پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

نقشه دقیق و کامل شهر کرج به با جزئیات و کیفیت بالا و کارتوگرافی زیبا به همراه آخرین تغییرات در سایز 100*140

نقشه دقیق و کامل شهر کرج به با جزئیات و کیفیت بالا و کارتوگرافی زیبا به همراه آخرین تغییرات در سایز 100*140

همیشه دوست داشتم یه نقشه  زیبا روی دیوار نصب باشه که هرکسی دید به غیر از استفاده معمول از زیباییش هم لذت ببره به همین دلیل این نقشه رو با تجربیاتی که طی 10 سال بدست آورده بودم تولید کردم. یکی از ویژگی های این نقشه که خیلی هم دوستش دارم وجود تصویر ماهواره ای شهر کرج در پس زمینه اونه  ابعاد این نقشه 100*140 سانتیمتر  و در مقیاس 1:15000 تولید کردم که این سایز سایز استاندارده و تا اونجایی که میشد حجمشو کم کردم در نتیجه حجمش به 14 مگابایت رسید و فرمتش هم  jpg هست.   یک نقشه تقسیمات استانی و تقسیمات شهرستانی استان البرز نیز در تصویر هست که موقعیت دقیق شهر کرج را در کشور به خوبی نمایش می دهد. جزئیات زیاد و کارتوگرافی زیبا از خصوصیات ویژه این نقشه است. اطلاعات این نقشه شامل کلیه معابر نظیر خیابانهای اصلی،فرعی،کوچه ها،بن بست ها،میادین،تقاطعات همسطح و غیر هم  سطح(پل ها و تونل ها) و همچنین محلاته   یکی دیگه از ویژگی های خاص و متفاوته این نقشه "نمادهای مهم شهر" بصورت Flat Design (طراحی گرافیکی) در پایین نقشه آورده شده که جذابیت نقشه را چند برابر ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد