموزان در SEND.
محدودیت ها/پیامدهای تحقیق - مقالات بر حوزه های آموزشی با تحقیقات محدود تمرکز دارند
سنت، و در نتیجه، مطالعات ممکن است به عنوان نقطه شروع برای تحقیقات بیشتر دیده شوند. نتایجی که تاکنون وجود ندارد
تعمیم پذیری بنابراین، محققان باید یافته‌ها را در شرایط مختلف و با بیشتر آزمایش کنند
گروه های وسیع تری از معلمان و دانش آموزان
مفاهیم عملی - نتایج مقالات می تواند برای توسعه آموزش معلم SEND و
توسعه حرفه ای مشترک برای معلمان SEND ضمن خدمت. بنابراین این موضوع مورد توجه خواهد بود
رهبران مدرسه و سیستم
اصالت/ارزش - مقالات یافته‌های اولیه را از یک منطقه تحت تحقیق و همچنین ترکیب می‌کنند
مطالعه درسی با روش‌ها و طرح‌هایی که قبلاً بررسی نشده است.
کلیدواژه ها درس پژوهی، توسعه حرفه ای مشارکتی، آموزش فراگیر، آموزشی ویژه
نیازها، آموزشی خاص

دانلود مقاله isi با موضوع سمت پنهان پایداری عملیات و زنجیره تامین مدیریت


دانلود مقاله isi با موضوع سمت پنهان پایداری عملیات و زنجیره تامین مدیریت

دانلود مقاله isi با موضوع سمت پنهان پایداری عملیات و زنجیره تامین مدیریت

در قالب pdf و در 22  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :The hidden side of sustainable
operations and supply chain
management

چکیده:خلاصه
هدف - این تحقیق بر اساس یک مرور ادبیات تحلیل شده انتقادی متمرکز بر موارد پیش بینی نشده است
نتایج، مبادلات و تنش های عملیات پایدار و مدیریت زنجیره تامین (OSCM)، از جمله
مقالات انتخاب شده برای این شماره ویژه
طراحی / روش شناسی / رویکرد - نویسندگان مفاهیم کلیدی، مسائل و نظری را معرفی می کنند
مبانی این شماره ویژه با موضوع "سمت پنهان عملیات پایدار و زنجیره تامین".
مدیریت (OSCM): نتایج پیش بینی نشده، مبادلات و تنش ها. نویسندگان این موضوعات را بررسی می کنند
در این زمینه، و اینکه چگونه ممکن است مانع انتقال نویسندگان به شیوه‌های پایدارتر شوند.
یافته ها - نویسندگان مروری بر نتایج پیش بینی نشده، مبادلات، تنش ها و تأثیرگذاری ارائه می کنند.
عواملی از ادبیات، و شناسایی چگونگی ظهور چنین مشکلاتی. مدل به این مشکلات می پردازد
با برجسته کردن تأثیر حیاتی وضعیت اساسی دانش بر تصمیم‌گیری پایدار OSCM.
محدودیت‌ها/پیامدهای تحقیق - نویسندگان مرور ادبیات را به مجلاتی محدود کردند که رتبه 2 را داشتند
و بالاتر همانطور که توسط انجمن مجاز مدارس بازرگانی راهنمای مجله علمی تعریف شده است. اصلی
مفهوم تحقیق فراخوانی است برای تمرکز توجه بر نتایج پیش بینی نشده به عنوان نقطه شروع و نه
فقط یک فکر بعدی برای شاغلین، نیات خوب مانند طرح های پایداری نیاز به دقت دارد
در نظر گرفتن نتایج بالقوه پیش بینی نشده
اصالت/ارزش - این مطالعه اولین بررسی انتقادی از نتایج پیش بینی نشده، مبادلات و
تنش در گفتمان OSCM پایدار در حالی که بررسی ادبیات (از جمله مقالات این شماره ویژه)
به طور قابل توجهی به توصیف این مسائل کمک می کند، هنوز مشخص نیست که چگونه چنین مشکلاتی پدیدار می شوند. در
مدل توسعه‌یافته در این مقاله با برجسته کردن تأثیر حیاتی وضعیت زیربنایی به این شکاف می‌پردازد
دانش مربوط به تصمیم گیری پایدار OSCM
کلیدواژه‌ها مدیریت زنجیره تامین پایدار، نتایج پیش‌بینی نشده، مبادلات، تنش‌ها، ادبیات
بررسی، پایداری
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع توسعه شغلی درمان در گرانگگورمن بیمارستان، دوبلین


دانلود مقاله isi با موضوع توسعه شغلی درمان در گرانگگورمن بیمارستان، دوبلین

دانلود مقاله isi با موضوع توسعه شغلی درمان در گرانگگورمن بیمارستان، دوبلین

در قالب pdf و در  19 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Development of occupational
therapy in Grangegorman
hospital, Dublin

چکیده:خلاصه
هدف - در اوایل تا اواسط قرن بیستم، بخش های کاردرمانی تحت رهبری روانپزشک
در بیمارستان های روانی ایرلند پدیدار شد. این نشان دهنده گذار به سمت ایجاد خدمات توانبخشی بود
در محیط های سازمانی این مقاله با هدف بررسی توسعه کاردرمانی در
بیمارستان روانی گرانگگورمن و بیمارستان کمکی آن، بیمارستان روانی پورترین از 1934-1954.
طرح/روش‌شناسی/رویکرد - برای تحلیل از روش‌های تحقیق اسنادی تاریخی استفاده شد
داده های منبع اولیه از صورتجلسه کمیته گرانگگورمن، بازرس گزارش های بیمارستان روانی،
بخش‌های بیمارستان‌های روانی، اسناد وزارت امور خارجه و آرشیو روزنامه‌ها. در
داده های آرشیوی با استفاده از هر دو رویکرد زمانی و موضوعی تجزیه و تحلیل شد.
یافته ها - رویداد کلیدی اصلی در سال 1935 ظاهر شد، زمانی که چهار پرسنل پرستاری Grangegorman به
بیمارستان روانی کاردیف برای گذراندن دوره آموزشی شش ماهه در زمینه کاردرمانی. به شرح زیر
مضامین پدیدار شد - "تأسیس کاردرمانی در گرانگگورمن و پورترن"؛ «نقش مسیر کوتاه
پرسنل پرستاری آموزش دیده در ارائه خدمات کاردرمانی» و «منطقات درمانی در مقابل
منطق مدیریت بیمارستان».
اصالت/ارزش – این مطالعه به پزشکان اولیه کاردرمانی در این کشور اشاره می کند
گرانگگورمن و پیچیدگی‌های منشأ نقش کاردرمانی در اواسط دهه بیستم را برجسته می‌کند.
قرن ایرلند در راستای بیمارستان های روانپزشکی همزمان، فعالیت های کاردرمانی
در Grangegorman ترفیع شد عمدتا بر اساس صنایع دستی یا بهره وری. عدم وجود صدای بیماران
به این معنی است که محدودیت هایی برای تعیین ماهیت درمانی این خدمات کاردرمانی اولیه وجود دارد.
کلیدواژه ها ایرلند، سلامت روان، تاریخچه کاردرمانی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع مداخلات مبتنی بر حس با بزرگسال و نوجوان بازماندگان تروما


دانلود مقاله isi با موضوع مداخلات مبتنی بر حس با بزرگسال و نوجوان بازماندگان تروما

دانلود مقاله isi با موضوع مداخلات مبتنی بر حس با بزرگسال و نوجوان بازماندگان تروما

در قالب pdf و در 24  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Sensory-based interventions
with adult and adolescent
trauma survivors

چکیده:خلاصه
هدف - یک پایگاه شواهد در حال ظهور، و افزایش آگاهی از اثرات تروما بر بدن،
از یک رویکرد مبتنی بر حس برای درمان استرس پس از سانحه و بازماندگان ترومای پیچیده حمایت می کند. این
هدف این مقاله شناسایی، تجزیه و تحلیل و خلاصه کردن شواهد تجربی برای مداخلات مبتنی بر حس است
کاردرمانگران در درمان بزرگسالان و نوجوانان بازمانده از تروما استفاده می کنند.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد - یک بررسی یکپارچه از ادبیات انجام شد. هر دو
مقالات تجربی و مفهومی گنجانده شد. رویکرد استقرایی و روش مقایسه ای ثابت
برای درک و ترکیب تحقیق استفاده شد.
یافته ها - جستجوی ادبیات 18 مقاله به دست آمد که انواع مداخلات مبتنی بر حس را توصیف می کرد.
استفاده شده، الگوهای پردازش حسی (SP) و زمینه و شواهد برای کاردرمانی مبتنی بر حس
تمرین با بازماندگان تروما 9 مطالعه تجربی و 9 مطالعه مفهومی و مروری بودند
اوراق. مضامین شناسایی شده عبارتند از: الگوهای غیر معمول SP. نوع مداخله مبتنی بر حس مورد استفاده با
بازماندگان تروما؛ و برنامه های درمانی بین رشته ای می توانند علائم تروما را کاهش دهند.
پیامدهای عملی - مداخلات مبتنی بر حس با بزرگسالان و نوجوانان بازماندگان تروما
به عنوان زمینه های امیدوارکننده عمل و تحقیق در ادبیات ظهور می کند. اگرچه داده های تجربی محدود است،
نیازهای حسی بدن در پردازش تجربیات تروما بیشتر شناخته شده و مورد حمایت قرار می گیرند
توسط الگوهای SP غیر معمول شناسایی شده در بازماندگان. رویکردی فرا رشته ای مبتنی بر حس برای درمان
این پتانسیل را دارد که در درمان بازمانده تروما موثر باشد.
اصالت/ارزش - با پایه مهارت در یکپارچگی حسی و تحلیل شغلی، شغلی
درمانگران در زمینه مطالعات تروما چیزهای زیادی برای ارائه دارند. این بررسی شروع به رسیدگی به شکاف در
ادبیات، تحقیقات نتیجه کنترل شده دقیق تر را با حجم نمونه بزرگتر، شخص محور توصیه می کند
مطالعاتی با تمرکز بر دیدگاه بازماندگان تروما و توسعه حرفه ای مستمر و
مشاوره برای کاردرمانگرانی که با این جمعیت کار می کنند.
کلیدواژه ها رویکرد حسی، درمان مبتنی بر حس، استرس پس از سانحه، ترومای پیچیده،
کاردرمانی، اختلال استرس پس از سانحه
نوع مقاله بررسی کلی
©

دانلود مقاله isi با موضوع کارمندان دولت با آن کنار می آیند تقاضاهای رقابتی در مورد آنها نمایندگی


دانلود مقاله isi با موضوع کارمندان دولت با آن کنار می آیند تقاضاهای رقابتی در مورد آنها نمایندگی

دانلود مقاله isi با موضوع کارمندان دولت با آن کنار می آیند تقاضاهای رقابتی در مورد آنها نمایندگی 

در قالب pdf و در 17  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Public servants coping with
competing demands on their
agency in client relationships

چکیده:خلاصه
هدف - این مقاله نحوه برخورد گفتمانی کارمندان دولتی که با جوانان کار می کنند را تحلیل می کند
تقاضاهای رقابتی در مورد آژانس خود، به عنوان جهت گیری آنها به سمت و توانایی های آنها برای تأثیرگذاری بر آنها تعریف می شود
مشتریان مطالعات قبلی نشان داد که کارکنان دولتی چگونه با مشتریان خود در هنگام مواجهه با تقاضاهای رقیب رفتار می کنند
توجه کمتری به نحوه تعریف کارمندان دولتی از نمایندگی خود داشتند.
طراحی / روش شناسی / رویکرد - تحلیل گفتمان در سطح خرد برای تجزیه و تحلیل چگونگی کارمندان عمومی استفاده می شود.
نمایندگی خود را در روابط با مشتری، با تکیه بر مصاحبه با 9 نفر در یک شهر فنلاند که
با جوانانی که فاقد شغل یا محل تحصیل هستند کار کنید.
یافته ها - مصاحبه شوندگان به جای توصیف منسجم نمایندگی خود، چندین گفتمان را به کار بردند.
نمایندگی خود را در رابطه با خواسته های مختلف به طور متفاوت نشان می دهند. این توانایی برای حرکت متناقض است
گفتمان ها به عنوان استراتژی مقابله ای گفتمانی انعکاسی مورد بحث قرار می گیرند که کارمندان عمومی را قادر می سازد تا
تصویر مثبتی از نمایندگی آنها علیرغم تنش در محل کار.
محدودیت‌ها/پیامدهای تحقیق - اگرچه روش اجازه تعمیم مستقیم را نمی‌دهد، اما آشکار می‌کند
استراتژی‌های گفتمانی احتمالاً در بسیاری از سازمان‌های عمومی معاصر یافت می‌شوند.
مفاهیم عملی - این مطالعه نیاز به شناخت بهتر و پرورش چند وجهی را نشان می دهد.
ماهیت نمایندگی برای بهبود کیفیت خدمات
اصالت/ارزش - یافته‌ها دیدگاه تنش‌ها در کار کارمندان دولتی را عمیق‌تر می‌کنند و نشان می‌دهند که تنوع
گفتمان‌ها نه تنها باعث ایجاد اضطراب می‌شوند، بلکه به افرادی که با کارهای متناقض سر و کار دارند نیز کمک می‌کنند.
کلیدواژه ها آژانس، روابط با مشتری، گفتمان، راهبرد مقابله، کارمند دولتی، جوانان
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع نگاشت جریان ارزش در تحصیلات


