فایل پاورپوینت ارائه کنفرانس در مورد رفتارسنجی مشتری مرتبط با رشته فناوری اطلاعات مقدمه: سازمان ها در راستای رفع نیازها و حذف محدودیت هایی چون پیچیدگی و حجم فعالیت ها، اتلاف منابع بسیاری نظیر زمان، نیروی انسانی، مالی و ... به راهکارهای فناوری اطلاعات روی آورده اند و از این طریق سعی بر آن دارند تا ساختار فعالیت های خود را به گونه ای بهبود بخشند که رسالت مشتری محوری را در کمترین زمان و هزینه ممکن و با بهترین کیفیت، محقق سازند. در این میان یکی از بهترین راه حل های تأمین این مقصود، استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری است. تعداد اسلاید 19 ...