لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی: Powerpoint نوع فایل: ppt (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید: 26 اسلاید قسمتی از متن فایل دانلودی مقاله دوم این بخش نوشتار کوتاهی است از روشهای پژو هش در برنامه درسی که مروری مختصر بر سنتهای روش شناختی در قلمرو تعلیم و تربیت و برنامه درسی داردو موضوع کم رنگ شدن سلطه بلا منازع روشهای کمی-علمی در قرن بیستم این بخش شامل پنج مقاله است : درمقاله اول الگوهای ارزشیابی برنامه درسی معرفی می شود و تنوع دیدگاهها در این زمینه که در مقایسه با پژوهش قدمت بیشتری دارد به خوانندگان معرفی می شود الگوهای ارزشیابی برنامه درسی تمامی الگوهای ارزشیابی در بر گیرنده سه جزء زیر باشند الف)مسائل مر بوط به روش شناسی که باید استفاده شود. ب) شیوه ای که در آن قرار است داده ها قضاوت شود. ج) میزان تمرکز ارزشیابی بر مصرف کننده. 1-1- ارزشیابی برمبنای ملاکهای بیرونی در این نوع برداشت ، ارزشیابی درسی بر مبنای ویژگیهای استخراج شده که توصیف کننده تناسب است کفایت یک محصول برنامه دریس را بررسی می کند ...