مقاله بررسی رابطه بین قابلیت های مدیریت دانش و انتقال دانش چکیده رای بدست آوردن منافع رقابتی، یک سازمان می بایست توانایی مدیریت مؤثر دارایی اصلی اش یعنی دانش را داشته باشد. جدا از انواع مختلف دانش که در زمینه های مختلف آن مطرح می شود، قدرت راضی کردن مشتری هم نقش مهمی در تولید محصول یا خدمت با کیفیت در آن سازمان ایفا می کند. به طور خاص در پروژه های فناوری اطلاعات، نیاز است که آنچه مشتری می خواهد به طور مؤثر و کارآمد به بخش IT انتقال داده شود و در عوض واحد IT بایستی این نیازها را به طور مؤثر و کارآمد در نظر بگیرد و ببیند . فایل word 15 صفحه ...