توضیحات: این جزوه به بررسی مهمترین نظریه های رایج در مدیریت پرداخته و آنها را به تفصیل مورد بررسی قرار داده است. نظریاتی همچون نظریه بوروکراسی، نظریه روابط انسانی (مطالعات هاتورن)، نظریه نیازهای انسانی و… از جمله این نظریه ها است. فهرست مطالب:اصول علم اداره (نظریه فراگرد مدیریت)نظریه بوروکراسینظریه روابط انسانی (مطالعات هاتورن)مرحله اول: آزمایشات روشنایی (1924-1927)مرحله دوم: آزمایشات اتاق نصب و اتصال تقویت کننده های الکتریکی (1927-1932)مرحله سوم: آزمایش اطاق سیم پیچی کلیدهای تبدیل کننده تلفن (1931-1932)نظریه نیازهای انسانی (1908-1970)نظریه X و نظریه Y 1906-1964نظریه شخصیت و سازماننظریه سیستمینظریه یادگیری سازمانینظریه “مجموعه های پیچیده غیر قابل پیش بینی” یا نظریه آشوبنظریه اقتضاییآثار برخی از متغیرهای مشهور اقتضایی در تعیین موقعیت مدیریتنظریه نقشهای مدیریتینظریه عوامل بهداشت روانی و انگیزاننده هانظریه تقویت و اصلاح رفتارنظریه انتظارنظریه برابرینظریه هدف گذاریمنبع نـوع فایـل : Word تعداد صفحات : 43 حجم فایل : 64 کیلوبایت ...