دانلود مقاله isi با موضوع تقویت پایداری اهداف توسعه در یک مهندسی عمران برنامه لیسانس
در قالب pdf و در 21 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Boosting the sustainable
development goals in
a civil engineering
bachelor degree program
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله تحلیل پتانسیل برای اجرای توسعه پایدار است
اهداف (SDGs) در مقطع کارشناسی مهندسی عمران در دانشکده مهندسی عمران در دانشگاه
Politècnica de València (اسپانیا).
طراحی/روششناسی/رویکرد – تمام برنامههای درسی دوره 2019/2020 برای تشخیص اینکه
هر موضوع در برنامه درسی برنامه به دستیابی به اهداف توسعه پایدار کمک می کند.
یافتهها - نتایج نشان میدهد که 75 درصد از دورهها نقطه شروع امیدوارکنندهای را نشان میدهند یا پتانسیل آن را دارند
به اهدافی که دستور کار 2030 را پوشش می دهند، رسیدگی کنید. این مقاله همچنین اقدامات راه اندازی شده توسط دانشکده عمران را ارائه می دهد
مهندسی برای تقویت SDGs در برنامه درسی مهندسی عمران.
اصالت/ارزش - این مقاله یک روش دقیق و سیستماتیک را ارائه می دهد که می تواند در آن انجام شود
درجات لیسانس مختلف برای یافتن موضوعاتی که پتانسیل گنجاندن SDGs را در خود دارند
برنامه این مقاله همچنین اقداماتی را ارائه میکند که توسط دانشکده مهندسی عمران برای تقویت SDGs انجام شده است
برنامه درسی مهندسی عمران
کلمات کلیدی اهداف توسعه پایدار، مهندسی عمران، دستور کار 2030، برنامه درسی، نتایج،
برنامه درسی، مهارت حرفه ای
نوع کاغذ مطالعه موردی
دانلود مقاله isi با موضوع دانشگاه ها صحبت می کنند، دانشجویان راه رفتن
در قالب pdf و در 15 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Universities talk, students
walk
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله توصیف یک رویکرد نوآورانه از ادغام پایداری در
ساختارها و فرآیندهای یک مدرسه کسب و کار بدون ایجاد مقاومت.
طراحی/روش/رویکرد - رقابت کارآفرینی پایدار به عنوان یک مسابقه تعبیه شده است.
برنامه مستقل در یک مسابقه طرح تجاری از قبل موجود در دانشکده تجارت FHNW.
این مقاله نشان می دهد که کدام عناصر ساختاری رقابت باید با نیازهای پایدار تطبیق داده شود
کارآفرینان
یافتهها - این مقاله جنبههایی را که باید در نظر گرفته شوند و مراحلی که باید برای اجرای a
رقابت کارآفرینی پایدار که تا حد امکان از پروژه های با کیفیت بالا حمایت می کند. توصیف می کند
اهمیت توسعه یک ابزار مستقل که نیازهای خاص پایداری را برآورده کند
کارآفرینان در برنامه ریزی پروژه طرح نوآوری پایدار توضیح داده شده است.
پیامدهای اجتماعی - پروژه های دانشجویی در دانشکده بازرگانی FHNW به عنوان بخشی از توسعه داده می شوند
مسابقه کارآفرینی که دو بار با موفقیت انجام شده است. آنها متعدد هستند
اثرات مثبت اجتماعی و اکولوژیکی قابل اندازه گیری که توسط دانش آموزان در پایداری آنها توصیف می شود
طرح های نوآوری و متعاقباً در تحقق پروژه ها منعکس می شود.
اصالت/ارزش – با استفاده از مثال چالش پایداری دانشجویی سوئیس، مقاله
نشان می دهد که تحت چه شرایطی یک پروژه پایداری می تواند با موفقیت در پروژه موجود ادغام شود
ساختار یک موسسه آموزش عالی و تبدیل به یک پروژه چراغ راه دانشگاه. دیگر
دانشگاه ها می توانند از این یافته ها برای راه اندازی پروژه های مشابه در مؤسسات خود استفاده کنند.
کلمات کلیدی توسعه پایدار، کارآفرینی پایدار، نوآوری پایدار،
مدارس کسب و کار، انکوباتورهای کسب و کار، مسابقات طرح کسب و کار
نوع کاغذ کاغذ مفهومی
دانلود مقاله isi با موضوع آموزش برای پایداری
در قالب pdf و در 19 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
موضوع انگلیسی :Education for sustainability
چکیده:خلاصه
هدف - رویکردهای فعلی به علم و آموزش پایداری بر (ارزیابی و پرداختن) تمرکز دارد.
دنیای بیرونی اکوسیستم ها، ساختارهای اقتصادی-اجتماعی گسترده تر، فناوری و پویایی حاکمیت. آ
نقص عمده چنین رویکردهایی نادیده گرفتن ابعاد و ظرفیت های درونی است (که محدودیت
آموزش برای پایداری به عنوان پایان)، و ظرفیت محدود برای تسهیل بازتاب در زمینه شناختی و عاطفی اجتماعی
فرآیندهای زیربنای یادگیری افراد، انتخاب های زندگی روزمره و تصمیم گیری (که
آموزش را برای پایداری به عنوان وسیله ای محدود می کند). رویکردها و آموزشهای جامعتر فوری هستند
مورد نیاز است. هدف این مقاله ارتقای دانش مرتبط است.
طراحی / روش شناسی / رویکرد - این مقاله یک مطالعه موردی بازتابی از توسعه یک را ارائه می دهد
دوره نوآورانه "پایداری و تحول درونی" و مداخلات مرتبط در قالب الف
آزمایشگاه تمرین و شوراهای هفتگی
یافتهها - این مقاله به تشریح ارتباط بین پایداری و تحول درونی میپردازد
آموزش، بینش هایی را در مورد فرآیند انطباق مداخلات متفکرانه با آموزش پایداری ارائه می دهد
و با تأملاتی در مورد چالش ها، درس های آموخته شده و کارهای آینده مورد نیاز برای حمایت بیشتر به پایان می رسد
رویکردهای یکپارچه یافته ها نشان می دهد که ابعاد و دگرگونی درونی می تواند وسیله ای برای بحرانی،
آموزش بهبود یافته برای پایداری و چگونگی دستیابی به آن در عمل.
اصالت/ارزش - اخیراً مفهوم دگرگونی درونی یا شخصی (حوزه) رخ داده است
در علم و آموزش پایداری توجه فزاینده ای به خود جلب کرده است. با وجود این علاقه، چنین جدید
مفهومسازیها و اکتشافیها، تا به امروز، به طور سیستماتیک با آموزش مرتبط نبودهاند
پایداری (نه به عنوان هدف و نه به عنوان وسیله). این مقاله یک مورد انتقادی و انعکاسی را ارائه میکند که پیشرفت میکند
دانش مرتبط این یک سابقه ایجاد می کند که سایر دانشگاه ها/موسسات آموزشی می توانند آن را دنبال کنند یا یاد بگیرند
از جانب.
دانلود مقاله isi با موضوع مشکلات شرورانه
در قالب pdf و در 17 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Wicked problems
چکیده:خلاصه
هدف - این مطالعه با هدف تعیین چگونگی نیازهای توسعه پایدار (SD) (با توجه به
موضوعات SD کمیسیون اقتصادی سازمان ملل متحد برای اروپا (UNECE) از سال 2005) به
محتوای آموزش، تحقیق، توسعه و نوآوری (RDI) در مؤسسات آموزش عالی (HEI).
آموزش و پیوند RDI ممکن است بر توانایی HEI برای رسیدگی به مشکلات بد مرتبط با SD و افزایش آن تأثیر بگذارد.
تاثیر اجتماعی آنها
طراحی/روششناسی/رویکرد – این مقاله محتوای برنامه درسی مبتنی بر SD را مورد بررسی قرار میدهد
دانشگاهها (برزیل و فنلاند) و تعداد نتایج تحقیقات مرتبط با SD را شمارش کردند. علاوه بر این،
از مدل سازی مفهومی برای تجزیه و تحلیل مکانیسم هایی استفاده شد که ممکن است کار SD HEI را به صورت محلی هدایت کند
نوآوری.
یافته ها - داده ها انحراف همگرایی را در RDI افراد مرتبط با SD بین این دو نشان داد.
او هست. هیچ ارتباطی بین آموزش SD-گرا و RDI-کار در هر دو HEI وجود نداشت. آموزش و پرورش و
فرآیندهای RDI دارای موضوعات مختلف UNECE SD در نقطه کانونی هستند و پیوند آموزش و پژوهش عبارت است از
فاقد این تفاوت نشان می دهد که دانش جدید مرتبط با SD تولید شده از طریق RDI به طور موثری نبوده است
در آموزش استفاده می شود. مدلسازی نشان داد که همگرایی در نتایج RDI از همان نوع محلی ناشی میشود
چالشهای تجاری، صنعتی و اجتماعی، اعمال فشارهای موثر ذینفعان در HEI
دانلود مقاله isi با موضوع آموزش تحول آفرین
در قالب pdf و در 20 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Transformative education
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله افزایش دانش مرتبط در ابعاد فردی، اجتماعی و زیست محیطی است
پایداری و اینکه چگونه می توان از آن برای حمایت از یادگیری تحول آفرین استفاده کرد.
طراحی/روش/رویکرد – این مقاله یک مطالعه موردی بازتابی از طراحی، محتوا و
تأثیر دوره ای بر عدالت زیست محیطی که یادگیری رابطه ای را با لنز عدالت و عدالت ادغام می کند. در
مطالعه موردی انعکاسی یک خودارزیابی انتقادی و اکتشافی از جمله مصاحبه، بحث های گروهی را ارائه می دهد.
و نظرسنجی با سهامداران کلیدی و شرکت کنندگان دوره.
یافته ها - نتایج نشان می دهد که چگونه رویکردهای رابطه ای می توانند از یادگیری تحول آفرین حمایت کنند
پایداری و ارائه شیوه های مشخص، مسیرها و توصیه هایی برای توسعه برنامه های درسی که
سایر دانشگاه ها/موسسات آموزشی می توانند از آنها پیروی کنند یا از آنها یاد بگیرند.
اصالت/ارزش – تحقیقات، تمرین و آموزش پایداری به طور کلی بر ساختاری یا سیستمی تمرکز دارد
عوامل دگرگونی (مانند فناوری، حکومت و سیاست) بدون توجه به چگونگی نهادها
و سیستم ها با دگرگونی عاملیت و ذهنیت شخصی شکل می گیرند و شکل می گیرند. این ارائه یک
پتانسیل گسترده بکر و مطالعه نشده برای پرداختن به نقاط اهرمی عمیق برای تغییر با استفاده از یک رابطه رابطه ای
رویکردی برای پیوند تحولات فردی، اجتماعی و زیست محیطی برای پایداری.
کلیدواژهها آموزش پایداری، تفکر سیستمی، آموزش ضد ظلم،
تعلیم و تربیت متفکرانه، عدالت زیست محیطی، هستی شناسی رابطه ای
نوع کاغذ مطالعه موردی
دانلود مقاله isi با موضوع آموزش پایداری به عنوان پیچیده رویکرد سیستم ها
در قالب pdf و در 17 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Teaching sustainability as complex
systems approach
چکیده:خلاصه
هدف - رویکردها برای حل مشکلات پایداری نیاز به یک حالت حل مشکل خاص دارند،
پیچیدگی، مبهم بودن و ماهیت بین رشته ای مسئله را در بر می گیرد. هدف این مقاله این است که
دیدگاه سیستم های پیچیده را برای رسیدگی به مشکلات پایداری، به ویژه از طریق ابزار
علوم شبکه، و طرح کلی یک کارگاه آموزشی بین رشته ای را ارائه می دهد.
طراحی/روششناسی/رویکرد – موضوع کارگاه، تحلیل پایداری است
اهداف توسعه (SDGs) به عنوان یک برنامه اقدام سیاسی. نویسندگان علاقه مند به هم افزایی و مبادله هستند
بین اهداف، که از طریق ساختار شبکه زیربنایی بررسی می شود. نویسندگان
از یک رویکرد آموزشی همسو با آموزش پایدار و یادگیری تحول آفرین استفاده کنید.
دانلود مقاله isi با موضوع متخصصان تحصیل کرده از پایداری و ابعاد اعمال
در قالب pdf و در 19 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Educated professionals of
sustainability and the
dimensions of practices
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله گسترش ساختار و درک مبتنی بر شایستگی است
آموزش پایداری با تجزیه و تحلیل شیوه های افراد حرفه ای که تکمیل کرده اند
آموزش دانشگاهی با هدف توسعه عوامل تغییر پایدار.
طراحی/روش شناسی/رویکرد - دامنه تحقیق در ابتدا بر روی بررسی شیوه های حرفه ای بود
پیروی از نظریه کار مرزی نظریه عمل اجتماعی به عنوان یک رویکرد روش شناختی در
انجام و تجزیه و تحلیل مصاحبه های موضوعی با 19 فارغ التحصیل برنامه کارشناسی ارشد متمرکز بر پایداری.
مصاحبه ها بر اساس چارچوب نظری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و همچنین یافته هایی که خارج از آن قرار داشتند نیز ذکر شد
این چارچوب
یافته ها - چارچوبی برای درک مطالب، شایستگی ها و معانی شیوه های مرتبط با
زمینه حرفه ای پایداری معرفی شد. چارچوب نشان می دهد که در شیوه های
متخصصان تحصیل کرده پایداری، معانی به عنوان اولویت اصلی ظاهر می شوند و با استفاده از موقعیت مبتنی بر آن منتقل می شوند.
مواد و مجموعه های مختلف صلاحیت.
محدودیتها/پیامدهای تحقیق - نویسندگان پیشنهاد میکنند که نظریه مرز به خوبی به این موضوع کمک میکند
ظهور زمینه حرفه ای پایداری، و استفاده از یک نظریه عملی به این امر کمک می کند
درک حرفه ای گرایی پایداری و آموزش آن
پیامدهای عملی - نویسندگان پیشنهاد میکنند که نظریه عمل میتواند بینش عمیقتری در این مورد ارائه دهد
چگونه فارغ التحصیلان علوم پایداری از تحصیلات خود پس از فارغ التحصیلی استفاده می کنند، چگونه حرفه خود را انجام می دهند و
در ازای آن بازتاب های قابل اجرا برای آموزش پایداری ارائه می شود.
دانلود مقاله isi با موضوع از مسئولیت پذیری تا پاسخگویی در ادغام پایداری در آموزش عالی
در قالب pdf و در 15 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Greening higher education?
From responsibilization to
accountabilization in the
incorporation of sustainability
in higher education
چکیده:خلاصه
هدف - این مطالعه با هدف بررسی چگونگی گنجاندن - یا جریان اصلی - پایداری در یک
مدرسه در یک دانشگاه از طریق تکنیک های مسئولیت پذیری و پاسخگویی.
طراحی / روش شناسی / رویکرد - نویسندگان با الهام از روش مطالعه موردی گسترده
شرکت، مشاهده و تجزیه و تحلیل دو فرآیند الهام گرفته از حسابرسی، که اهداف شامل اطمینان از آن بود
پایداری در فرآیند آموزشی ادغام شد.
یافته ها - نویسندگان با دنبال کردن دو فرآیند الهام گرفته از ممیزی نشان می دهند که چگونه از معلمان خواسته شده است
به سؤالات نظرسنجی باز پاسخ دهید و با انجام این کار به عنوان افراد مسئولیت پذیر ظاهر شدند. اگر چه
به معلمان فضای زیادی داده شد تا مفهوم پایداری را تفسیر کنند و نحوه ترجمه آن را نشان دهند
در برنامه ها و دوره های ارائه شده، معلمان به عنوان سازمانی مستقر پاسخگو شدند
سلسله مراتب زمانی که مسئولیت پذیری از طریق تکنیک های رسمی رسمیت یافت، بازتولید شد
پاسخگویی
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - تجزیه و تحلیل فراتر از ابزاری حرکت می کند
معرفتشناسیهایی که بسیاری از تحقیقات پوزیتیویستی در آموزش عالی را مشخص میکنند. همانطور که با
تمام مطالعات، مطالعه نویسندگان همچنین دارای محدودیت های روش شناختی، مانند شامل یک واحد بالاتر است
موسسه آموزشی. نیاز کلی به تحقیقات تجربی بیشتر در این زمینه به منظور ساخت وجود دارد
تئوری و درک اینکه آیا مفاهیم مسئولیت پذیری و پاسخگویی نیز می تواند
در سایر زمینه های آموزش عالی اعمال شود.
دانلود مقاله isi با موضوع نقش پایداری در رسانه ها و مطالعات ارتباطی برنامه های درسی در سراسر اروپا
در قالب pdf و در 17 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :The role of sustainability in media
and communication studies’
curricula throughout Europe
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این تحقیق تحلیل میزان پایداری و جنبههای اصلی مرتبط با آن است
برنامه های درسی رسانه و ارتباطات یکپارچه موسسات آموزش عالی در اروپا.
طراحی/روش/رویکرد – مجموعا 1068 برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین
مشخصات برنامه درسی/برنامه مرتبط آنها از 28 کشور اروپایی با استفاده از محتوا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت
تحلیل و بررسی.
یافته ها – نتایج نشان می دهد که سطح ادغام درسی جنبه های پایداری در حوزه رسانه
و ارتباطات در سطح ماژول کم (14%) تا بسیار کم (6%) است. در بیشتر موارد، پایداری به صورت ثابت باقی می ماند
اصل راهنمای انتزاعی که به یک پیشنهاد دوره اختصاصی ترجمه نمی شود. این می تواند دشواری را نشان دهد
عملیاتی کردن مفهومی به عنوان پایداری که نه تنها توسط آموزش عالی تجربه می شود
نهادها بلکه سیاست و جامعه در کل. علاوه بر این، نتایج فضایی را برای بازتاب در مورد آن باقی می گذارد
مسئولیت اجتماعی و آموزشی مؤسسات آموزش عالی.
محدودیت ها/پیامدهای تحقیق - نویسندگان آگاه هستند که همه آموزش ها (محتوا) به تصویر کشیده نمی شود
در برنامه های درسی به خصوص در جایی که آموزش مبتنی بر پژوهش است، نویسندگان این فرض را پایداری میکنند
(ارتباطات) بیشتر وجود دارد زیرا تحلیل برنامه های درسی می تواند آن را نشان دهد. علاوه بر این، این واقعیت به تنهایی
بررسی برنامه های درسی زبان انگلیسی می تواند به عنوان یک محدودیت بیشتر دیده شود.
اصالت/ارزش - این تحقیق یکی از معدود تلاشها برای تأیید سطح یکپارچگی واقعی است
جنبههای پایداری در برنامههای درسی یک رشته خاص مرتبط با پایداری، که هیچ کدام نیست
به عنوان یک مطالعه موردی و نه به عنوان یک تجزیه و تحلیل یک کشور انجام شده است.
کلیدواژهها: پایداری، آموزش عالی، برنامههای درسی، ارتباطات پایدار،
رسانه و ارتباطات
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
دانلود مقاله isi با موضوع دوجنسه بودن در معاصر ایتالیادانلود مقاله isi با موضوع دوجنسه بودن در معاصر ایتالیا
در قالب pdf و در 16 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Being bisexual in contemporary
Italy
چکیده:خلاصه
هدف - جامعه علمی جامعهشناسی ایتالیا علاقه محدودی به موضوعات مرتبط با این موضوع نشان داده است
دوجنس گرایی هدف از این مقاله پر کردن شکاف دانش در مورد موضوع، نشان دادن داده های تجربی است
تحقیقی که به صورت آنلاین در مورد جامعه دوجنسه ایتالیایی انجام شده است.
طراحی/روش/رویکرد – این مقاله بر اساس یک نظرسنجی آنلاین ترکیبی در مورد دوجنس گرایان ایتالیایی است
افراد، که شامل 218 مصاحبه بود. این پرسشنامه از سوالات بسته و باز تشکیل شده بود
رفتارها، عادات و سبک زندگی آنها را بررسی کنید.
یافته ها - فشار اجتماعی و عدم درک دیگران گاهی اوقات برای افراد دوجنسه مشکل می کند
خود را آشکارا برای آنچه هستند نشان دهند، به ویژه در برخی زمینه ها، مانند کلمه کار. از
از دیدگاه جامعهشناختی، میتوان استدلال کرد که یکی از ابزارهایی که افراد دوجنسگرا در مواجهه با انگ مربوط به
دوجنس گرایی عبارت است از کنترل، اغلب به شیوه ای وسواس گونه، اطلاعاتی که درباره خود ارائه می دهند، با دقت
ارزیابی زمینه هایی که در آن می توانند خود را آزاد کنند و زمانی که باید خود را در آن قرار دهند
مطابق با انتظارات جامعه نابهنجار.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - نمونه غیر احتمالی اعتبار خارجی آن را محدود می کند
یافته ها همچنین عناصر مهمی وجود دارد که تحقیقات اجتماعی را در صورت انتقال آنلاین مشخص می کند: اول،
پروفایل پاسخ دهندگان همیشه قابل تأیید نیست. دوم، شکاف دیجیتالی برخی از گروه ها را مستثنی می کند
نمی تواند به وب دسترسی داشته باشد یا شامل نمایش بیش از حد افرادی است که با فناوری ها آشنایی بیشتری دارند.
اصالت/ارزش – کار ارائه شده اولین مطالعه جامعه شناختی ایتالیایی است که با هدف تعمیق این موضوع انجام شده است
پدیده "نامرئی B" مخفف LGBT به روشی سیستماتیک. امروزه دوجنسیتی مورد تحقیق قرار نگرفته است
در علوم اجتماعی و به طور کلی در جامعه شناسی. قرار دادن «دوجنس گرایی» در مرکز جامعه شناسی
به نظر می رسد توجه به ارائه داده ها و اطلاعات معتبر علمی و جدی برای هر دو مفید باشد
دانش مربوط به این مقوله هویتی را توسعه داده و اشکال تبعیض و تعصب را در بر گیرد.
کلیدواژهها دوجنسگرایی، ایتالیا، انگ، مطالعات جنسیتی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
دانلود مقاله isi با موضوع ابزارهای طراحی مشترک برای یادگیری در محل کار
دانلود مقاله isi با موضوع ابزارهای طراحی مشترک برای یادگیری در محل کاردانلود مقاله isi با موضوع ابزارهای طراحی مشترک برای یادگیری در محل کار
در قالب pdf و در 31 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Co-designing tools for
workplace learning
چکیده:Abstract
Purpose – Introducing technology at work presents a special challenge as learning is tightly integrated
with workplace practices. Current design-based research (DBR) methods are focused on formal learning
context and often questioned for a lack of yielding traceable research insights. This paper aims to propose a
method that extends DBR by understanding tools as sociocultural artefacts, co-designing affordances and
systematically studying their adoption in practice.
Design/methodology/approach – The iterative practice-centred method allows the co-design of
cognitive tools in DBR, makes assumptions and design decisions traceable and builds convergent evidence by
consistently analysing how affordances are appropriated. This is demonstrated in the context of health-care
professionals’ informal learning, and how they make sense of their experiences. The authors report an 18-
month DBR case study of using various prototypes and testing the designs with practitioners through various
data collection means.
Findings – By considering the cognitive level in the analysis of appropriation, the authors came to an
understanding of how professionals cope with pressure in the health-care domain (domain insight); a
prototype with concrete design decisions (design insight); and an understanding of how memory and
sensemaking processes interact when cognitive tools are used to elaborate representations of informal
learning needs (theory insight).
دانلود مقاله isi با موضوع استفاده از لنز سرمایه علم به کودکان را ضبط و کشف کنید نگرش به علم
در قالب pdf و در 24 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Using the lens of science capital to
capture and explore children’s
attitudes toward science in an
informal making-based space
چکیده:خلاصه
هدف - دولت ها و سازمان ها در سراسر جهان نگران کاهش تعداد جوانان هستند
افرادی که برای تحصیل در رشته های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) انتخاب می کنند، به ویژه پس از سن
از 16. تحقیقات پیشزمینه نشان داده است که دانشآموزانی که نگرش مثبتی نسبت به علم دارند، احتمال بیشتری برای یافتن آن دارند
مرتبط و آرزوی حرفه علمی. این پژوهش با هدف شناخت عوامل شکل دهنده نگرش دانش آموزان انجام شده است
زیرا اینها در ترویج یادگیری علم نقش اساسی دارند.
طراحی / روش شناسی / رویکرد - این مطالعه از چارچوب سرمایه علمی برای درک استفاده می کند
چه چیزی تعامل یا مقاومت جوانان در برابر علم را شکل می دهد. نویسندگان انجام دادند
چهار کارگاه آموزشی مبتنی بر تفکر محاسباتی با 106 کودک 15 تا 16 ساله
که 58 نفر پرسشنامه را پر کردند و 22 نفر مصاحبه شدند. تجزیه و تحلیل آماری و محتوایی انجام شد
به ترتیب انجام شد.
یافته ها – نتایج حاکی از آن است که کودکانی که بیشتر در معرض فعالیت های مرتبط با علم هستند و
زمینهها بیشتر احتمال دارد که خودکارآمدی بالاتری داشته باشند و کسانی که تجربه کدنویسی قبلی بالاتری داشتند امتیاز گرفتند
خودکارآمدی و سرمایه علمی آنها بالاتر است. شش مضمون از تحلیل محتوا پدید آمدند که برجسته شدند
عوامل مختلف شکل دهنده نگرش دانش آموزان، مانند روش های تدریس، کلیشه ها و درجه
مشکلی که هنگام درگیر شدن با علم در داخل و خارج از مدرسه با آن مواجه می شود.
اصالت/ارزش – با ترکیب روش های کمی و کیفی با استفاده از سرمایه علمی،
نویسندگان تعدادی از جنبههای تجربه مدرسه را یافتند که نگرش دانشآموزان را نسبت به یادگیری علوم شکل میدهد
در مدرسه و خارج از مدرسه، و همچنین آرزوهای شغلی علمی آنها.
کلیدواژه سازی، یادگیری غیررسمی، سرمایه علمی، نگرش، خودکارآمدی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
دانلود مقاله isi با موضوع عوامل تعیین کننده و اولویت دار نوآوری برای توسعه از ملل
در قالب pdf و در 14 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Determinant and priority factors
of innovation for the development
of nations
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مطالعه شناسایی عوامل نوآوری کشورها است که برای آنها تعیین کننده است
به سطوح بالاتر توسعه دست یابد. علاوه بر این، تحقیق مشخص کرد که کدام یک از این عوامل باید باشد
اولویت بندی شده است تا کشورها بتوانند در رتبه رقابتی ترین ها قرار گیرند.
طراحی/روششناسی/رویکرد – در این مطالعه از شاخصهای نوآوری و مرحله استفاده استفاده شد
توسعه 137 کشور پیشنهاد شده توسط گزارش رقابت پذیری جهانی منتشر شده توسط جهان
انجمن اقتصادی و تکنیک های تحلیل داده های چند متغیره.
یافتهها – نتایج نشان داد که تمامی عوامل مورد آزمایش برای رهبری کشورها در سراسر کشور تعیینکننده هستند
مراحل رشد آنها این تحقیق تاکید می کند که عوامل «کیفیت تحقیقات علمی
مؤسسات» و «تقاضای ثبت اختراع در معاهده همکاری ثبت اختراع (PCT)» باید به طور یکسان در اولویت قرار گیرند.
توسعه کشورها
مفاهیم کاربردی – نتایج نشان داد که عوامل ظرفیت نوآوری، کیفیت
مؤسسات تحقیقاتی علمی، هزینه های شرکت در تحقیق و توسعه (R&D)، دانشگاه –
همکاری صنعت در تحقیق و توسعه، خرید دولتی محصولات فناوری پیشرفته، در دسترس بودن
دانشمندان و مهندسان و درخواست های ثبت اختراع PCT برای تعیین موقعیت کشورها از نظر آنها تعیین کننده هستند
مرحله توسعه و باید بخشی از سیاست های عمومی و برنامه ریزی استراتژیک شرکت ها باشد.
اصالت/ارزش - یافته ها نشان می دهد که کشورها باید عوامل کیفیت علمی را در اولویت قرار دهند
مؤسسات تحقیقاتی و درخواست های ثبت اختراع PCT، به عنوان این عوامل، هنگام عمل با هم، پیش بینی می کنند
تکامل به مراحل بالاتر توسعه
کلمات کلیدی مراحل توسعه ملل، نوآوری و مراحل توسعه،
توسعه ملل
دانلود مقاله isi با موضوع اعمال رگرسیون چندکی به تعیین اثرات مشخصات خانوار در نرخ پس انداز خانوار
در قالب pdf و در 19 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Applying quantile regression to
determine the effects of
household characteristics on
household saving rates in Vietnam
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله تجزیه و تحلیل عوامل تعیین کننده رفتار پس انداز ویتنامی ها است
خانوارها و کشف ناهمگونی احتمالی تمایلات پس انداز خانوارها.
طراحی/روششناسی/رویکرد – نویسندگان اثرات ویژگیهای خانوار را بر روی تخمین میزنند
نرخ پسانداز خانوار ویتنامی با استفاده از رویکرد رگرسیون چندکی با استفاده از خانوار ویتنام
مجموعه داده های بررسی استاندارد زندگی 2010.
یافته ها - نتایج نشان می دهد که نحوه تأثیر ویژگی های خانوار بر نرخ پس انداز متفاوت است
هر چندک از توزیع نرخ پسانداز خانوار. ویژگیهای خانواده معمولاً تأثیرات قویتری دارند
چندک های پایین تر به ویژه، تمایل نهایی به پسانداز خانوارها در چندکهای پایین بیشتر از آنها است
در کمیت های بالا نویسندگان با تجزیه و تحلیل خانوارهای روستایی و شهری به طور جداگانه، شواهدی را یافتند که خانوارها
و ویژگی های سرپرست خانوار اثرات معنی داری قوی تری برای خانوارهای روستایی نسبت به خانوارهای شهری دارد.
با کودکان و افراد مسن باید به جای خانواده به عنوان بخشی از نیروی کار خانواده رفتار شود
وابستگی، زیرا هر دوی آنها نرخ پسانداز خانوار را افزایش میدهند.
اصالت/ارزش - این تحقیق به ادبیات رفتارهای پس انداز خانوار ویتنامی کمک می کند،
به ویژه برای خانوارهایی که در مناطق شهری زندگی می کنند.
کلمات کلیدی ویتنام، رگرسیون کوانتیل
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
دانلود مقاله isi با موضوع نقش جوامع محلی در صلح سازی در پست
در قالب pdf و در 12 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :The role of local communities in
peacebuilding in post
چکیده:چکیده
هدف - هدف این مقاله تحلیل تأثیر عوامل اجتماعی - جمعیتی بر قومیت است
مدارا (ET) و تساهل مذهبی (RT) و همچنین مشارکت جامعه محلی در
ایجاد صلح در درگیری های خشونت آمیز پس از قومیت در یک جامعه چند فرهنگی.
طراحی/روششناسی/رویکرد - این تحقیق در مناطق روستایی اندونزی، بر روی
بر اساس یک مطالعه تجربی که در لامپونگ، استانی در انتهای جنوبی سوماترا انجام شد.
داده ها از طریق یک نظرسنجی از 500 پاسخ دهنده از پنج ناحیه مستعد به قومیت جمع آوری شد
درگیری ها از هر ولسوالی دو روستا که درگیری های قومی را تجربه کرده بودند و از هر ولسوالی انتخاب شدند
روستا، 50 نفر از پاسخ دهندگان به طور تصادفی انتخاب شدند. برای تقویت توضیح داده های کمی، عمق
همچنین با 50 نفر از ساکنان دیگر، پنج خبرچین از هر ده روستا، مصاحبه هایی انجام شد.
مطلعین شامل رهبران جامعه یا رهبران سنتی، افسران پلیس محلی، افسران ارتش محلی بودند
و مقامات دولتی منطقه
یافتهها - اولاً، درجه تساهل به طور خاص در جمعیتشناسی اجتماعی متمرکز نیست
مشخصات. دوم، ET بر RT تاثیر می گذارد. سوم، مشارکت جامعه محلی در ایجاد صلح در بعد قومی
درگیریهای خشونتآمیز تحت تأثیر ویژگیهای اجتماعی-جمعیتی قرار نمیگیرند، بلکه تحتتاثیر ET هستند
و RT. رویکرد فرهنگی-اجتماعی راهبرد اصلی برای ایجاد صلح در پسا قومی (و مذهبی) است.
