سال انتشار : 2014 تعداد صفحات انگلیسی : پی دی اف8 تعداد صفحات فارسی : 16ورد چکیده در واقع کاربرد مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی [1] شرکت های کوچک و بزرگ در این مقاله مورد بررسی می گیرد . تمرکز مقاله معرفی شده بر ارتباط مغازه های فروشنده لباس بیرونی ( بیرون از خانه ) در خاک جمهوری چک می باشد . تولید کنندگان و خرده فروش های کوچک و متوسط در بررسی محبوبیت پوشاک بیرونی در میان مشتریان جمهوری چک بایستی از دانش اشان استفاده کنند ، بایستی این چنین دانشی را به طور هدفمند هماهنگ نمایند از اینرو مشتریان اشان به طور دقیق تری مورد بررسی قرار می گیرند . دلیل تمرکز ما بر شرکت های کوچک و متوسط در واقع این واقعیت است که زنجیره های فروشگاه بزرگ فروشنده پوشاک ورزشی یک نوع رقابت قوی ، نقدینگی تولیدکنندگان محلی و خرده فروش ها را نشان می دهند . تولید و توزیع پوشاک بیرون از منزل بر بازار مصرف کننده متمرکز نمی شود ؛ همچنین بازار صنعتی یک سهم قوی را نشان می دهد . بنابراین ، پایش بازار های فعلی و همچنین اجرای رویکرد های کاملا جدید درون فرآیند های شرکت نسبتا مهم می باشد . محققان بر اساس این واقعیت بر ر ...