پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود ترجمه مقاله مدلی برای ارزیابی اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتریان  با استفاده از کارت امتیازی م

دانلود ترجمه مقاله مدلی برای ارزیابی اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتریان  با استفاده از کارت امتیازی م

دانلود-ترجمه-مقاله-مدلی-برای-ارزیابی-اثر-بخشی-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان- با-استفاده-از-کارت-امتیازی-مدانلود ترجمه مقاله مدلی برای ارزیابی اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتریان  با استفاده از کارت امتیازی متوازن 
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد 
سال انتشار:2003
تعداد صفحه ترجمه:23
تعداد صفحه فایل انگلیسی:15

 موضوع انگلیسی :MODEL FOR EVALUATING THE
EFFECTIVENESS OF CRM USING
THE BALANCED SCORECARD
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله مدلی برای ارزیابی اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتریان  با استفاده از کارت امتیازی متوازن
چکیده انگلیسی:B S T R A C T
Customer relationship management (CRM) has become one of the
leading business strategies in the new millennium. CRM is a broad
term for managing business interactions with customers. The
effectiveness of CRM can be measured as a satisfaction level
achieved by CRM activities. Although CRM has emerged as a major
business strategy for e-commerce, little research has been
conducted in evaluating the effectiveness of CRM. Because it is
difficult to demonstrate tangible returns on the resources expanded
to plan, develop, implement, and operate CRM, the aim of our
research is to measure the intangible attributes of these benefits,
such as value enhancement, effectiveness, innovation, and service
improvement. In this paper, we propose a customer-oriented
چکیده فارسی:

مدیریت ارتباط با مشتریان یاCRM یکی از استراتژی های اصلی و اساسی کسب وکار در هزاره جدید است

CRM یکی از اصول اساسی واصلی برای مدیریت کردن تعاملات با مشتریان است

اثر بخشی CRM  می تواند توسط میزان رضایتی که توسط فعالیت های   CRM حامل می شود اندازه گیری شود اگر چه CRM یکی از استراتژی های اصلی کسب وکار در تجارت الکترونیک است با این حال تحقیقات اندکی در رابطه با ارزیابی اثر بخشی CRM صورت گرفته است.

زیرا نشان دادن بازگشت محسوس منابع اختصاص یافته به بر نامه ریزی ،توسعه،اجرای CRM مشکل است هدف ااصلی از این تحقیق  اندازه گیری ویژگی های ناملموس این محاسن هماننداثر بخشی ،نوآوری و بهبود خدمات است .

در این مقاله ما یک مدل ارزیابی مشتری محور برای ارزیابی اثر بخشی  CRM را پیشنهاد کرده و سپس این مدل را در یک مطالعه موردی به کار می بریم.

CRMیکی از جذاب ترین استراتژیها در دنیای کسب وکار امروزی است .برای درک موفقیت CRM مدیران فن آوری اطلاعات و کسب وکار باید مراحل CRM و تکنولوژی ها و رفتار کارکنان را به طور هماهنگ با تعاملات موثر مشتریان واز طریق تمامی کانال های مشتریان به کار برند.

هدف اصلی CRM تغییر سازمان از فلسفه ی محصول محوری به مشتری محور است .

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد