پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت
پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود مقاله isi با موضوع درک مدیران مدارس تفاوت و تنوع دانش آموزان


دانلود مقاله isi با موضوع درک مدیران مدارس تفاوت و تنوع دانش آموزان

دانلود مقاله isi با موضوع درک مدیران مدارس تفاوت و تنوع دانش آموزان 

در قالب pdf و در  17 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :School principals’ understandings
of student difference and diversity
and how these understandings
influence their work

چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله بررسی این است که چگونه مدیران انتاریو تفاوت را در درون خود احساس می کنند
جمعیت دانش‌آموزی و اینکه چگونه این معناسازی بر نحوه انجام کارشان تأثیر می‌گذارد.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد - این مقاله در مورد یک مطالعه کیفی در انتاریو، کانادا گزارش می‌دهد که
شامل 59 مصاحبه نیمه ساختاریافته با مدیران مدارس از مناطق دولتی و سکولار مدارس انگلیسی در
انتاریوی جنوبی
یافته ها - چهار موضوع در توصیف مدیران از جمعیت دانش آموزان پدیدار شد: درک همه به عنوان
یکسان یا همگن؛ درک تفاوت های مشهود مرتبط با ادیان، نژاد و
فرهنگ ها؛ درک تفاوت های نامرئی یا کمتر قابل مشاهده، مانند تفاوت های تحصیلی، وضعیت اجتماعی-اقتصادی،
مسائل مربوط به سلامت روان، هویت جنسی و گرایش جنسی؛ و هم قابل مشاهده و هم کمتر قابل مشاهده است
تفاوت ها از طریق یک لنز جامع وقتی از آنها پرسیده شد که چگونه درک آنها از تفاوت تأثیر گذاشته است
چگونه آنها کار خود را انجام دادند، پاسخ های مدیران از عدم تأثیرگذاری بر کار آنها تا تأثیرگذاری متفاوت بود.
شیوه ها و فعالیت ها زمینه شرکت کنندگان - چه شخصی و چه محلی - بر برخی از کارهایی که انجام دادند تأثیر گذاشت
در نقش خود به عنوان مدیر مدرسه در نهایت، منابع متعددی از قطع ارتباط بین چگونه اصلی پدیدار شد
درک تفاوت و شیوه هایی که آنها در سایت مدرسه خود انجام می دهند. بین معناسازی آنها
در مورد تفاوت و تنوع و آماده سازی دانش آموزان برای شایستگی های قرن بیست و یکم به عنوان جهانی
شهروندان؛ و بین درک مدیران از تفاوت و تنوع و سیاست موجود استانی.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - بینش های مطالعه نه تنها به مجموعه ای از ادبیات موجود کمک می کند
که به بررسی معناسازی مدیران پیرامون تفاوت می‌پردازد، اما این خط تحقیق را برای در نظر گرفتن چگونگی گسترش نیز گسترش می‌دهد
این حس بر عملکرد حرفه ای آنها تأثیر می گذارد. این یافته ها سؤالات پژوهشی بیشتری را مطرح می کند
در مورد چگونگی رویکرد به یادگیری حرفه ای اصلی برای آموزش فراگیر و عادلانه. مثلا،
با وجود اینکه مدیران به صورت قراردادی در قبال دانش آموزان تحت مراقبت خود مسئول هستند، اما چرا این تلاش آنها بوده است
به نظر می رسد که به سمت مدرسه عادلانه و فراگیر به سایت مدرسه محدود شود و نه به جامعه گسترده تر؟
پیامدهای عملی - یافته های مطالعه را می توان برای اطلاع رسانی برنامه های آمادگی اصلی و
فرصت های یادگیری حرفه ای یعنی، این برنامه‌ها باید مهارت‌های مورد نیاز را به عنوان توسعه فراهم کنند
و همچنین زمان مورد نیاز برای مدیران برای تأمل در زمینه و باورهای محلی خود و بررسی چگونگی محلی خود
زمینه و باورها با تلاش‌های اجتماعی بزرگ‌تر برای ایجاد جامعه‌ای فراگیرتر و عادلانه‌تر مرتبط هستند.
پیامدهای اجتماعی - رهبری مدرسه برای ایجاد و ایجاد فراگیرتر و عادلانه تر ضروری است
آموزش عمومی که موفقیت همه دانش آموزان را در مدرسه بهبود می بخشد. با افزایش جمعیت عمومی انتاریو
به طور فزاینده ای متنوع، ضروری است که مدیران از موفقیت برای همه دانش آموزان حمایت کنند. این فقط می تواند اتفاق بیفتد اگر
آنها پیچیدگی تفاوت در بین جمعیت دانشجویی خود و فراتر از آن را درک می کنند که چگونه به آنها رسیدگی کنند
این پیچیدگی ها و اینکه چگونه درک و باورهای خود آنها بر شیوه های رهبری آنها تأثیر می گذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد