پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود ترجمه مقاله ارتقای اثر بخشی سازمانی و پیاده سازی مدیریت دانش

دانلود ترجمه مقاله ارتقای اثر بخشی سازمانی و پیاده سازی مدیریت دانش

دانلود-ترجمه-مقاله-ارتقای-اثر-بخشی-سازمانی-و-پیاده-سازی-مدیریت-دانشدانلود ترجمه مقاله ارتقای اثر بخشی سازمانی و پیاده سازی مدیریت دانش 
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد 
سال انتشار:2004
تعداد صفحه ترجمه:22
تعداد صفحه فایل انگلیسی:9

 موضوع انگلیسی :Advancing organizational effectiveness and knowledge
management implementation
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله ارتقای اثر بخشی سازمانی و پیاده سازی مدیریت دانش
چکیده انگلیسی:In the recent past, most practitioners and researchers in hospitality have focused on the development of programs and practices
for preventing employees leaving a job. The purpose of this paper is to examine an alternative focus, which is the possibility of
sharing and retaining the knowledge which resides in employees’ minds. The operational practices of this focus would not only add
value for internal and external customers, but also benefit overall organizational effectiveness in today’s knowledge-oriented era.
Semi-structured interviews were administered in four International five-star hotels in Taiwan. This study aims to examine the extent
to which the hotels implement knowledge management (KM) practices, the manner in which they are implemented and the
impediments they face. The data clearly shows that KM practices, such as programs and cultures that support knowledge acquiring,
sharing and storing, can benefit such hotels.
چکیده فارسی:

طی سالهای گذشته، بیشتر شاغلین و محققین حوزه مهمان داری بر روی پیشربرد و ارتقای برنمه ها و تجاربی متمرکز بودند که مانع از ترک شغل توسط کارمند می شدند. هدف این مقاله بررسی راهکاری متمرکز است که همان احتمال به اشتراک گذاردن و حفظ دانشی است که در اذهان کارکنان می ماند.

تجارب کاربردی این موضوع و تمرکز تنها به ارزش گذاردن برای مشتریان داخلی و خارجی نیست، بلکه بر روی اثر بخشی بیشتر سازمان در حوزه دانش محور امروزی نیز می پردازد. مصاحبه های تقریبا ساختار بندی شده ای در چهار گروه هتل پنج ستاره در تایوان تنظیم شدند. هدف این تحقیق بررسی توسعه تجارب پیاده سازی مدیریت دانش (KM) است، بطوری که پیاده سازی شده اند و با موانع پیش رو مواجه شده اند. داده ها بوضوح نشان می دهند که تجارب KM مانند برنامه ایی که از کسب، به اشتراک گذاردن و حفظ دانش حمایت می کنند می توانند منافع زیادی برای چنین هتل هایی داشته باشند.

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد