دانلود مقاله ی ترجمه شده ی حسابداری Drivers of brand trust in internet retailing محرک های اعتبار برند در فروش اینترنتی فایل ترجمه به صورت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 13 و11 صفحه پی دی اف انگلیسی برای دریافت رایگان اصل مقاله اینجا کلیک کنید چکیده: هدف :هدف از این مطالعه تحقیق کردن در مورد ویژگیهایی است که مدیریت برند یا جنس را در فروش اینترنتی توسط Ha توسعه میدهد و اقلام خریداری را گسترش میدهد. طرح ریزی/روش بررسی/نگرش:استفاده کردن از روش بررسی دو مرحله ای کیفی و کمی.از 199 جوابگو ی تحقیق کتبی به دست امده 15 مصاحبه کامل اجرا شده است. پسرفتهای خطی برای ازمایش تئوری به کار گرفته شد.مدل جدیدی علاوه بر تحقیقات تجربی پیشنهاد میشود. یافته ها:تحلیل رگرسیون برای متغیر وابسته ی انحصار برند در شبکه ی وب با استفاده از 6 مقیاس ر امنیت-خلوت-نام برند-ادای کلمه-اطلاعات و تجربه یا گذشته از Ha تنها بازدهی برابر با R2 =0.105 داد. با اضافه کردن مقیاس های بیشتری (مثل طراحی و هدایت وبسایت.سیاست عودت و کشور مبدا) و کامل کردن تحلیل رگرسیون تنها با استفاده از ویژگیهایی که از نظر اما ...