تضادها در جوامع چندفرهنگی ضعف روابط بین قومی به زودی در دوران پس از صلح بهبود می یابد
دوره از طریق بازسازی عوامل اجتماعی و فرهنگی برای تقویت انسجام اجتماعی و
سرمایه اجتماعی در سطح جامعه محلی با مشارکت ذینفعان مختلف
اصالت/ارزش - این مقاله منبع ارزشمندی از اطلاعات در مورد تحقیقات فعلی در مورد نقش است
جوامع محلی در تقویت و ایجاد صلح در درگیری های خشونت آمیز پسا قومی در چند فرهنگی
جوامع
واژگان کلیدی مدارا، جامعه، مشارکت، ایجاد صلح، درگیری قومی، جامعه چند فرهنگی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
دانلود مقاله isi با موضوع آنچه در مورد مدیریت می دانیم تغییر هویت حسابداران و نقش ها
در قالب pdf و در 37 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :What we know about management
accountants’ changing identities
and roles
چکیده:خلاصه
هدف - علاقه علمی به تغییر نقش حسابداران مدیریت (MAs) در طول دوره افزایش یافته است
دو دهه گذشته تغییرات نقش مستلزم بازسازی هویت است، زیرا آنها فقط به یک خارجی نیاز ندارند
مشروعیت است، اما متخصصان باید یک فیلمنامه نقش جدید را درونی کنند. بنابراین، این مقاله با هدف کمک به یک
درک جامع از تغییرات جاری در مورد MA با ارائه دیدگاه هویت.
طراحی / روش شناسی / رویکرد - این مقاله به طور سیستماتیک ادبیات در مورد نقش در حال تغییر را بررسی می کند
از منظر هویت، بر اساس یک نمونه قطعی از 64 مقاله.
یافته ها - این بررسی چندین عامل بیرونی مانند انجمن های حرفه ای و آموزشی را شناسایی کرد
نهادها و همچنین عوامل سازمانی و فردی که بر هویت MA تأثیر می گذارد و به عنوان تغییر عمل می کند
رانندگان هویت MA ها با تصویر آنها در عموم و درون سازمان مرتبط است و به چالش کشیده می شود
با افزایش تقاضاها، انتظارات متضاد و پیشرفت فناوری. از این رو، نمونه ادبیات
تصویری پراکنده و متناقض را در رابطه با تغییرات هویت و نقش MAها و
دانلود مقاله isi با موضوع حمایت از راه دور از قربانیان خشونت علیه زنان و خشونت خانگی
در قالب pdf و در 15 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Remote support to victims of violence
against women and domestic violence
during the COVID-19 pandemic
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله توصیف نوع حمایت ارائه شده به قربانیان خشونت علیه است
زنان و خشونت خانگی (VAWDV) در طول اولین قرنطینه، ارزیابی آموزش متخصصان
برای استفاده از پشتیبانی از راه دور (RS).
طراحی/روششناسی/رویکرد - این مطالعه مقطعی شامل نمونهای از 196 پشتیبانی است
متخصصان، عمدتاً زنان (91.8%) و شبکه حمایت ملی پرتغال را برای آنها ادغام می کنند
قربانیان خشونت خانگی (NSNVDV) (میانگین سنی = 36.49؛ SD = 10.52).
یافته ها - تلفن به عنوان اصلی ترین رسانه ارتباطی RS مورد استفاده در قرنطینه ظاهر شد (43.9٪) و
دوره های حالت اضطراری (57.1٪). شرکت کنندگان گزارش دادند که هرگز از هیچ برنامه اجتماعی استفاده نکرده اند
(41.8٪ در مقابل 41.8٪) یا ویدئو کنفرانس (46.4٪ در مقابل 58.2٪)، در هر دو دوره ارزیابی شده، یعنی قرنطینه و
وضعیت اضطراری، به ترتیب، و 82.7٪ تصور می کردند که هیچ آموزشی با RS برای کمک به قربانیان VAWDV ندارند.
با این حال، متخصصان پشتیبانی چندین مزیت را در استفاده از RS مانند برخورد با آن تشخیص دادند
انزوا، کاهش بازداری، ترس و شرم و در ارتقای توانمندسازی قربانیان.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - با توجه به ماهیت اکتشافی این مطالعه، فقط توصیفی است
تجزیه و تحلیل انجام شد.
اصالت/ارزش - در طول همهگیری COVID-19، اطلاعات کمی در مورد RS موثر ارائه شده توسط
متخصصان به قربانیان VAWDV در زمینه پرتغالی. هدف این مقاله افزودن دانش به
رشته مورد مطالعه
کلمات کلیدی قربانیان، قفل، بیماری همه گیر COVID-19، پشتیبانی از راه دور (RS)، متخصصان پشتیبانی،
خشونت علیه زنان و خشونت خانگی (VAWDV)
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
دانلود مقاله isi با موضوع مدیریت تنوع در سطح سوم
در قالب pdf و در 14 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Diversity management at the
tertiary level
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله اتخاذ یک لنز تنوع کل نگر با هدف افزایش
درک پارادایم های چند وجهی برای مدیریت تنوع در سطح سوم
طراحی/روششناسی/رویکرد – این مشارکت از تنوع موجود الهام میگیرد
پارادایم های مورد استفاده در محیط های تجاری و ارتباط آنها با آموزش عالی. سپس آنها را در آنها بیان می کند
اعماق بیشتر در راستای بخش های گوناگونی به اصطلاح آگاهی آموزش عالی برای تنوع
چرخ و به دنبال یک مخرج مشترک است که ممکن است با افزودن یک التقاطی در بین رشته ها به اشتراک گذاشته شود
رویکرد زمینه خاص
یافته ها - مشخص شد که مفروضات اساسی که عموماً شناخته شده را تشکیل می دهند
پارادایم های تنوع فقط تا حدی برای سطح سوم قابل اجرا هستند. همچنین پیشنهاد می شود که با توجه به
کالیدوسکوپ بسیار پویا موسسات آموزش عالی، دلایل متعدد و گاه متضاد برای
مدیریت تنوع باید مورد توجه قرار گیرد.
اصالت/ارزش - این مقاله به دنبال پرداختن به کمبود مطالعات با توجه به مدیریت تنوع است
در سطح سوم با استفاده از پارادایم های مربوطه و مرتبط کردن آنها با بخش های مختلف تنوع، این امر
این مطالعه قصد دارد کمک علمی معناداری به مجموعه دانش موجود داشته باشد.
کلیدواژه ها آموزش عالی، مدیریت تنوع، پارادایم های تنوع، چرخ HEAD
نوع کاغذ مقاله پژوهشی
دانلود مقاله isi با موضوع یک چارچوب سرویس دهی دیجیتال برای ماندگار شرکت های تولیدی
در قالب pdf و در 19 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :A digital servitization framework for viable
manufacturing companies
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله درک مدیریت استراتژیک یک تغییر مبتنی بر فناوری از محصول محوری به خدمات محوری است.
منطق و شناسایی پویایی های اجتماعی تکنیکی زیربنای این گذار. این مطالعه بر چگونگی مدیریت تولیدکنندگان برای ایجاد ارزش متمرکز است
در بازارهای صنعتی از طریق سرویس دهی دیجیتال.
طراحی/روششناسی/رویکرد - یک رویکرد تحقیق ابداعی برای بررسی دو شرکت تولیدی و یک چارچوب تفسیری استفاده میشود.
به عنوان یک الگوی تحلیلی استفاده می شود. تجزیه و تحلیل متقاطع انجام می شود.
یافتهها - شرکتهای موردی بهطور استراتژیک فرآیندهای دیجیتالیسازی اجتماعی و فنی را برای ایجاد ارزش مشترک مدیریت کردند. جهت گیری خدمات آنها مشخص می شود
عدم تشابه از نظر سرویس دهی دیجیتال. این یک اکوسیستم قابل دوام را منعکس می کند که از طریق انطباق در یک مورد به سمت داده سازی حرکت می کند
اکوسیستم قابل دوام که در حالت دیگر از طریق پیکربندی مجدد به سمت دیجیتالی شدن حرکت می کند.
پیامدهای عملی - یک چارچوب نظری مبتنی بر تجربی و آگاهانه برای شناسایی مکانیسمهای دگرگونی برای مدیریت پیشنهاد شده است.
ایجاد مشترک ارزش در زمینههای دیجیتالی سرویسدهیشده، در نتیجه به دوام اکوسیستم کمک میکند.
اصالت/ارزش – این اولین مطالعه ای است که دیدگاه سیستمی را اتخاذ می کند، مانند رویکرد سیستم پایدار همراه با منطق غالب خدمات.
مفهوم سازی مجدد فرآیندهای کلی اجتماعی فنی و مکانیسم های اساسی که منجر به ایجاد ارزش دیجیتالی می شود. در راستای یک سیستم
دیدگاه و یک فرآیند سیستماتیک مبتنی بر نگرش دگرگون کننده نسبت به سرویس دهی دیجیتال، چارچوب آگاهانه تجربی مشخص می کند.
فعالیت های ایجاد مشترک و حلقه های بازخورد بازگشتی.
دانلود مقاله isi با موضوع نابرابری جنسیتی
در قالب pdf و در 17 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
موضوع انگلیسی :Gender inequality
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله روشن کردن نابرابری جنسیتی در نیجریه با بررسی دادههای موجود جدید است. آی تی
توجه به توانمندسازی زنان و نتایج اقتصادی احتمالی را مورد توجه قرار می دهد. هدف کلی از
کار پژوهشی برای تعیین جهت نابرابری جنسیتی و نشان دادن الگوی نابرابری است. همچنین،
روندهای بخشی با تجزیه و تحلیل و بررسی نابرابری درآمد در نیجریه به دست می آید.
طراحی/روششناسی/رویکرد – این مقاله دادههایی را از بررسی سنجش استاندارد زندگی بهدست آورد
موج 3، در سال 2017 با تأکید بر درآمدهایی که هم برای مردان و هم زنان به دست میآید منتشر شد. مطالعه
از روش حداقل مربع معمولی (OLS) برای نشان دادن رابطه بین میانگین درآمد و سایر درآمدها استفاده شد
پارامترهایی مانند بخش اشتغال، وضعیت تأهل و سطح تحصیلات. شاخص آنتروپی تیل بود
برای اندازه گیری نابرابری درون و بین نابرابری موجود در اقتصاد و در بین مناطق و بخش ها استفاده می شود
در حالی که نظریه ازدحام بیش از حد را پذیرفته است.
یافتهها - نتایج نشان میدهد که نابرابری جنسیتی در منطقه، مکان و در داخل بارزتر است
برخی از بخش های اشتغال نسبت به سایرین. منطقه جغرافیایی تأثیر بیشتری بر اختلاف درآمد دارد اما اینطور است
در بین زنان بارزتر است. همچنین، نتایج نشان داد که جنسیت درون نابرابری در سطح بالایی قرار دارد
مناطق، تحصیلات، موقعیت مکانی و وضعیت تأهل در حالی که سطح تحصیلات بالاتر به دستمزدهای بالا کمک می کند
زنان. این در حالی است که زنان متاهل محروم ترند.
اصالت/ارزش - این مطالعه بیشتر نیاز به پل زدن شکافی را که نابرابری جنسیتی ایجاد کرده است، آشکار کرده است.
در نیجریه، به ویژه مربوط به درآمد، تحصیلات و موقعیت جغرافیایی، با تمرکز بر هر دو فرصت
و نتایج
کلیدواژه ها درآمد، جنسیت، نابرابری، نتیجه، زنان
نوع کاغذ مقاله پژوهشی