دانلود مقاله isi با موضوع نگاشت جریان ارزش در تحصیلات

دانلود مقاله isi با موضوع نگاشت جریان ارزش در تحصیلات

در قالب pdf و در  18 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Value stream mapping in
education

چکیده:خلاصه
هدف - معلمان آموزش ابتدایی سطوح بالایی از استرس را تجربه می کنند اما فاقد استراتژی های مقابله ای منطقی هستند
استرس کاری آنها را کاهش دهد. این مقاله یک نقشه‌برداری جریان ارزش برای رویکرد آموزش ایجاد کرده و آن را بررسی می‌کند
به عنوان یک استراتژی مقابله ای منطقی برای تیم هایی از معلمان و سایر کارکنان برای غلبه بر استرس های مرتبط با کار استفاده کنید.
طراحی / روش شناسی / رویکرد - فرآیند تحقیق شامل دو مرحله است. اول، یک جریان ارزش
رویکرد نقشه برداری برای آموزش، بر اساس تحقیقات ادبیات توسعه یافته است. در مرحله بعد، رویکرد در اعتبارسنجی می شود
مطالعه اقدام پژوهی برای کاهش استرس کاری معلمان در خدمات آموزشی. فرآیندهایی که بوده است
انتخاب شده توسط معلمان مربوط به مقابله با افزایش تنوع، زمان های طولانی و نامطمئن توان و
مشخصات نامشخص
یافته‌ها - نقشه‌برداری جریان ارزش برای آموزش (VSM4EDU) یک روش بهبود ساختار یافته است.
بر اصول تجسم، مشارکت و تفکر فرآیندی که به معلمان بدون پیشینه کمک می کند
تفکر ناب برای تجزیه و تحلیل فرآیندهای آنها. استفاده از این روش، تیم را قادر به توسعه مقابله منطقی کرده است
استراتژی هایی برای کاهش استرس ناشی از کار آنها.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - VSM4EDU با استفاده از تحقیق اقدام در یک واحد تأیید شده است
مدرسه، که مستلزم بینش عمیق است، اما آزمایش بیشتر در مدارس دیگر مورد استقبال قرار می گیرد. علاوه بر این، VSM4EDU دارد
برای توسعه نقشه وضعیت آینده استفاده نشده است.
مفاهیم عملی - نگاشت جریان ارزش در محیط های آموزشی تا زمانی که آموزشی مفید است
زمینه در رویکرد رعایت می شود.
پیامدهای اجتماعی - VSM4EDU معلمان را توانمند می کند و به توسعه همکاری در تیم ها کمک می کند.
اصالت/ارزش - اعتبار نگاشت جریان ارزش برای آموزش به خوبی مستند و اصلی است.
کلیدواژه ها ناب آموزشی، بهبود مستمر، استرس کاری، توسعه تیمی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع جو مطالعه حمایتی و عملکرد تحصیلی در میان دانشجویان دانشگاه


دانلود مقاله isi با موضوع جو مطالعه حمایتی و عملکرد تحصیلی در میان دانشجویان دانشگاه

دانلود مقاله isi با موضوع جو مطالعه حمایتی و عملکرد تحصیلی در میان دانشجویان دانشگاه

در قالب pdf و در  16 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Supportive study climate and
academic performance among
university students

چکیده:خلاصه
هدف - هدف کلی این مطالعه بررسی عوامل مرتبط با عملکرد تحصیلی در میان است
دانشجویان دانشگاه. به طور خاص، بررسی می کند که آیا جو مطالعه حمایتی مستقیماً با تحصیلات مرتبط است یا خیر
عملکرد و اینکه آیا سرمایه روانشناختی دانش آموزان (PsyCap)، احساسات مثبت و مشارکت مطالعه
در رابطه بین جو مطالعه حمایتی و عملکرد تحصیلی نقش دارند.
طراحی/روش/رویکرد – در مجموع 588 دانشجوی کارشناسی از طیف وسیعی از برنامه های دانشگاهی
در یک نظرسنجی شرکت کرد. مدلسازی معادلات ساختاری مبتنی بر حداقل مربعات جزئی (PLS) (SEM) استفاده شد
برای آزمون مدل های مفهومی و روابط فرضی با استفاده از نرم افزار SmartPLS.
یافته ها - هیچ حمایتی برای رابطه مستقیم بین جو مطالعه حمایتی و تحصیلی یافت نشد
کارایی. با این حال، نتایج نشان می‌دهد که PsyCap، احساسات مثبت و درگیری مطالعه واسطه‌گری هستند
نقش بین جو مطالعه حمایتی و عملکرد تحصیلی علاوه بر این، یافته ها چند وجهی را نشان می دهد
الگویی در میان PsyCap، احساسات مثبت و مشارکت مطالعه که باعث ارتقای عملکرد تحصیلی می شود.
اصالت/ارزش - این اولین مطالعه ای است که به طور همزمان نقش PsyCap، احساسات و
تعامل مطالعه بین جو مطالعه حمایتی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه.
در نتیجه، تحقیقات قبلی را گسترده و عمیق می کند و هم نظری و هم عملی را ارائه می دهد
مفاهیم
کلیدواژه‌ها سرمایه روان‌شناختی، هیجان‌های مثبت، درگیری تحصیلی، عملکرد تحصیلی،
جو مطالعه حمایتی، دانشجویان دانشگاه
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع Industry 4.0 یک تحلیل تجربی از قصد کاربران در بخش خودرو


دانلود مقاله isi با موضوع Industry 4.0 یک تحلیل تجربی از قصد کاربران در بخش خودرو

دانلود مقاله isi با موضوع Industry 4.0 یک تحلیل تجربی از قصد کاربران در بخش خودرو

در قالب pdf و در  22 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Industry 4.0 an empirical analysis
of users’ intention in the
automotive sector

چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله بررسی زمینه خودرو 4.0 برای درک تمایل مصرف کنندگان است.
به سمت خودروهای خودکار با فناوری پیشرفته این مقاله پیشینه هایی را که منجر به استفاده از نوآوری می شود، تجزیه و تحلیل می کند
وسایل نقلیه. تئوری رفتار برنامه ریزی شده (TPB) با گنجاندن ساختارهای بیشتر پذیرفته شده و گسترش می یابد
به عنوان جنبه های محیطی و بازدارنده.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – ظهور فناوری‌های هوشمند و اینترنت اشیا
منجر به کمک های متعددی شده است که به قصد مصرف کنندگان برای پذیرش نوآوری در این کشور نگاه می کند
صنعت خودرو. علاوه بر این، این مطالعه از علاقه فزاینده به تحرک پایدار ناشی می شود
به دست آورد. بر اساس مدل های پذیرش فناوری قبلی و به ویژه TPB، این مقاله یک
پرسشنامه ساختار یافته پس از بررسی آزمایشی، پرسشنامه نهایی به صورت آنلاین از طریق ایمیل اجرا شد
و رسانه های اجتماعی در زمینه ایتالیایی. برای تحلیل از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است
داده ها و آزمون مدل مفهومی.
یافته ها - تعداد پرسشنامه های تکمیل شده 310 پرسشنامه بود که نمونه ای متشکل از بزرگسالان جوان بود.
با سطوح مختلف اعتیاد به فناوری مشخص می شود. نتایج، محرک هایی را توضیح می دهد که منجر به پذیرش می شود
و وسایل نقلیه خودکار با تکنولوژی بالا را بپذیرید. این موضوع هنوز در دست بررسی است و تحقیقات بالقوه ای را ارائه می دهد
فرصت ها، با توجه به تکامل بازار و عادات و نیازهای مصرف کنندگان. تحقیقات آینده
مطالعات در این زمینه باید بر تعمیم یافته های موجود در کشورهای دیگر متمرکز شود. علاوه بر این، یک بار این
فناوری شروع به پذیرش می کند، ساختارهای دیگر را می توان کشف، بررسی و در مدل گنجاند.
اصالت/ارزش – تحرک با افزایش سریع تقاضا برای پایداری، علاقه فزاینده ای را به خود جلب کرده است
و رشد راه حل های نوآورانه تعبیه شده عدم تحرک. این تحقیق کاربرد مدل TPB و
رابطه بین ساختار، جنبه های زیست محیطی، بازدارنده ها و قصد استفاده از وسایل نقلیه خودکار.
با این قدرت، می توان ارتباط هر سازه را برای دستیابی به اجماع اجتماعی در بازار شناسایی کرد.
کلیدواژه‌ها نوآوری، پایداری، تحرک، خودروهای پیشرفته، وسایل نقلیه خودکار، محیط زیست،
قصد

