پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

برند، برند سازی و تحلیل فضای برندینگ در بنگاه های ایرانی

برند، برند سازی و تحلیل فضای برندینگ در بنگاه های ایرانی

  نوع فایل : پاورپوینت   تعداد صفحات :  65 صفحه     چکیده : برند نمادی است پیچیده که گستره متنوعی از ایده ها و ویژگی ها را در بر می گیرد. برند نه تنها با استفاده از آهنگ خود بلکه مهم تر از آن با بهره گیری از هر عاملی که در طول زمان با آن آمیخته و در جامعه به صورت هویتی شناخته شده و نمود یافته است، با مشتری سخن می گوید  . بارزترین فرآیند حرفه ای در تجارت جهانی، قابلیت و توانمندی در جهت ایجاد، حفظ و ارتقاء نام بــرنـد است. بهتر است به جای  Brand ، از عنوان اصلی آن یعنی  Brand mark  استفاده کنیم .   Brand mark   از دو جزء تلفظی و ادراکی تشکیل شده است. به آن بخش از  برند  که خواندنی است و تلفظ می شود،  Brand name  (نام  برند ) و به آن قسمت که شامل طرح و شکل و ذهنیت نهفته در ورای آن است،  Brand   گفته می شود.  برند ، هویت یک محصول، خدمت و یا یک تجارت خاص است که می تواند به اشکال گوناگون همچون نام، علامت، نماد (سمبل)، ترکیبی از چند رنگ و یا شعار باشد. جامعه با شنیدن نام  برند ، مشخصات ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد