این فیلم آموزشی، شامل تدریس سوالات و نکات درس 4 (صفحه 22 , 23) از کتاب فوق العاده first friends 3 می باشد.
+ تدریس سوالات و نکات مربوط به درس 4
+ مرور لغات (catch, sing, climb, run, read, write, draw, jump)
+ تدریس سوالات پایه زبان انگلیسی، سوالاتی از قبیل : آیا تو می توانی؟
Can you catch? Yes, I can.
Can you run? No, I can't.
Can you sing? Yes, I can.
Can you climb? No, I can't.
+ سوالات بله/خیر
+ بیان کردن توانایی در انگلیسی
+ یادگیری در لحظه
این فیلم آموزشی، شامل تدریس لغات درس 4 (صفحات 22 و 23) از کتاب فوق العاده first friends 3 می باشد.
+ تلفظ لغات همراه با معنی
+ تدریس افعال مهم انگلیسی (jump, read, write, catch, sing, climb, run, draw)
+ یادگیری در لحظه
پرسشنامه چندمحوری بالینی میلون (1977) (MCMI) یک پرسشنامه خودسنج استاندارد شده است که دامنه ی گسترده ای از اطلاعات مربوط به شخصیت، سازگاری هیجانی و نگرش مراجعان به پرسشنامه را می سنجد، مخاطبان آن افراد بالای 18 سال و دارای توانایی خواندن حداقل کلاس هشتم می باشد و دومین پرسشنامه پراهمیت پس از پرسشنامه چند وجهی مینه سوتا(MMPI)است ( پیوتروسکی و زالوسکی، 1993؛ به نقل از دلاور، غرایی و چگینی، 1391).
پرسشنامه میلون از جمله پرسشنامه های منحصر به فردی ست که در آن بر اختلال های شخصیت و نشانه هایی که اغلب با این اختلال ها همراه هستند تاکید می شود ( میلون 1997؛ به نقل از دلاور، غرایی و چگینی، 1391).
این فایل شامل لیست کاملی از دستورات میکروکنترلر AVR است که به صورت خلاصه در قالب جدول بیان شده است. این جدول شامل نحوه استفاده دستور، عملکرد، تعداد عملوندها و سیکل کلاک مورد نیاز برای انجام آن است. این فایل برای دسترسی سریع به دستورات میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
باسلام
طرح درس و روش تدریس اجتماعی ششم درس پیشرفتهای علمی مسلمانان در قالب ورد و شامل 12 صفحه.
پس از ظهور و گسترش اسلام، مسلمانان پیشرفتهای علمی، فرهنگی و هنری زیادی داشتند و آثار مهمی از خود برجای گذاشتند که تا قرنها مورد استفادۀ مغرب زمین بوده است.
قرنهای سوم تا پنجم هجری اوج این تکاپوهای علمی مسلمانان است و نکته درخور توجه اینجاست که در این دوره ایرانیان مسلمان خدمات بزرگی به جهانیان ارائه نمودند و نقش و جایگاه ویژهای در این شکوفایی علوم و فنون داشتند. متأسفانه به این موارد در آموزش تاریخ چندان توجه نشده است.
در این فصل، دانش آموزان با گسترش اسلام، ظهور دانشمندان و اندیشمندان برجستۀ مسلمان و آثار آنها و علل و عوامل مربوط به رونق و شکوفایی علمی آشنا میشوند و اطلاعاتی دربارۀ انواع مراکز علمی جهان اسلام کسب میکنند.
اهداف درس:
✅ روابط علت و معلولی پیشرفتهای مسلمانان را در دورۀ اسلامی بیان کنند و نشان دهند.
✅ دربارۀ یکی از مفاخر مسلمان و آثار وی از منابع مختلف، اطلاعاتی گردآوری کنند.
✅ روی نقشه مسیرهای اصلی گسترش اسلام را نشان دهند و معین کنند.
✅ مفاخر علمی فرهنگی دورۀ اسلامی و آثار آنها را در قالب روزنامه دیواری و... به نمایش بگذارند.