پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت
پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود مقاله isi با موضوع معقول کردن معلم ارزیابی با ارزش محلی فرهنگ


دانلود مقاله isi با موضوع معقول کردن معلم ارزیابی با ارزش محلی فرهنگ

دانلود مقاله isi با موضوع معقول کردن معلم ارزیابی با ارزش محلی فرهنگ 

در قالب pdf و در  12 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Making sense the teacher
evaluation with the value of local
culture (The voice of school
principals in Indonesia

چکیده:خلاصه
هدف - صدای مدیران مدرسه بیانگر افکار و تجربیات مدیران به دلیل آنهاست
به عنوان ارزیاب معلمان این ادراک مدیران را در مورد منطقی کردن ارزشیابی معلم ارائه می دهد. از نظر کیفی
پژوهش، صدا می تواند حقیقت و معنای تجربه مدیران را در ارزشیابی معلمان ارائه دهد. صدای آنها
در مصاحبه های کیفی ضبط شده و به صورت کلمات ترجمه می شود (جکسون و مازی، 2009 و چارتریس
و اسمردون، 2018). این مطالعه با گوش دادن به صدای مدیران در پنج استان اندونزی، الف
پژوهش کیفی با هدف بررسی حس‌سازی مدیران در ارزشیابی معلمان است.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد - این مطالعه رویکردی کیفی را اتخاذ کرد، همانطور که اصولاً مربوط به آن بود.
با گرفتن تجربیات مستقیم شرکت کنندگان در محیط طبیعی آنها به عنوان ارزیاب معلمان و مدرسه
رهبر (پاتون، 2002). در این پژوهش از مصاحبه کیفی و تحلیل محتوا استفاده شد. کیفی
مصاحبه نوعی مکالمه است که برای کشف تجربیات و تفاسیر مطلعین استفاده می شود. در این مطالعه،
مدیر مدرسه (میشلر، 1986؛ اسپرادلی، 1979 در هاچ، 2002). محققان از مصاحبه ها برای کشف این موضوع استفاده کردند
ساختار معنایی که توسط مدیران در معنا بخشیدن به خط مشی هایی که ارزشیابی معلمان را تعیین می کنند استفاده می کنند
برای انجام ارزیابی ها در داخل مقامات محلی مدیر استفاده می شود. ساختار ضمنی را می توان از آن کشف کرد
مشاهده مستقیم، و مصاحبه های کیفی می تواند این معنا را آشکار کند (هچ، 2002). از این رو،
با به کارگیری مصاحبه های کیفی، انتظار می رود که اطلاعات یا تفاسیر «منحصر به فرد» از طرف
می توان اصل را به دست آورد (Stake, 2010). تحلیل محتوا یک تکنیک تحقیق برای نتیجه گیری معتبر است
از متون شفاهی به یک زمینه پژوهشی. این تجزیه و تحلیل می تواند بینش های جدیدی ارائه دهد، محققان را بهبود بخشد.
درک پدیده های خاص، یا اطلاع رسانی سایر اقدامات عملی از طریق استفاده از داده های کلامی جمع آوری شده در
فرم پاسخ به سوالات مصاحبه باز (کریپندورف، 2004).
یافته‌ها - سه یافته مهم در رابطه با درک مدیران از ارزشیابی معلمان وجود دارد.
آنها طول خدمت معلمان، تصور مدیران از ارزشیابی معلمان و ثبات در معلم هستند
بهبود عملکرد. ادراک مدیران تا حد زیادی بر باورها و احساس آنها تأثیر می گذارد
ارزشیابی معلم در اصل، ارزشیابی معلمان برای شناسایی معلمان با کیفیت بالا استفاده نشده است.
تمرکز مدیران بیشتر بر بهبود رفاه معلمان است تا عملکرد واقعی معلمان.
محدودیت ها/پیامدهای تحقیق – تحقیقات آینده باید نگرش مدیران را نسبت به تحقیق مورد بررسی قرار دهد
ذینفعان زمانی که پیشرفت دانش آموزان با افزایش مداوم عملکرد معلمان مطابقت ندارد
رتبه بندی ها و همچنین بررسی واکنش سیاستگذاران برای مشاهده بهبود مداوم در آن ضروری است
ارزشیابی معلم با پیشرفت دانش آموز همخوانی ندارد. در نهایت نحوه از بین بردن فرهنگ مفصل
مسئولیت بدون ایجاد اصطکاک در محیط مدرسه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد