پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت
پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود مقاله isi با موضوع توسعه و اعتبار سنجی الف جزوه آموزشی سلامت


دانلود مقاله isi با موضوع توسعه و اعتبار سنجی الف جزوه آموزشی سلامت

دانلود مقاله isi با موضوع توسعه و اعتبار سنجی الف جزوه آموزشی سلامت

در قالب pdf و در 14  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Development and validation of a
health educational booklet

چکیده:خلاصه
هدف - این مطالعه با هدف تدوین و اعتبار سنجی کتابچه آموزش بهداشت (دفترچه ایمن باشید) به عنوان راهنما انجام شد.
ارتقای دانش، نگرش و تمرین در مورد پیشگیری از غرق شدگی و ایمنی آب در بین والدین
کودکان دبستانی در یک جامعه محلی در سلانگور.
طراحی / روش شناسی / رویکرد - این مطالعه روش شناختی در دو مرحله انجام شد: توسعه
از محتوا، و اعتبار مواد آموزشی. توسعه جزوه شامل بررسی محتوا و
طراحی و توسعه. این مراحل شامل یک روش تحلیل محتوا، اطلاعاتی از ادبیات جاری،
تجزیه و تحلیل اسناد از طرف ذینفع، و نظرات والدین یا سرپرستان و فرزندان. اعتبارسنجی توسط
9 کارشناس پانل و 15 والدین/ سرپرست هر دو بررسی، اعتبار محتوا و اعتبار صوری را درگیر کردند.
یافته ها – کتابچه با تاکید بر چهار جنبه اصلی مرتبط با پیشگیری از غرق شدگی و
ایمنی آب؛ یعنی نظارت، هوشیاری، کمک های اولیه و آموزش. ارزیابی با اعتبار محتوا رتبه بندی شده است
شاخص (CVI)، منجر به I-CVI از 0.78 تا 1 و S-CVI 0.94 شد. اعتبار صوری به سطحی رسید
توافق با میانگین 94 درصد. نتایج نشان داد که جزوه Be SAFE معتبر بوده و می تواند معتبر باشد
در کمک به ترویج پیشگیری از غرق شدگی و ایمنی آب در میان والدین دانش آموزان دبستانی مفید تلقی می شود.
اصالت/ارزش - این مقاله ایده هایی را برای مفهوم و جنبه پیام های سلامت ارائه می دهد
در مواد آموزشی بهداشتی برای پیشگیری از غرق شدگی و ایمنی آب گنجانده شده است.
کلیدواژه: پیشگیری از غرق شدگی، اطلاعات ایمنی آب، روایی محتوایی، آموزش بهداشت،
ارتقای سلامت، والدین
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع میانمار چقدر آماده است متخصصان مراقبت های بهداشتی


دانلود مقاله isi با موضوع میانمار چقدر آماده است متخصصان مراقبت های بهداشتی

دانلود مقاله isi با موضوع میانمار چقدر آماده است متخصصان مراقبت های بهداشتی

در قالب pdf و در  13 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :How prepared are Myanmar’s
health care professionals
in their response to
gender-based violence

چکیده:خلاصه
هدف - خشونت مبتنی بر جنسیت (GBV) تأثیر منفی بر سلامت و رفاه بازماندگان دارد.
پاسخ اولیه می تواند از میزان تأثیر و در نتیجه آمادگی بخش مراقبت های بهداشتی برای
پاسخ به موارد GBV مهم است. این مطالعه با هدف بررسی دانش، نگرش و ارتباط آن با
تمرین در مورد پاسخ GBV در میان پرسنل مراقبت های بهداشتی.
طراحی / روش شناسی / رویکرد - یک مطالعه مقطعی در 48 بیمارستان دولتی در یانگون انجام شد،
میانمار، شامل 398 شرکت کننده از جمله پزشکان و پرستاران، توسط یک ساختار خودگردان
پرسشنامه.
یافته ها - از بین 398 شرکت کننده، اکثر شرکت کنندگان از سطح آگاهی، نگرش و سطح متوسطی برخوردار بودند
عوامل محیطی حمایت کننده تنها 12.8% مدیریت GBV را تجربه کرده بودند. پاسخ دهندگان با الف
مدرک لیسانس بیشتر از کسانی که در زمینه مدیریت مراقبت های بهداشتی در مورد موارد GBV عمل می کنند، بودند
با مدرک دیپلم به پایان رسید افسران پزشکی و افسران ارشد پزشکی احتمال بیشتری داشت که تمرین کنند
نسبت به پرستاران جوان شرکت‌کنندگانی که قبلاً در آموزش‌ها شرکت کرده بودند، تمرین بیشتری نسبت به آن‌ها داشتند
که نداشت. کسانی که در بیمارستان‌های منطقه‌ای کار می‌کنند نسبت به کسانی که در بیمارستان کار می‌کنند کمتر احتمال دارد تمرین کنند
بیمارستان در سطح ایستگاه
اصالت/ارزش - این مقاله عوامل مرتبط با عملکرد سلامت پرسنل مراقبت های بهداشتی را بررسی می کند
مدیریت مراقبت نسبت به بازماندگان GBV در میانمار که حاوی اطلاعاتی در مورد دانش، نگرش است
و عوامل محیطی حمایت کننده نتایج مطالعه می تواند برای داده های حمایتی سیستم سلامت مورد استفاده قرار گیرد
تقویت واکنش به پرونده های GBV در میانمار.
کلمات کلیدی خشونت مبتنی بر جنسیت، شیوه های متخصصان مراقبت های بهداشتی، میانمار
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع خاطرات اپیزودیک از بیابان تجارب پایدار را تقویت می کند تغییر سبک رهبری


دانلود مقاله isi با موضوع خاطرات اپیزودیک از بیابان تجارب پایدار را تقویت می کند تغییر سبک رهبری

دانلود مقاله isi با موضوع خاطرات اپیزودیک از بیابان تجارب پایدار را تقویت می کند تغییر سبک رهبری

در قالب pdf و در  17 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Episodic memories of wilderness
experiences foster sustainable
leadership style transformation

چکیده:خلاصه
هدف - این تحقیق (1) موقعیت های کاری را ارزیابی می کند که شرکت کنندگان را به یادآوری خاطرات یک
برنامه آموزشی رهبری مبتنی بر بیابان، (2) محتوای چنین خاطراتی، و (3) نگرش های رهبری
و رفتارهای الهام گرفته از آن خاطرات.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – تحلیل محتوای کیفی مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته انجام شد
با 36 رهبر که در گذشته در برنامه تحول رهبری وحشی شرکت کرده بودند، اجرا شد
(به طور متوسط ​​شش سال قبل).
یافته ها – یافته ها حاکی از آن است که در لحظاتی با فشار عاطفی و استرس روانی، اپیزودیک است
خاطرات تجربیات بیابان تأثیر مثبتی بر سبک رهبری واقعی دارد. خاطرات درگیر
لحظات تنهایی، ارتباط عمیق با طبیعت، و مشاوره همتا به همتا. مصاحبه شوندگان به طور منظم
تجارب مملو از احساسات خود را در بیابان، کسب جهت و راهنمایی دوباره زنده کردند. به طور همزمان، اپیزودیک
خاطرات غوطه ور شدن در طبیعت، تغییری پایدار در سبک های رهبری آنها را ترویج کرد.
محدودیت‌ها/پیامدهای تحقیق - یافته‌ها را نمی‌توان کورکورانه به عنوان اشاره به همه رهبران تعمیم داد.
رهبران این مطالعه زیرمجموعه ای از رهبرانی هستند که به رشد شخصی و رهبری تمایل دارند
توسعه. ایجاد انگیزه در رهبرانی که تمایلی به تغییر برای دستیابی به رهبری بهتر ندارند، چالش برانگیز است.
پیامدهای عملی - این مطالعه نشان می دهد که گنجاندن مفاهیم عاطفی برای پرداختن به ریشه
علل یادگیری در بین رهبران ممکن است امیدوارکننده ترین راه برای نوآوری در توسعه رهبری باشد.
اصالت/ارزش - مطالعه حاضر با بررسی کمک جدیدی به ادبیات مرتبط می کند
تحول رهبری از طریق یادآوری اپیزودیک تجارب رهبران در طبیعت.
کلیدواژگان توسعه رهبری، رهبری اصیل، حافظه اپیزودیک، تجربیات بیابانی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع انواع اداری و شناختی کارگران در مقابل ارزیابی های عاطفی

دانلود مقاله isi با موضوع انواع اداری و شناختی کارگران در مقابل ارزیابی های عاطفی

دانلود مقاله isi با موضوع انواع اداری و شناختی کارگران در مقابل ارزیابی های عاطفی از a چشم انداز نویز

در قالب pdf و در 17  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Office types and workers’ cognitive
vs affective evaluations from a
noise perspective

چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مطالعه بررسی ارتباط بین انواع اداری (سلولی، اتاق مشترک، کوچک و
طرح باز متوسط) و بهزیستی ذهنی کارکنان در رابطه با ارزیابی های شناختی و عاطفی
و نقش سطوح سر و صدای درک شده در کار بر روی انجمن های فوق الذکر دارد.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد - نظرسنجی با اندازه‌گیری انواع دفتر، سطوح سر و صدای درک شده در محل کار
و جنبه های بررسی شده بهزیستی ذهنی (شناختی در مقابل عاطفی) بین کارکنان توزیع شد.
کار به عنوان مشاور املاک در سوئد. در مجموع، 271 نظرسنجی قابل استفاده برگشت داده شد و با استفاده از آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت
تجزیه و تحلیل واریانس (ANOVAs) و یک مدل مبتنی بر رگرسیون منعکس کننده آزمون میانجیگری تعدیل شده است.
یافته ها - بین انواع دفاتر در بعد رفاه مربوط به تفاوت معنی داری مشاهده شد
ارزیابی های شناختی، اما نه عاطفی. کارمندانی که در دفاتر تلفن همراه و اتاق های مشترک کار می کردند گزارش دادند
امتیازات به طور قابل توجهی در این بعد نسبت به کارمندانی که در دفاتر طرح باز کار می کنند و کارمندانی که در آن کار می کنند
دفاتر برنامه باز با اندازه متوسط ​​نمرات ارزیابی شناختی کمتری را نسبت به کارمندان گزارش کردند
کار در سایر انواع اداری این الگوی نتایج توسط سطوح سر و صدای درک شده در محل کار، با
کارمندان در دفاتر با پلان باز (در مقایسه با تلفن همراه و اتاق مشترک) که ادراک صدای رضایت‌بخش کمتری را گزارش می‌کنند،
به نوبه خود، نمرات بهزیستی پایین تر، به ویژه در مورد بعد شناختی (در مقابل عاطفی) است.
اصالت/ارزش – این یکی از اولین مطالعاتی است که تأثیر نسبی انواع دفتر را بر هر دو مقایسه می کند
ابعاد بهزیستی شناختی و عاطفی همزمان با آزمایش و ارائه پشتیبانی تجربی
برای فرآیند فرضی که پیوند بین چنین جنبه هایی را توضیح می دهد.
کلیدواژه‌ها نوع دفتر، دفتر تلفن همراه، دفتر اتاق مشترک، دفتر طرح باز، سر و صدا، رفاه ذهنی،
ارزیابی شناختی، ارزیابی عاطفی، فعال سازی مثبت، غیرفعال سازی منفی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع هواپیماهای بدون سرنشین در حال تولید


