لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت )
تعداد اسلاید : 30 اسلاید
برنامه ریزی برای تجارت الکترونیکی
مقدمه
تفاوت شرکت های موفق و ناموفق در برنامه ریزی ، طراحی و اجرای استراتژی های تجارت الکترونیک می باشد .
.
شناسایی اهداف
- افزایش فروش در بازارهای فعلی
- ایجاد بازار های جدید
-ارائه خدمات بهتر به مشتریان فعلی
-استخدام کارکنان به صورتی اثر بخش
در شناسایی اهداف باید ریسک های احتمالی را نیز در نظر گرفته و اندازه گیری کرد.
اهدافی که غالبا شرکت ها به خاطر آن
به تجارت الکترونیک روی
می آورند.
پیوند دادن اهداف به استراتژی های کسب و کار
به منظور افزایش ارزش برای مشتری شرکت ها میتوانند از استراتژی های در جریان - downstream ( همون تاکتیک ها) و استراتژی های در خلاف جریان upstream استفاده کنند . این استراتژی ها بر کاهش هزینه ها با ایجاد ارزش از طریق همکاری کردن با تامین کنندگان مواد اولیه و سرویس های حمل و نقل تمر کز دارد .
شرکت ها می توانند از وب به منظور استراتژی های کسب و کار خود و همچنین بهبود مزیت رقابتی خود استفاده کنند .
ایجاد برند یا نام تجاری
افزایش یا بهبود برنامه های بازاریابی
ایجاد درک بهتری از نیازهای مشتری
بهبود خدمات پس از فروش و پشتیبانی
مدیریت زنجیره تامین
خرید کالا و خدمات
فروش تبلیغات
برگزاری حراج
ایجاد جوامع مجازی و پورتال های وب .