قسمتی از اسلاید ها اصول بازاریابی (Marketin Principles) مفاهیم اساسی بازار یابی بازار چیست ؟ منظور از بازار صرفا محل فیزیکی نیست بلکه مکانیزمی است که عرضه و تقاضا را به همدیگر می رساند . پارادایم بازاریابی رجعت مشتری مداری زیادی هم خوب نیست ! اصلا مشتریان نمی دانند که چی می خواهند ! باید کاری کنیم که مشتری قدر محصول را خوب بفهمد ! اغراق ، سرکار گذاشتن ، پنهان کاری ، سرگرمی و ... تعریف بازاریابی ( دیدگاه جدید ) مقایسه مفاهیم فروش وبازاریابی نمودار محیط بازاریابی کالبد شکافی محصول ؟ 4Ps & 4Cs ارزش کدام مزیت ها را باید برشمارد و در باره آنها تبلیغ کرد کل زنجیره ارزش : شبکه عرضه هفت O ( اُو ) بازاریابی دیدن کالا مساوی است با خریدن کالا انواع فروشگاه ها و سایر ...