دانلود مقاله isi با موضوع هواپیماهای بدون سرنشین در حال تولید

دانلود مقاله isi با موضوع هواپیماهای بدون سرنشین در حال تولید

در قالب pdf و در 23  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Drones in manufacturing
چکیده:خلاصه
هدف - اگرچه کاربرد صنعتی پهپادها به سرعت در حال افزایش است، اما کمبود آنها وجود دارد
کاربردها در تولید هدف این مقاله بررسی کاربردهای فعلی و بالقوه است
پهپادها در تولید، فرصت ها و چالش های موجود را بررسی کرده و دستور کار تحقیقاتی را پیشنهاد می کنند.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – مقاله نتیجه یک بررسی کیفی گسترده را گزارش می‌کند
تبدیل به یک پدیده نوظهور نویسندگان بر اساس ادبیات مربوط به فناوری‌های ساخت پیشرفته هستند.
داده های جمع آوری شده از طریق مصاحبه های عمیق با 66 کارشناس پهپاد از 56 فروشنده پهپاد و خدمات مرتبط
با استفاده از طرح تحقیق استقرایی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
یافته‌ها – هواپیماهای بدون سرنشین یک AMT امیدوارکننده را نشان می‌دهند که انتظار می‌رود در چندین برنامه کاربردی مورد استفاده قرار گیرد
تولید در چند سال آینده این مقاله یک نوع شناسی از کاربردهای پهپاد در ساخت را پیشنهاد می کند،
فرصت ها و چالش های موجود را توضیح می دهد و دستور کار تحقیقاتی را توسعه می دهد. گونه شناسی دسته بندی می کند
چهار نوع برنامه بر اساس قابلیت‌های پهپادها برای «دیدن»، «حس»، «حرکت» و «تبدیل» است.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - دستور کار تحقیق پیشنهادی راهنمایی برای تحقیقات آینده در مورد ارائه می دهد
پهپادها در تولید فرصت های تحقیقاتی زیادی در حوزه های مهندسی صنایع وجود دارد،
توسعه فناوری و عملیات رفتاری
مفاهیم عملی - راهنمایی در مورد پتانسیل های فعلی و امیدوار کننده پهپادها در ساخت
به تمرین‌کنندگان ارائه می‌شود. به خصوص برنامه های کاربردی جالب آنهایی هستند که به تولیدکنندگان کمک می کنند "دیدن" و
داده های "حس" در کارخانه های آنها. کاربردهایی که اجسام را «حرکت» یا «تبدیل» می‌کنند، کمیاب‌تر هستند، و این کار را انجام می‌دهند
تنها در موارد خاص در تاسیسات تولیدی بسیار بزرگ قابل درک است.
اصالت/ارزش - کاربرد پهپادها در ساخت در مراحل اولیه است، اما پیش‌بینی می‌شود که رشد کند.
به سرعت در دهه آینده این مقاله اولین تحلیل دقیق علمی از پتانسیل را ارائه می دهد
کاربرد پهپادها در تولید یک نوع شناسی اصلی و مبتنی بر نظریه برای کاربردهای پهپادها عبارت است از a
کمک به موقع به ادبیات نوپا. دستور کار پژوهشی ارائه شده به ایجاد الف کمک می کند
جریان جدید ادبیات در مورد هواپیماهای بدون سرنشین در تولید.
کلیدواژه‌ها نوآوری فن‌آوری، فناوری ساخت پیشرفته، عملیات تولیدی
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع Carsharing: ادبیات سیستماتیک دستور کار بررسی و تحقیق


دانلود مقاله isi با موضوع Carsharing: ادبیات سیستماتیک دستور کار بررسی و تحقیق

دانلود مقاله isi با موضوع Carsharing: ادبیات سیستماتیک دستور کار بررسی و تحقیق

در قالب pdf و در  37 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Carsharing: a systematic literature
review and research agenda

چکیده:خلاصه
هدف - به دنبال افزایش اخیر تحقیقات در مورد اشتراک خودرو، مقاله این ادبیات رو به رشد را ترکیب می کند.
برای ارائه درک جامع از وضعیت فعلی تحقیق و شناسایی مسیرهای آینده
کار به طور خاص، این مطالعه مفاهیم مربوط به تئوری و عمل خدمات را شرح می دهد.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – انتخاب و تحلیل سیستماتیک 279 مقاله از موجود
ادبیات، بین سال های 1996 و 2020 منتشر شده است.
یافته ها - بررسی ادبیات چهار موضوع کلیدی را شناسایی کرد: مدل های کسب و کار، محرک ها و موانع، مشتری
رفتار و تعادل خودرو
مفاهیم عملی - برای مدیران، این مطالعه اهمیت همکاری بین آنها را روشن می کند
سهامداران در بخش خودرو به منظور گسترش پایگاه مشتریان خود و به حداکثر رساندن
استفاده و سود برای سیاستگذاران، نقش مهم آنها در حمایت از برخاستن به اشتراک گذاری خودرو برجسته شده است
با تأکید بر متعادل کردن پشتیبانی ارائه شده به خدمات مختلف تحرک برای ارتقای موفقیت متقابل.
اصالت/ارزش - این اولین مرور متون چند رشته ای سیستماتیک در مورد اشتراک خودرو است. ادغام می کند
بینش حاصل از مطالعات حمل و نقل، زیست محیطی و تجاری، شناسایی شکاف ها در تحقیقات موجود
و به طور خاص مفاهیمی را برای تحقیقات خدمات پیشنهاد می کند.
کلمات کلیدی اشتراک خودرو، عدم مالکیت، تعادل خودرو، خودرو، مدل کسب و کار، مبتنی بر دسترسی
مصرف
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع سفر ایده ها


دانلود مقاله isi با موضوع سفر ایده ها

دانلود مقاله isi با موضوع سفر ایده ها

در قالب pdf و در 15  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :The travel of ideas
چکیده:خلاصه
هدف - در زمینه شبکه های یادگیری حرفه ای (PLNs)، مطالعات زیادی وجود دارد که
آدرس بسیج دانش (KMb). اکثر این موارد بر نحوه بسیج تحقیقاتی متمرکز هستند
بازیگران مختلف این مقاله مفاهیم KMb را بر روی یک فرد و یک سازمان بررسی می کند
سطح و نقش شرکت کنندگان PLN و PLNs به عنوان کاتالیزور برای تغییر نهادی (IC) بحث می کند. به
برای نشان دادن این موضوع، مدلی توسعه یافت که از مفهومی استفاده می کند که فرآیندهای بسیج را به تصویر می کشد
در سطوح مختلف
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – مدل با استفاده از رویکردهای نظری برای هر دو توسعه داده شد.
KMb در سطح فردی و سازمانی مدارس. نقاط قوت و محدودیت های مدل هستند
سپس به عنوان بخشی از یک مطالعه اکتشافی ارزیابی شد. مصاحبه با شرکت کنندگان PLN (n 5 7) از دو مدرسه و
دفترچه‌های گزارش دقیق دو شرکت‌کننده برای بازسازی تجربیات KMb در PLN و PLN استفاده شد
فرآیند KMb در میان مدارس این مطالعه با تضاد دو مکتب، چگونگی مکانیسم های KMb را ردیابی می کند
رخ داده است. منابع داده با استفاده از تحلیل محتوای ساختاریافته در کنار تحلیل قیاسی-استقرایی تجزیه و تحلیل شدند
سیستم کد
یافته ها – نتایج مطالعه اکتشافی نشان می دهد که اگرچه مدل قادر به ترسیم KMb است
روش‌ها، هنوز کمی به اصلاح نیاز است. در حالی که بسط مفاهیم توصیف کننده کار دانش
mobilizer (KM) به دیدگاه نظری متفاوت تری منجر می شود، داده ها همچنین نشان دادند که PLN
شرکت کنندگان فقط تا حدی خود را به عنوان KM تعریف می کنند. ارتباط با مفاهیم راهبردهای دانش
بسیج در سطح سازمانی منجر به افزایش شفافیت در مدل نظری شد. داده
نشان داد که KMb تحت تأثیر باورهای سازمانی و فردی است.
اصالت/ارزش - مقاله از طریق یک مدل نظری به پایگاه دانش فعلی اضافه می کند
به موضوع بررسی نشده KMb در رابطه با پیوند بین فرد و سازمان می پردازد
سطوح با تمرکز ویژه بر سطوح فردی و سازمانی، ارتباط بین KMb و IC وجود دارد
ارائه شده است. چارچوب نظری و یافته های تحقیق از یک مطالعه اکتشافی اضافی می تواند مورد استفاده قرار گیرد
بینش‌های مرتبط را در مورد اقدامات شرکت‌کنندگان از PLN‌ها توسعه دهید که فرآیندهای IC را در میان آنها فعال می‌کند
مدارس آنها
کلیدواژه‌ها یادگیری حرفه‌ای، بسیج دانش، تغییر نهادی، مکانیسم‌های حامل
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع شیوه های مدیریت دانش


دانلود مقاله isi با موضوع شیوه های مدیریت دانش

دانلود مقاله isi با موضوع شیوه های مدیریت دانش

در قالب pdf و در  17 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Knowledge management practices
چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله بررسی عملکردهای KM است که ممکن است در سطوح بالاتر وجود داشته باشد
موسسات آموزشی (HEI) و اینکه آیا شیوه های مدیریت دانش برای بهبود به کارمندان معرفی شده است یا خیر
محیط آموزشی و یادگیری ارائه شده در موسسات آموزش عالی مالزی.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد - داده‌ها با استفاده از روش مدیریت شخصی جمع‌آوری شد
در دسترس اعضای آکادمیک مؤسسات آموزش عالی خصوصی در پنج ایالت با 30 کارمند یا بیشتر.
در مجموع 1100 پرسشنامه نظرسنجی توزیع شد که از این تعداد 273 پرسشنامه جمع آوری و قابل استفاده بود (24.8).
درصد پاسخگویی). نمونه از نظر سوگیری پاسخ و عدم پاسخ بررسی شد. نتایج با استفاده از
نرم افزار SPSS و ابزار پرسشنامه

تحقیق بیماری قلبی


تحقیق بیماری قلبی

دانلود تحقیق با موضوع بیماری قلبی،

در قالب doc و در 30 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

 

بیماری قلبی

عوامل خطرزا

سابقه خانوادگی

جنسیت و سن

عدم فعالیت بدنی

و . . .

منابع

 

 

 

تحقیق بیماری قلبی
عدم فعالیت بدنی
نارسایی قلبی

دانلود مقاله isi با موضوع انتقال به آنلاین بالاتر آموزش در دوران COVID-19 پاندمی


دانلود مقاله isi با موضوع انتقال به آنلاین بالاتر آموزش در دوران COVID-19 پاندمی

دانلود مقاله isi با موضوع انتقال به آنلاین بالاتر آموزش در دوران COVID-19 پاندمی

در قالب pdf و در  19 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Transition to online higher
education during COVID-19
pandemic

چکیده:خلاصه
هدف - هر روز هزاران مؤسسه دانشگاهی کلاس های خود را تعلیق می کنند و دانش آموزان در آنها می مانند
حفظ فاصله اجتماعی در خانه به دلیل ترس از همه گیری COVID-19 و نپال نیز از این قاعده مستثنی نیست. متوجه شدن
این حقایق، این مطالعه با هدف بررسی عوامل مؤثر بر اثربخشی حالت آنلاین کلاس‌ها به درون کلاس است.
دانشجویان دوره محور و تحلیل درک دانشکده ها و دانشجویان نسبت به حالت آنلاین در طول دوره
پاندمی کووید 19.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – مبتنی بر طراحی تحقیق اکتشافی، به دنبال روش‌های ترکیبی است
رویه کیفی و کمی برای ایجاد درک غنی از پدیده، داده های سه مرحله ای
روش جمع آوری: مصاحبه اولیه، بررسی ساختاری و اعتبار سنجی استفاده شد.
یافته ها - این مطالعه عوامل سه گانه زیرساخت، دانش آموز و معلم را به عنوان پیشینیان نشان داد
اثربخشی کلاس های آنلاین در طول یک بیماری همه گیر پشتیبانی تکنولوژیکی، در دسترس بودن زیرساخت، هیئت علمی
و ادراک دانش‌آموزان رابطه معناداری با اثربخشی آموزش آنلاین آموزش دارند
روند. دانش آموزان در طول همه گیری COVID-19 با اضطراب مواجه بودند، اما تمایل بیشتری برای یادگیری داشتند
سطح اضطراب را کاهش می دهد.
اصالت / ارزش - این مطالعه به طور قابل توجهی به مدیریت آینده آموزش عالی کمک می کند
مسیر آینده شیوه‌های یاددهی-یادگیری آنلاین و کلاسی را حفاری می‌کند.
کلیدواژه‌ها آموزش عالی، همه‌گیری کووید-19، اضطراب و رفتار، نحوه تدریس در کلاس،
کلاس آنلاین، فرآیند یاددهی-یادگیری
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع دگرگونی یادگیری از واقعی به مجازی


دانلود مقاله isi با موضوع دگرگونی یادگیری از واقعی به مجازی

دانلود مقاله isi با موضوع دگرگونی یادگیری از واقعی به مجازی

در قالب pdf و در  13 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Transformation of learning from
real to virtual

چکیده:خلاصه
هدف - از آنجایی که آموزش/یادگیری آنلاین یک پدیده جدید با اشاره به برنامه های درجه منظم در داخل است
موسسات آموزش عالی در هند (وضعیت بر دوش دانشجویان و اساتید
به همه گیری کووید-19)، یک مطالعه اکتشافی-توصیفی برای یافتن چگونگی دانشگاه دولتی انجام شد
دانش آموزان در هند آموزش/یادگیری آنلاین (OTL) را در طول همه گیری کنونی، روش های OTL درک می کنند.
مورد استفاده اساتید و چالش های پیش روی دانشجویان.
طراحی/روش/رویکرد – مصاحبه آنلاین با 40 دانشجوی سه دانشگاه دولتی دهلی/
NCR با استفاده از سوالات باز و بسته انجام شد. پرسشنامه به شماره 82 ایمیل شد
دانشجویان رشته بازرگانی و مدیریت که از این تعداد 40 نفر پاسخ دادند
شرکت‌کنندگان با استفاده از تکنیک تحلیل محتوا با پاسخ‌ها مصاحبه کردند و مضامین/عواملی را دسته‌بندی کردند
تحت عناوین مناسب با استفاده از روش کدگذاری پدیدار شد. فراوانی وقوع مضامین/
بدین ترتیب عوامل تعیین و مستندسازی شدند و درصدها محاسبه شدند. پرسشنامه نیز داشت
سوالات در مقیاس لیکرت زیرا برای اندازه گیری ساختارهای پنهان مفید هستند.
یافته‌ها - پهنای باند ناکافی و اتصال ضعیف شبکه به عنوان موانع اصلی در طول
OT/L. چالش های دیگر محیط خانه نامناسب برای شرکت در کلاس های آنلاین، احساس انزوا بود
و بی انگیزگی به دلیل عدم تعامل چهره به چهره و زمان بیش از حد صفحه نمایش که باعث خستگی می شود. فعال
روش‌های آنلاین مانند سخنرانی‌های زنده توسط اساتید و مقاله/مطالعه موردی/بحث‌هایی که به صورت زنده توسط اساتید تسهیل می‌شوند.
در حالی که روش غیرفعال یادگیری مانند دوره های گواهی آنلاین از طریق ترجیح داده شد
پورتال های آموزشی مانند Swayam/Coursera/Udemy و غیره کمترین اولویت را داشتند. میزان رضایت از
تعامل دانشجو و استاد بیش از تعامل دانشجو و دانشجو بود.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - این مطالعه سه دانشگاه دولتی در هند و نمونه را تحت پوشش قرار داد
اندازه آن به دلیل محدودیت های ایجاد شده توسط وضعیت همه گیر COVID-19 به دلیل بسته شدن پردیس ها و آن کوچک بود
امکان ملاقات حضوری با دانش آموزان برای دریافت پاسخ وجود نداشت.
پیامدهای عملی - دانشگاه ها باید کارت های داده یا دسترسی به آزمایشگاه های کامپیوتر دانشگاه را فراهم کنند
آن دسته از دانش‌آموزانی که از نظر اقتصادی از اقشار ضعیف‌تر جامعه هستند تا آموزش آنلاین مؤثر باشد.
این به دانش‌آموزانی که در خانه‌های بسیار کوچک زندگی می‌کنند و گوشه‌ای آرام برای مطالعه آنلاین ندارند، کمک می‌کند. دیگر
راه حل کاهش مدت زمان تدریس آنلاین خواهد بود. این موضوع نیازمند توجه نهاد آموزشی است
رهبران، زیرا اکثر دانشگاه‌ها کلاس‌ها را از صبح تا عصر برنامه‌ریزی کرده‌اند، همانطور که در کلاس درس واقعی بود
درس دادن. وقتی دسترسی به اینترنت یک مشکل حیاتی است، ممکن است هشت ساعت کلاس آنلاین در هر روز امکان پذیر نباشد.
معلمان باید تعامل بین دانش آموزان را تشویق کنند تا احساس انزوا کاهش یابد و
دانش آموزان ممکن است انگیزه یادگیری داشته باشند و علاقه بیشتری به کلاس های مجازی داشته باشند.
پیامدهای اجتماعی - 50 درصد از جمعیت هند به اینترنت دسترسی ندارند، در حالی که بخش بزرگی از آن
که دارد، نمی تواند هزینه داده های پرسرعت مورد نیاز برای کلاس های آنلاین طولانی مدت را بپردازد.
در طول ماه ها کسانی که می توانند آن را بپردازند، حریم خصوصی لازم برای شرکت موثر در کلاس ها را ندارند
پورتال های ویدئو کنفرانس هم دانش‌آموزان و هم معلمان به دلیل کیفیت پایین صدا و تصویر آسیب می‌بینند
زیرساخت ضعیف COVID-19 نابرابری شدید در برخی جوامع را مورد توجه قرار داده است. جوامع نیاز دارند
این موضوع را جدی گرفته و اقدامات لازم را انجام دهند

دانلود مقاله isi با موضوع آموزش سواد داده و استفاده برای متخصصان آموزشی


دانلود مقاله isi با موضوع آموزش سواد داده و استفاده برای متخصصان آموزشی

دانلود مقاله isi با موضوع آموزش سواد داده و استفاده برای متخصصان آموزشی

در قالب pdf و در  13 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Data literacy training and use for
educational professionals

چکیده:خلاصه
هدف - بررسی ادبیات 28 مقاله سواد داده ای، آموزشی از سال 2010 تا 2018 برای به دست آوردن
درک بهتر از وضعیت فعلی تحقیق سواد داده.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد - مروری بر ادبیات سیستماتیک ERIC، منبع آموزشی، و JSTOR
انجام شد. در صورتی که مقالاتی روی «سواد داده» برای K-12 تمرکز داشته باشند، در این بررسی ادبیات گنجانده می‌شوند
معلمان یا رهبران
یافته ها - نتایج نشان داد که مفهوم سواد داده ملموس تر شده است، اما هنوز وجود دارد
اختلاف نظر در مورد پارامترهای سازه در حالی که نشان داده شد سواد داده در حال افزایش است
اهمیت، آموزش از مدارس آموزش و پرورش به شدت بر سواد ارزیابی متمرکز بود. چهار
توصیه هایی به شرح زیر ارائه می شود: (1) ایجاد برنامه های آمادگی مربی مهارت محور، (2) تشویق
فرصت هایی برای همکاری، (3) استفاده از داده های مدل از منابع کمی و کیفی و (4)
بررسی نقش فناوری و کلان داده در سواد داده
محدودیت های تحقیق - دامنه این بررسی ادبیات بسیار محدود بود و به این ترتیب، به طور کامل انجام نمی شود
به طور کلی تصمیم گیری مبتنی بر داده را در آموزش K-12 محصور کنید.
اصالت/ارزش - سواد داده هم برای معلمان و هم برای رهبران، به عنوان محیط های آموزشی مهم است
برای درک بهتر تک تک یادگیرندگان و بهبود نتایج یادگیری تلاش کنید. این بررسی ادبیات به دنبال
وضعیت فعلی تحقیق سواد داده را با امید به الهام بخشیدن به تحقیقات هدفمندتر گرد هم آورید
بر شیوه های آموزشی هم برای معلمان و هم برای رهبران تأثیر می گذارد.
کلیدواژگان سواد داده، تصمیم گیری مبتنی بر داده، توسعه حرفه ای، آموزش معلمان،
رهبری
نوع مقاله بررسی ادبیات

دانلود مقاله isi با موضوع تداوم آموزشی


دانلود مقاله isi با موضوع تداوم آموزشی

دانلود مقاله isi با موضوع تداوم آموزشی

در قالب pdf و در  18 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Pedagogical continuity
چکیده:خلاصه
هدف - در مارس 2020، تنها با دو روز کاری، سیستم آموزشی ملی فرانسه از کار افتاد.
آنلاین به دلیل همه گیری ویروس کرونا. این مطالعه رابطه بین حرکت به فاصله را بررسی می کند
یادگیری، شیوه های تدریس به کار گرفته شده و زمینه اجتماعی-اقتصادی فراگیران در مدارس فرانسه
در طول این مدت. ما می‌پرسیم تغییرات در شیوه‌های آموزشی در طول بحران کرونا چقدر بوده است؟
تحت تأثیر بافت اجتماعی تدریس و این زمینه تا چه حد بر تمرکز این مقاله تأثیر گذاشته است
تداوم آموزشی آن معلمان راه اندازی می کنند.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – مروری بر ادبیات مطالعه را در این زمینه قرار می‌دهد
شیوه های تدریس ریاضیات این مطالعه از طریق یک تحلیل چند بعدی با استفاده از چندگانه انجام شد
مکاتبات پاسخ های 368 معلم ریاضی دبیرستان فرانسوی به یک آنلاین
پرسشنامه.
یافته‌ها - ما دریافتیم که حرکت ناآماده به سمت آموزش از راه دور مانع استفاده از گفت و گو شد
تمرینات وضعیت اقتصادی-اجتماعی تدریس به عنوان یک عامل تعیین کننده در معلمان شناسایی شد.
تعابیر مختلف از اصطلاح تداوم آموزشی. در حالی که کسانی که در مناطق محروم تر کار می کنند
گرایش به شیوه هایی داشت که بر حفظ پیوند دانش آموزان با مدرسه، تثبیت دانش متمرکز بود
و با ارائه حمایت اجتماعی/عاطفی، کسانی که به مردم ممتازتری آموزش می‌دهند، ابزارها و شیوه‌های مورد علاقه را ترجیح می‌دهند
که به آنها امکان می داد بر محتوای انضباطی تدریس خود تمرکز کنند.
پیامدهای عملی - چالش حفظ فعالیت های گفتگو - آموزش معلمان برای مبارزه
نابرابری ها
اصالت/ارزش - مطالعه کمی معلمان ریاضیات که تداوم آموزشی را از طریق فراهم می کند
آموزش از راه دور برای مدت زمان بحران.
تداوم آموزشی، عملکرد معلم، آموزش از راه دور، نابرابری آموزشی، والدین
مشارکت در یادگیری
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

پاورپوینت درمورد غسل (احکام عمومی) 24 اسلاید


پاورپوینت درمورد غسل (احکام عمومی) 24 اسلاید

پاورپوینت درمورد غسل (احکام عمومی) 24 اسلاید در قالب پاورپوینت قابل ویرایش.

 

فهرست مطالب :

•غسل

•انواع غسلبه لحاظ انجام دادن

•غسل ترتیبی

•غسل ارتماسی

•شرایط صحیح بودن غسل

•کارهایی که به فرد جنب حرام است

•غسل های واجب و مستحب و کفایت آنها از وضو

 

بخشی از متن فایل پاورپوینت :

در غسل باید تمام بدن و سر و گردن شسته شود، خواه غسل واجب باشد مانند جنابت، و یا مستحب، مانند غسل جمعه، به عبارت دیگر تمام غسل ها در انجام فرقی ندارند مگر در نیت

غسل را به دوصورت می توان انجام داد:

«ترتیبی» و «ارتماسی».

و...

دانلود مقاله isi با موضوع یادگیری ترکیبی: نحوه چرخش کلاس درس در HEI در بنگلادش؟


دانلود مقاله isi با موضوع یادگیری ترکیبی: نحوه چرخش کلاس درس در HEI در بنگلادش؟

دانلود مقاله isi با موضوع یادگیری ترکیبی: نحوه چرخش کلاس درس در HEI در بنگلادش؟

در قالب pdf و در 15  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Blended learning: how to flip the
classroom at HEIs in Bangladesh?

چکیده:خلاصه
هدف - یادگیری الکترونیکی امروزه یک مفهوم بسیار محبوب در بخش آموزش و یکی از بهترین راه هاست
اجرای این امر از طریق یادگیری ترکیبی است. با این حال، اجرای برنامه یادگیری ترکیبی
در مؤسسات آموزش عالی (HEI) در بنگلادش کاملاً جدید است. هدف این مقاله این است که
مفهوم یادگیری ترکیبی، چگونگی ساخت یک برنامه یادگیری ترکیبی، مزایای آن را بررسی کنید
یادگیری ترکیبی و برخی پیش نیازها برای اجرای موفقیت آمیز برنامه یادگیری ترکیبی در HEI
در بنگلادش
طرح/روش/رویکرد – ماهیت مطالعه تبیینی، توصیفی و همچنین ارزشی است.
داده های اولیه از طریق مصاحبه حضوری با استفاده از پرسشنامه ساختاریافته دارای هر دو جمع آوری شد
سوالات باز و بسته شامل مشاهدات شخصی. داده های ثانویه مرتبط هستند
اسناد موجود از سازمان های دولتی، آرشیوها و کتابخانه ها و سازمان های تحقیقاتی.
یافته‌ها - با استفاده از ابزارهای یادگیری ترکیبی، HEI در بنگلادش می‌توانند به پیشرفت‌های اساسی در
کیفیت آموزش و همچنین در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن برنامه های یادگیری. علاوه بر این، هر
اصلاحات آموزشی نوآورانه تنها زمانی موفق خواهد بود که به طور کامل پذیرفته شده و توسط همه کلیدی ها پذیرفته شود
ذینفعان: دانش آموزان، والدین، معلمان، مدیران دانشگاهی، محققان و سیاست گذاران.
مفاهیم عملی - چندین راه حل عملی در این مقاله ارائه شده است: نحوه ایجاد
یک برنامه یادگیری ترکیبی، چگونگی غلبه بر موانع برای اجرای موفقیت آمیز یادگیری ترکیبی
و نحوه ایجاد یک کلاس درس معکوس با کمک فناوری.
پیامدهای اجتماعی - روح و رفاه اقتصادی یک کشور تا حد زیادی به کیفیت آن بستگی دارد
تحصیلات شهروندی آنها اجرای برنامه های آموزشی نوآورانه در سیستم آموزشی خواهد بود
افزایش کیفیت آموزش در HEI در بنگلادش، ایجاد نیروی کار کارآمدتر و از این رو سود بردن
جامعه کلی
اصالت/ارزش - اصالت از نظر افشای موانعی که برای موفقیت باید برطرف شوند
اجرای برنامه های یادگیری ترکیبی در HEI در بنگلادش و ارائه یک راهنمای آسان برای
مربیان در مورد چگونگی ایجاد کلاس های درس معکوس.
کلمات کلیدی نوآوری، یادگیری ترکیبی، کلاس درس معکوس، فناوری آموزشی، HEI در بنگلادش
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع بهبود درک STEM مشاغل از طریق غیر رسمی محیط های یادگیری


دانلود مقاله isi با موضوع بهبود درک STEM مشاغل از طریق غیر رسمی محیط های یادگیری

دانلود مقاله isi با موضوع بهبود درک STEM مشاغل از طریق غیر رسمی محیط های یادگیری

در قالب pdf و در  11 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Improving perceptions of STEM
careers through informal
learning environments

چکیده:خلاصه
هدف - این مقاله تأثیر یک اردوگاه بر علوم غیررسمی، فناوری، مهندسی و
ریاضیات (STEM) بر ادراک دانش آموزان از زمینه ها و مشاغل STEM تأثیر داشت.
طرح/روش/رویکرد – برای ارزیابی ادراک دانش آموزان از طرح نیمه تجربی استفاده شد.
به سمت رشته ها و مشاغل STEM. دانش آموزان متوسطه (n 5 57) که در اردوی تابستانی STEM شرکت کردند
پروژه های STEM را تکمیل کرد، به تورهای آزمایشگاهی رفت و در پانل ها در طول یک یا دو هفته اقامت مسکونی شرکت کرد.
اردوگاه ها دانش‌آموزان یک نظرسنجی STEM Semantics را برای ارزیابی برداشت‌های خود قبل و بعد از حضور تکمیل کردند
کمپ. آمار توصیفی، اندازه اثر کوهن، آزمون تی زوجی و همبستگی پیرسون بود.
برای تجزیه و تحلیل داده ها انجام شد.
یافته ها - نتایج نشان می دهد که اگرچه تغییر معنی داری در گرایش دانشجویان نسبت به این موضوع وجود ندارد
در هر یک از زمینه‌های STEM، بهبود آماری معنی‌داری در درک دانش‌آموزان از STEM وجود داشت
مشاغل (ص 5 0.04؛ d 5 0.25). علاوه بر این، نتایج همبستگی پیرسون نشان داد که وجود دارد
ارتباط مثبت معنی‌دار آماری بین ادراکات شغلی STEM و ادراکات در علم،
ریاضیات و مهندسی
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - این نشان می دهد که اجزای مختلف یادگیری غیر رسمی
محیط به طور مثبت به درک دانش آموزان نسبت به مشاغل STEM کمک کرد. مفاهیم از
مطالعه نشان می‌دهد که وقتی دانش‌آموزان درگیر علم عملی یا فعالیت‌های STEM PBL هستند و دارند
فرصت هایی برای قرار گرفتن در معرض مشاغل مختلف STEM، ادراک آنها از مسیرهای STEM بهبود می یابد.
اصالت/ارزش - این نتایج ممکن است بر برنامه درسی آینده و سازماندهی STEM آینده تأثیر بگذارد
اردوها با تشویق معلمان و مدیران کمپ به ادغام پروژه های عملی STEM و افشای آنها
دانش آموزان به مسیرهای بالقوه STEM از طریق تورهای آزمایشگاهی و پانل های متخصصان STEM.
کلمات کلیدی، ادراک خود، آموزش ریاضی، آموزش علوم، STEM، مشاغل STEM، اردوهای STEM
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

تحقیق باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل


تحقیق باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل

دانلود تحقیق با موضوع باورهای غیرمنطقی و تحلیل رفتار متقابل،

در قالب doc و در 95 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه   
نظریه عقلانی- عاطفی   
ریشه باورهای غیرمنطقی   
باورهای منطقی و غیرمنطقی   
ویژگی‌های باور منطقی   
ویژگی‌های باور غیرمنطقی   
انواع باورهای غیرمنطقی   
تحمل بالا ناکامی در مقابل تحمل پایین ناکامی   
انواع باورهای غیرمنطقی در نظریه الیس در آزمون جونز    
باورغیرمنطقی نیاز به تائید دیگران    
باور غیرمنطقی انتظار بیش از حد از خود   
باور غیر منطقی تمایل به سرزنش   
باور غیرمنطقی واکنش به ناکامی   
باور غیرمنطقی به مسئولیتی عاطفی   
باور غیرمنطقی نگرانی زیاد توام با اضطراب   
باور غیرمنطقی اجتناب از شکست    
باور غیرمنطقی وابستگی به دیگران   
باور غیرمنطقی درماندگی نسبت به تغییر   
باور غیرمنطقی کمال‌گرایی   
نظریه تحلیل رفتار متقابل   
نظریه شخصیت برن   
تحلیل کنشی حالات نفسانی   
کارکردهای حالت «کودک»   
کارکردهای مثبت و منفی «کودک طبیعی»   
کارکردهای حالت خود «والد»   
بخش‌های مثبت و منفی «والد کنترل کننده و مستبد»   
بخش‌های مثبت و منفی «والد مهربان و پرورش دهنده»   
هدف کلی تحلیل رفتار متقابل (TA)   
آسیب‌شناسی روانی   
آسیب‌شناسی ساختاری   
آسیب‌شناسی کارکردی   
انواع تبادل   
تشخیص حالات نفسانی   
مسدود کردن و پس‌راندن والد   
نمودار حالات نفسانی   
تئوری تماس اجتماعی   
نوازش‌های مثبت و منفی   
نمودار نوازش   
نوازش‌های شرطی   
نوازش در مقابل سرزنش   
سازمان‌دهی وقت   
کناره‌گیری   
مناسک «ادای تشریفات»   
سرگرمی‌ها   
فعالیت‌ها   
بازیها و باجگیری‌ها   
مثلث نمایشی کارپمن   
صمیمیت   
پیش‌نویس زندگی یا نمایشنامه و ریشه‌های آن   
پیش‌نویس زندگی برنده، بازنده و غیربرنده   
تحلیل نمایشنامه زندگی   
نمودار نمایشنامه‌ی زندگی   
نمایشنامه کوچک   
وضعیت‌های زندگی   
اهداف تغییر در تحلیل رفتار متقابل   
درمان باورهای غیرمنطقی مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل   
دامنه کاربرد تحلیل رفتار متقابل   
تحقیقات داخلی و خارجی در رابطه با باورهای غیرمنطقی   
تحقیقات داخلی و خارجی در زمینه رویکرد تحلیل رفتار متقابل
منابع

دانلود مقاله isi با موضوع اکوسیستم کارآفرینی در بخش ICT در قطر


دانلود مقاله isi با موضوع اکوسیستم کارآفرینی در بخش ICT در قطر

دانلود مقاله isi با موضوع اکوسیستم کارآفرینی در بخش ICT در قطر

در قالب pdf و در  19 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :The entrepreneurship ecosystem
in the ICT sector in Qatar

چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله تحلیل ویژگی ها و پویایی های کارآفرینی است.
اکوسیستم در بخش ICT در قطر.
طراحی/روش شناسی/رویکرد – روش شناسی این تحقیق بر اساس مرور ادبیات و
اطلاعات جمع آوری شده از طریق مصاحبه های نیمه ساختاریافته با سهامداران مختلف درگیر در
اکوسیستم کارآفرینی در بخش ICT در قطر.
یافته ها – نتایج نشان می دهد که دو نیروی متضاد اکوسیستم کارآفرینی در بخش ICT را شکل می دهند.
در قطر از یک سو، عزم قوی و مداخله دولت قطر برای تنوع بخشیدن به
اقتصاد با ایجاد یک اکوسیستم پر جنب و جوش در بخش ICT. از سوی دیگر، کارآفرینان این بخش هستند
هنوز با موانع و مشکلاتی مواجه است و این مسائل به شدت با اقتصاد قطر مرتبط است
ویژگی های یک دولت رانتی که اقتصاد آن توسط منابع هیدروکربنی هدایت می شود.
اصالت/ارزش - این یافته ها به شفاف سازی و تحلیل انتقادی پویایی فعلی کمک می کند
از اکوسیستم کارآفرینی در بخش ICT در قطر، که پیامدهای سیاستی متعددی دارد.
کلیدواژه: قطر، ICT، اکوسیستم کارآفرینی، تنوع اقتصادی، دولت رانتیر
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع نوآوری در استراتژی چگونه است مبتلا به کووید-19 شد


دانلود مقاله isi با موضوع نوآوری در استراتژی چگونه است مبتلا به کووید-19 شد

دانلود مقاله isi با موضوع نوآوری در استراتژی چگونه است مبتلا به کووید-19 شد

در قالب pdf و در 8  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :How innovations in strategy have
picked up with COVID-19

چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله بررسی این است که چگونه استراتژی‌های شرکتی تحت تأثیر این سازمان قرار گرفته‌اند
پاندمی کووید 19.
طراحی/روش شناسی/رویکرد - مجموعه وسیعی از ادبیات بررسی شده است. همچنین چندین ارشد
مدیران مورد مصاحبه قرار گرفته اند. و دو همتای ارشد مدیریت ورودی ها را ارائه کرده اند. در
بنابراین رویکرد اتخاذ شده اکتشافی و پیش پارادایماتیک است. این زمینه را برای تجربیات بالقوه فراهم می کند
تحقیقات
یافته‌ها - به نظر می‌رسد تغییر واضحی به سمت ورودی‌های مبتنی بر وب در رابطه با نحوه عملکرد شرکت‌ها وجود دارد.
استراتژی های خود را اجرا می کنند. به‌طور شگفت‌انگیزی، اجرای استراتژی کوتاه‌مدت نسبتاً مؤثر به نظر می‌رسد.
با این حال، به نظر می رسد تغییرات اساسی تر در استراتژی ها بستگی زیادی به توانایی های مدیران برای سفر دارد و این
به شدت محدود شده اند.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - گزاره هایی که در مقاله بیان شده اند آزمایش نشده اند
به صورت تجربی این محدودیت های واضحی را در مورد تعمیم پذیری ایجاد می کند.
پیامدهای عملی - به نظر می رسد تقویت قابلیت های شرکت ها در مورد مسافت محوری مهم است
اجرای استراتژیک و همچنین تقویت مدیریت جریان نقدی.
پیامدهای اجتماعی - به نظر می رسد یک تغییر آشکار به سمت ملی شدن بیشتر و کاهش سرعت وجود دارد
جهانی شدن
اصالت/ارزش - در حالی که بسیاری از یافته ها ممکن است بدیهی تلقی شوند، با این وجود وجود دارد
اصالت در روشی که تأثیر COVID-19 بر استراتژی‌های شرکت‌ها تحلیل شده است.
کلیدواژه ها همه گیری، استراتژی های مجازی، تغییرات رفتاری
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود مقاله isi با موضوع زمینه های اقدام استراتژیک از تحول دیجیتال


دانلود مقاله isi با موضوع زمینه های اقدام استراتژیک از تحول دیجیتال

دانلود مقاله isi با موضوع زمینه های اقدام استراتژیک از تحول دیجیتال

در قالب pdf و در 21  صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Strategic action fields of
digital transformation

چکیده:خلاصه
هدف - هدف این مقاله دریافت درک جمعی از تحول دیجیتال (DT) است.
در سراسر مشاغل سوئیسی و ایجاد یک چارچوب مرجع بر اساس نظریه میدان اقدام استراتژیک (SAF).
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – تعدادی از انجمن‌های سوئیسی پایگاه‌های اطلاعاتی خود را برای یک آنلاین ارائه کردند
نظر سنجی. نمونه بزرگ شامل 2590 شرکت کننده از 1854 سازمان و بیش از 4200 شرکت کننده است.
توضیحات DT، به هفت SAF طبقه بندی شده است. یک جدول متقابل از ترکیبات SAF بر اساس اندازه شرکت
127 ترکیب SAF ممکن را شناسایی کرد که درک مشترک DT را تشکیل می دهد.
یافته‌ها - مجموعه داده‌ها امکان شناسایی SAF و مفهوم‌سازی DT را بر اساس a
درک مشترک محرک های تحول دیجیتال عبارتند از: مهندسی فرآیند، فناوری های جدید و
توسعه تجارت دیجیتال، با پشتیبانی رهبری دیجیتال و فرهنگ، ابر و داده، مشتری
محوریت و دیجیتال مارکتینگ
محدودیت ها/پیامدهای تحقیق - برای شاغلین، مطالعه SAF هایی را که باید باشد ارائه می کند
برای استراتژی های DT در نظر گرفته شده است. برای محققان دانشگاهی، یک مجموعه داده منحصر به فرد امکان مطالعه DT توسط
تجزیه و تحلیل ترکیبات میدان عمل، آشکار کردن یک صورت فلکی ظریف از SAF. تمرکز بر محدودیت ها است
سازمان های سوئیسی و یک نمونه راحت برای جمع آوری داده های تجزیه و تحلیل شده.
اصالت / ارزش - برای اولین بار، درک مشترک DT در مشاغل سوئیسی - بر اساس SAF ها
- امکان مفهوم سازی DT را به منظور ارائه راهنمایی به مدیران و کارمندان کسب و کار فراهم کرده است.
کلمات کلیدی استراتژی کسب و کار، تحول دیجیتال، دیجیتالی شدن، استراتژی دیجیتال،
توسعه تجارت دیجیتال، زمینه های اقدام استراتژیک
نوع کاغذ مقاله پژوهشی