دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پنجم دبستان به روش ویلیام رومی بافرمت pdf تعدادصفحات 8 چکیده مقاله: ازمنظر ویلیام رومی وبدست آوردن - هدف پژوهش حاضر بررسی کتاب علوم تجربی پنجم ابتدایی در سال 94-95 ضریب درگیری دانش آموز با کتاب است.پژوهش مورد نظر از این روش جهت مشخص نمودن مقوله های فعال و غیرفعال به منظور بررسی متن،تصاویر،اشکال وسوالات این کتاب مورد مطالعه قرارگرفته است.جامعه آماری در بخش تحلیل محتوای برنامه درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی بوده که نمونه آماری کتاب علوم تجربی پنجم به صورت هدفمند انتخاب شده است.نتایج بدست آمده بیانگر این است که متن این کتاب 1را کسب نمودند وچون در بازه مناسبی قراردارند موجب فعالیت مناسب دانش / 1وسوالات 096 / 0،تصاویر 19 / نمره 67 آموز درکلاس میشود. ...