دانلود مقاله isi با موضوع اثرات بازار کار منطقه ای مهاجرت برای افراد کم مهارت کارگران


دانلود مقاله isi با موضوع اثرات بازار کار منطقه ای مهاجرت برای افراد کم مهارت کارگران

دانلود مقاله isi با موضوع اثرات بازار کار منطقه ای مهاجرت برای افراد کم مهارت کارگران

در قالب pdf و در  21 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Regional labour market effects of
immigration on low-skilled
workers

چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله بررسی اثرات مهاجرت بر نتایج بازار کار است.
بومیان با تحصیلات پایین (یعنی ساکنان بدون مدرک دانشگاهی). با استفاده از تئوری رقابت بازار کار،
این مقاله استدلال می کند که اثرات بازار کار بومیان به مجموعه مهارت های مهاجران بستگی دارد.
به این موضوع می پردازد که آیا مهاجران مکمل یا جایگزین کارگران بومی هستند.
طراحی/روش/رویکرد - داده های تطبیق طولی کارفرما-کارمند در سوئد استفاده می شود
برآورد میزان تحصیلات پایین بومیان در مناطقی که بیشترین هجوم پناهندگان از بالکان را تجربه می کنند.
جنگ ها، به این شوک عرضه با توجه به دستمزدهای واقعی، اشتغال و تحرک شغلی بین سال 1990 پاسخ دادند.
و 2003.
یافته ها - اول، تجزیه و تحلیل نشان می دهد که کارگران بومی با تحصیلات پایین به ورود مهاجران پاسخ می دهند
با افزایش دستمزد واقعی دوم، اگرچه چشم انداز اشتغال به طور کلی برای افراد کم مهارت بدتر شد
کارگران در اکثر مناطق، این را نمی توان به مناطقی نسبت داد که بزرگترین شوک عرضه را تجربه می کنند. سوم،
نشانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه بومیان کم مهارت در مناطق غنی از مهاجرت به احتمال زیاد محل کار خود را تغییر می دهند.
به ویژه در ترکیب با حرکت رو به بالا در توزیع دستمزد.
اصالت/ارزش - به جای مشاهده ظهور مکانیسم جابجایی که معمولا درک می شود
هنگامی که یک اقتصاد در معرض شوک عرضه قرار می گیرد، یافته های منطقه ای نشان می دهد که جریان بالای مهاجران
تمایل به ایجاد مکانیزمی دارند که کارگران بومی را در توزیع دستمزد به سمت بالا می کشاند. این مهم است، زیرا
نسبت مهاجران به ندرت به طور مساوی در یک کشور توزیع می شود.
کلیدواژه ها جابجایی، مهاجرت پناهندگان، بومیان کم مهارت، ارتقاء، سوئد
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع توزیع درون خانواری از فقر منابع و درآمد و نابرابری در کشورهای Visegr ad


دانلود مقاله isi با موضوع توزیع درون خانواری از فقر منابع و درآمد و نابرابری در کشورهای Visegr ad

دانلود مقاله isi با موضوع توزیع درون خانواری از فقر منابع و درآمد و نابرابری در کشورهای Visegr ad

در قالب pdf و در  17 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Intra-household distribution of
resources and income poverty and
inequality in Visegrad countries

چکیده:خلاصه
هدف - هدف نویسندگان نشان دادن تأثیر اجازه دادن به توزیع نابرابر درون خانواری
منابع بر فقر درآمدی و نابرابری درآمدی
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – این مقاله از یک مدل مصرف جمعی برای مطالعه درون خانوار استفاده می‌کند.
توزیع منابع در کشورهای Visegr ad (V4). از رضایت مالی ذهنی به عنوان یک مورد استفاده می کند
پروکسی برای سودمندی غیرمستقیم از مصرف فردی برای تخمین مقیاس های بی تفاوتی در بین زوج ها
از مقیاس هم ارزی سنتی آمار اتحادیه اروپا در مورد درآمد و شرایط زندگی (EU-SILC)
داده های 2013 و 2018 اعمال شده است.
یافته ها - نتایج این مطالعه نشان دهنده صرفه جویی قابل توجهی در مقیاس از زندگی در یک زوج است
عموماً بالاتر از آنچه در مقیاس هم ارزی معمولاً اعمال می شود. برآوردهای قانون اشتراک نشان می دهد
که در میانگین فاکتورهای توزیع، زنان بین 0.4 تا 0.6 سهم مصرف دارند. با این حال،
برخی از نتایج نزدیک به اشتراک برابر 0.5 هستند. سهم مصرف زنان با او افزایش می یابد
کمک به درآمد خانوار در مورد فقر درآمدی و نابرابری، نویسندگان نشان می‌دهند که هر دوی اینها
اقدامات ممکن است در رویکرد سنتی به اشتراک گذاری برابر منابع دست کم گرفته شود.
اصالت/ارزش - نویسندگان با تخمین مقیاس های بی تفاوتی برای چک (CZ) به تجربیات اضافه می کنند.
مجارستان (HU)، لهستان (PL) و اسلواکی (SK)، کشورهایی که در تحقیقات قبلی شرکت نداشته اند.
نابرابری، فقر درآمدی، مدل جمعی خانوار، مقیاس هم ارزی، مقیاس بی تفاوتی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع یادگیری تحول آفرین برای رهبری پایداری


دانلود مقاله isi با موضوع یادگیری تحول آفرین برای رهبری پایداری

دانلود مقاله isi با موضوع یادگیری تحول آفرین برای رهبری پایداری

در قالب pdf و در 18  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Transformational learning for
sustainability leadership

چکیده:خلاصه
هدف - یادگیری تحول آفرین (TL) و رهبری نقاط اهرمی کلیدی برای حمایت از جامعه هستند.
انتقال به سمت پایداری هدف از این مطالعه شناسایی اجزای ضروری TL در یک
برنامه کارشناسی ارشد رهبری پایداری بین المللی در سوئد که توسط بسیاری توصیف شده است
دانش آموزان به عنوان تغییر دهنده زندگی، توانمندسازی و تحول.
طراحی/روش/رویکرد – فارغ التحصیلان شامل 15 گروه به یک نظرسنجی و
پاسخ ها برای ترسیم مولفه های TL همانطور که توسط دانش آموزان تجربه شد استفاده شد.
یافته ها - این نظرسنجی ادعاهای حکایتی مبنی بر تحول آفرین بودن برنامه را تأیید می کند. در
یافته ها حاکی از آن است که جامعه، مکان، آموزش، مفاهیم و محتوا، سرگردانی و امید و عاملیت
اجزای ضروری هستند که با هم افزایی آن ها در یک کل یکپارچه که پشتیبانی می کنند ترکیب شده اند
تغییر دگرگونی از نظر بسیاری از پاسخ دهندگان.
اصالت/ارزش - این مطالعه اجزای پیشنهادی را به طراحان و مربیان برنامه ارائه می دهد
و بر ادغام و هم افزایی آنها برای حمایت از تجارب TL برای رهبران پایداری تأکید می کند.
کلیدواژه‌ها پایداری، ESD، یادگیری تحول‌آفرین/تحول‌گرا،
آموزش برای توسعه پایدار، رهبری پایداری، آموزش رهبری،
توسعه پایدار استراتژیک
نوع کاغذ مقاله پژوهشی