پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت (اسلاید) مقایسه بانکداری الکترونیک ایران و جهان

پاورپوینت (اسلاید) مقایسه بانکداری الکترونیک ایران و جهان

پاورپوینت-(اسلاید)-مقایسه-بانکداری-الکترونیک-ایران-و-جهانتوضیحات:
پاورپوینت با عنوان مقایسه بانکداری الکترونیک ایران و جهان ، در 14 اسلاید، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین

بخشی از متن:
ایران در زمینه تجارت و بانکداری الکترونیک، کشوری جوان است و تا رسیدن به سطحی قابل قبول از آن، راه درازی در پیش دارد. ورود فناوری جدید در این دو زمینه، نیازهای جدیدی را در پردازش و تبادل داده‌ها، ابزارها و زیر ساخت های مناسب پیاده سازی آن و نیز نحوه ارائه خدمات بانکی نوین مطرح کرده است. با نگاهی به تجارب کشورهای پیشرفته و رشد خدمات بانکداری الکترونیک می‌توان نیازهای در حال شکل‌گیری و روند افزاینده آن را در زمینه خدمات بانکی در ایران تا حد مناسبی پیش‌بینی کرد. نظر به روش های سنتی موجود در بانک‌های کشور و نارسایی این روش ها در ارائه خدمات جدید، تهیه زیرساخت های مورد نیاز در بانک‌ها از ضروریاتی است که خوشبختانه مورد توجه مسئولان امر قرار گرفته است و فعالیت های گسترده ای در سیستم بانکی کشور برای ارائه بانکداری الکترونیک و دیگر خدمات نوین بانکی انجام شده است.
رشد اقتصادی و توسعه بخش صنعت بدون توسعه مالی امکان پذیر نیست و لازمه موفقیت توسعه اقتصادی یک کشور، دارا بودن سیستم بانکداری فعال و سالم است.
نظام بانکداری ایران فاصله زیادی با تحولات صنعت بانکداری جهانی دارد. بانک های موجود در ایران به علت ساخت دولتمدارانه و نبود فضای رقابتی، وجود مشکلات مدیریتی و روش های اجرایی قدیم، پاسخگوی واقعی نیازهای سریعاً در حال تغییر مشتریان و تسهیل در امور آنان نیست و تا حدود زیادی باعث نادیده انگاشتن نیازهای مشتریان شده است. این روند باعث شده است تا بخش واقعی اقتصاد از جمله بخش صنعت و معدن کشور نتواند همپای تحولات صنعتی جهان گام بردارد. دنیای نو طالب بانکداری مدرن، با سرعت، پاسخگو، کارا و اثربخش است و تضمین ثبات نظام اقتصادی کشور نیازمند صنعت بانکداری و با ویژگی های مذکور است، صنعتی که علاوه بر کاهش هزینه های اطلاعاتی و نظارتی، هزینه های عملیاتی خود را نیز به حداقل برساند و توسعه بخش واقعی را موجب شود.
و...

فهرست بخشی از مطالب:
بانکداری الکترونیک
مقدمه
طرح مسئله
ضرورت و اهداف تحقیق
تفاوت های عمده بانکداری الکترونیک ایران و جهان
نگاهی کوتاه به برخی کارکردهای خودپردازهای اروپایی
بانکداری الکترونیک فنلاند
بانکداری الکترونیک ترکیه
بانکداری الکترونیک ژاپن
بانکداری الکترونیک روسیه
پیشنهادات
و...

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد