بانکهای اطلاعاتی بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری تعاریفی برای آشنایی بیشتر با پست مستقیم برقراری ارتباط با مشتری پایگاه اطلاعاتی قابلیت یا کیفیت داده ( جامعیت بانک های اطلاعاتی ) نگاهی به پست مستقیم در کشورهای آسیا و اقیانوسیه سئوالاتی که هرروز در تایلند پرسیده می شود عبارتند از: دلیل رویکرد ناگهانی جهانی به ارتباطات بازاریابی چیست ؟ ”صنعت پست با چالشهای جدی در دنیا روبروست“ هرگز فراموش نکنیم : کیفیت یک بانک اطلاعاتی همان کمیت بانک اطلاعاتی نیست ” داده با کیفیت ، هزینه های مربوط به مرسولات برگشتی را کاهش می دهد“ مسیرهای توسعه صنعت پست مستقیم پست مستقیم در عصر حاضر چشم انداز بازاریابی مستقیم در قرن 21 جایگاه پست بعنوان یک رسانه ... ...