تحقیق فناوری اطلاعات و ارتباطات و کتابداران/ در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است: خلاصه و چکیده تحقیق: ورود رایانه و شبکه فناوری اطلاعات به حوزه علوم کتابداری مفاهیم سازماندهی، ذخیره، و بازیابی اطلاعات را متحولو به دنبال آن لزوم تحول در آموزش این مفاهیم را نیز متحول ساخته است. نزدیک به دو دهه هیچ تغییری در برنامه های آموزش کتابداری ایجاد نشد که این امر آثار منفی زیادی بر آموزش آن و کیفیت خدمت¬رسانی فارغ¬التحصیلان به وجود آورد و باعث ناکارآمدی برنامه آموزشی کتابداری در ایران شد. تغییر برنامه¬های آموزشی در جهت تحقق این هدف است که آموزش رشته با نیازهای عصر جدید منطبق باشد. هدف این است که درس¬های غیر ضروری از برنامه¬های آموزشی حذف و درس¬های متناسب با نیازهای جدید این رشته در برنامه گنجانده شوند. در این مقاله راهکارهای بازنگری در برنامه¬های آموزشی، لزوم تداوم این بازنگری¬ها، و نیز تحول در روش¬های تدریس و آموزش مدرسان پیشنهاد شده است. با توجه به همپوشانی ایج ...