پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

بررسی روش من -کندال و تایل -سن در رونددار بودن دبی یا بارش

بررسی روش من -کندال و تایل -سن در رونددار بودن دبی یا بارش

بررسی-روش-من-کندال-و-تایل-سن-در-رونددار-بودن-دبی-یا-بارشنوسانات اقلیمی در یک منطقه اثرات شدیدی بر منابع آب و خاک میگذارد. امروزه پذیرفته شده است که بروز هر گونه تغییر در سیستم اقلیمی در مدیریت منابع آب و خاک مهم است.از مهمترین مشخصههای اقلیمی هر
منطقه مقدار بارندگی آن میباشد.این مشخصه اقلیمی از بی ثبات ترین متغیرهای اقلیمی میباشد که بر منابع آب یک منطقه به طور جدی تأثیرگذار است.به منظور محاسبه شیب خط دبی محاسباتی و همچنین محاسبه مقدار روند از روش تایل- سن استفاده میکنیم و از آزمون من- کندال برای تعیین روند عناصر اقلیمی (دما و بارش) و دبی رودخانه استفاده میشود.
فهرست مطالب:
1- مقدمه
2- روش تایل سن
3- روش من کندال

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد