پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

فرآیند خلاق در طراحی تبلیغ

فرآیند خلاق در طراحی تبلیغ

سال انتشار :2014 صفحات ترجمه : 16ورد صفحات انگلیسی : 18پی دی اف چکیده توانایی برای تفکر خلاقانه همراه با تغییرات سریع فناورانه و جهانی سازی [1] یک امر حیاتی می باشد . رسانه های دیجیتالی [2] به طور چشمگیری قواعد طراحی تبلیغ و گرافیک را تغییر داده اند . اکنون ، کارفرمایان و مشتریان طراحان گرافیک و مدیران هنر تبلیغ را فرا می خوانند تا ایده های بزرگ را درک کرده و اجراء نمایند که مردم را در میان پلت فرم های رسانه های مشغول می سازد . علاوه براین ، طراحان تبلیغ ملزم هستند تا محتوی مربوطه را برای علایم تجاری خلق نمایند و ( برای ارایه ارزش افزوده نظیر سرگرمی یا آموزش ) سبب بازار یابی انلاین و در رسانه اجتماعی گردند . هر کسی برای وارد شدن به این چالش ها بایستی اموزش داده و مهارت های تفکر فرد را ورای توانایی برای حل مشکل غنی نماید ؛ هر کسی بایستی از یافتن مشکل بهره ببردکه مستلزم خلق کردن تا زمانی می باشد که کشف یا یک مسیر ظاهر می شود سپس از مهارت های طراح تبلیغ بهره ببرید تا تولید حل مشکل خلاق را شکل دهد. این یک تغییر نمونه می باشد . [1] Globalization [2] Digital media ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد