پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت
پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاور پوینت خلاصه کتاب یادداشت های ممنوعه- (برداشت های وارونه) اثر استاد عبد العظیم کریمی تعداد

پاور پوینت خلاصه کتاب یادداشت های ممنوعه- (برداشت های وارونه) اثر استاد عبد العظیم کریمی تعداد

پاور-پوینت--خلاصه-کتاب-یادداشت-های-ممنوعه--(برداشت-های-وارونه)--اثر-استاد-عبد-العظیم-کریمی-تعدادبنا براین استاد می گوید:
من قانون را راها می کنم و مردم راستگو می شوند
من اقتصاد را رها می کنم و مردم ، مرفه خواهند شد
من تعصبات را رها میکنم و مردم ، آرامش پیدا می کنند
من همه ی خواسته هایم را به خاطر رسیدن به
خوبی کنار می گذارم و خوبی مانند
علف ، معمولی ورایج می شود.
لائو تزو تا ئو ته چینگ
بزرگ شدن ممنوع
کودک پر است ، و بزرگ سال تهی
ژان نورانسیه
بشر همیشه کمتر از گذشته خویش بالغ می شود.
تار کو فسکی
معقول بودن ممنوع:
برنارد شاو می گوید:
عاقل خود را با دنیا وفق می دهد و نادان سعی می کند دنیا را با خود وفق دهد .
بنابراین تمام پیشرفت های دنیا
محصول انسانهای نادان است

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد