سال انتشار: 2017 تعداد صفحات ترجمه فارسی: 41 تعداد صفحات مقاله انگلیسی: 11 صفحه فرمت فایل: PDF و ورد نشریه: اپلاید انرژی (Applied Energy) کد محصول: 0252 رفرنس: دارد محتوای فایل: مقاله اصلی و ترجمه ترجمه: دانشکده موتورهای استرلینگ چکیده: هدف از این مطالعه توسعه ی یک مدل تئوری راندمان است که می تواند با دقت عملکرد موتورِ طراحی شده را پیش بینی کند. مدل تئوری بوسیله ی آنالیز آدیاباتیک غیر ایده آل موجود ، مشخص شده است، به منظور دقت بیشتر پیش بینی عملکرد موتورِ طراحی شده، مدلِ توسعه داده شده بصورت خاص بعدا در توسعه ی یک موتور 500 وات به کار گرفته خواهد شد. مدل تئوری بوسیله ی آنالیز های آدیاباتیکِ غیرایده آل موجود بهینه شده، ساخته شده است. به منظور دقتِ بیشترِ پیش بینیِ عملکردِ موتور طراحی شده. در این مدل افت فشار در در هیتر، ریجنراتور و کولر از اصطکاک سیال ناشی می شود، انقباض ناگهانی و انبساط ناگهانی کانال نیز مورد توجه قرار گرفته است. بعلاوه فرمول های تجربی برای هدررفت مکانیکی بصورت اصطکاک از سرعت چرخشِ موتور بوسیله ی تجربه و تفسیر مدل، ...