لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 191 اسلاید قسمتی از متن .ppt : مدیریت در کسب و کار (Management) مدیریت فرآیند انجام کارها بهطور اثربخش و کارآ بهوسیله دیگران تعریف مدیریت مدیریت فعالیتی است منظم درجهت تحقق اهداف معین ازطریق ایجادروابط میان منابع موجود، انجام دادن کاربامشارکت افراد دیگروشرکت فعال در تصمیم گیری ( Management Functions) وظایف مدیریّت برنامه ریزی (Planning) سازماندهی (Organizing) رهبری (Leading) کنترل (Controlling) تعیین اهداف و روش دستیابی به آنها تنظیم کارها، اختیارات و منابع بین کارکنان اعمال نفوذ و ایجاد انگیزه در کارکنان تعریف برنامه ریزی برنامه ریزی عبارت است از تهیه و توزیع و تخصیص امکانات محدود برای رسیدن به هدف های مطلوب، در حداقل زمان و با حداقل هزینه ممکن برنامه ریزی فرایند دستیابی به اهداف سازمان است در یک کلام برنامه ریزی یعنی تعیین فعالیت های اثربخش د ...