لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 36 اسلاید قسمتی از متن .ppt : چالش های روابط کار در ایران تعاریف روابط کار: استراتژی هایی برای مدیریت روابط سازمان و کارکنانش. (بنت،1997) _سیستمی از مقررات ، عملیات و توافقات صورت گرفته با استفاده از چانه زنی دست جمعی برای اجتناب یا حل تضادهای سازمانی بین کارفرما و مستخدم . _بر طبق تعریف سازمان بین المللی کار(ILO )روابط کار موضوعی است که هم با روابط بین دولت و کارفرمایان و مستخدمین(یا اتحادیه های کارگری)وهم با روابط بین سازمانهای حرفه ای با یکدیگرسروکار دارد.(مانیراماپا وهمکاران،1992) عناصر روابط کار و نقش مدیریت دولتی : 1-دولت : عنصر نظارتی و تنظیم کننده از طریق قوانین ومقررات. 2-کارفرما : صاحب سرمایه لازم برای صنعت مورد نظر. 3-کارگر یا کارمند : نیروی کار در اختیار سازمان. 4-مدیریت : به نمایندگی از طرف کارفرما برای تحقق اهداف سازمان،مشارکت کنندگان در فعالی ...