فرمت ورد18 صفحه پیامد رقابت شدید در بازار افزایش روزافزون قدرت مشتری است . با افزایش اینگونه قدرت مشتریان، انتظار آنان از سازمان های تولیدی و خدماتی نیز افزایش یافته است .سازمان ها نیز ناگزیر باید با ارزش ترین محصولات و خدمات را با مناسب ترین قیمت عرضه کنند. در نتیجه سازمان ها مدام به دنبال روش های جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش برای مشتریان هستند. به دلیل پیچیدگی نیازها و خواسته های مشتریان و انگیزش های عمیق درونی آنان، کسب اطلاعات و دانش در زمینه خواسته ها، دریافت های ذهنی، خرید و رفتار خرید مشتریان برای بازاریابان اهمیت اساسی دارد . نقش مفاهیم ارزش و مزیت رقابتی در بازاریابی موجب توجه و پرداختن به مفهوم ارزش ویژه نام و نشان تجاری شده است ...