فصل اول: بیان مسئله 5 فصل دوم: بیان اصطلاحات در تاثیر تجارت الکترونیکی بر افراد سازمانها و جامعه 11 1-2- مقدمه 13 2-2- مروری بر کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک 14 3-2- مکانیزم های اصلی تجارت الکترونیکی 19 4-2- برنامه های سازمان با فرد 21 5-2- تبلیغات بر خط 24 6-2- برنامه های سازمان با سازمان 26 7-2- تجـارت الکترونیکـی درون سـازمانی و سـازمان بـا کارکنان 28 8-2- دولت الکترونیکی و تجارت الکترونیکی فرد با فرد 29 9-2- خدمات پشتیبانی تجارت الکترونیکی 31 10-2- مـــسائل اخلاقـــی و قـــانونی در کـــسب و کـــار الکترونیکی 35 11-2- شکست ها و استراتژیهای موفقیت 38 پیوست ها 40 فصل سوم: بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی بر افراد سازمانها و جامعه 47 1-3- هدف اول( برنامه ریزی سفری به پاریس با استفاده از سایت expedia .com ) 48 2-3- هدف دوم ( خرید یک لپ تاپ از سایت dell.com ) 62 3-3- هدف سوم( بررسی خدمات سایت re ...