پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود ترجمه مقاله روانشناسی نوجوئی، خلاقیت و نوآوری ابعاد عصب شناختی موجود

دانلود ترجمه مقاله روانشناسی نوجوئی، خلاقیت و نوآوری ابعاد عصب شناختی موجود

 دانلود ترجمه مقاله روانشناسی نوجوئی، خلاقیت و نوآوری ابعاد عصب شناختی موجود در نمایی از یک فعالیت روان شناسانه 
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد 
سال انتشار:2013
تعداد صفحه ترجمه:11
تعداد صفحه فایل انگلیسی:6

 موضوع انگلیسی :The Psychology of Novelty-Seeking,
Creativity and Innovation:
Neurocognitive Aspects Within a
Work-Psychological Perspective
موضوع فارسی: دانلود ترجمه مقاله روانشناسی نوجوئی، خلاقیت و نوآوری ابعاد عصب شناختی موجود در نمایی از یک فعالیت روان شناسانه
چکیده انگلیسی:Why are some people constantly on the move towards something new, while others feel
comfortable with what there is? What motivates us to seek for the new? What helps us in
finding it? What leads us to transform what we find into a product that is visible to others and
expose us to their judgement? Research in psychology holds fascinating insights concerning
the above questions. Surprisingly, neurocognitive and neuropsychological insights that could
lead to a better understanding of the processes of novelty-seeking and novelty-finding, have
received little attention in the creativity and innovation literature. Especially for those working
in professions where the generation of the new is the core business, it would be highly
relevant to know more about those biological parameters of novelty generation and especially
how they make human beings behave in professional environments. Such knowledge can not
only improve human resource management in creative work settings, but also help creative
professionals to better understand and manage themselves. The Novelty Generation Model
(NGM) introduced in this article offers a new perspective.
چکیده فارسی:چرا برخی افراد مدام در حال جستجو برای یافتن ایده های جدید هستند ولی برخی دیگر با آن چه که دارند، احساس راحتی  می نمایند؟ چه چیزی ما را بر آن می دارد که به دنبال ایده های جدید باشیم؟ چه چیزی به ما در یافتن آنها یاری می رساند؟ چه چیزی ما را هدایت می کند تا آنچه را که یافته ایم به شکلی تغییر دهیم که دیگران نیز آن را ببینند و در نتیجه خود را در معرض قضاوت قرار دهیم؟ تحقیقات صورت گرفته در علم روان شناسی، جوابدهی به سوالات فوق را آسان گردانیده است. جای بسی شگفتی است که مفاهیمی چون عصب شناختی و روان شناسی عصبی که به درک بهتری از فرآیند جستجو برای موارد جدید و یافتن آنها می انجامد در ادبیات خلاقیّت و نوآوری توجه بسیار اندکی را به خود معطوف نموده است. این مسئله به ویژه در مورد افرادی نمود دارد که در حرفه آنها ایجاد یک ایده جدید عبارت از هسته اصلی تجارتشان است و قطعاً باید دانش بیشتری در مورد پارامترهای بیولوژیک نوآوری کسب کرده و مخصوصاً باید بدانند که چگونه می توان با بهره گیری از این دانش، رفتار و عملکرد بشر را در محیط حرفه و شغل مدیریت نمود. برخورداری از چنین دانشی نه تنها به بهبود مدیریت منابع انسانی کمک می کند بلکه به متخصصان نوآوری در درک بهتر و مدیریت خود یاری می رساند. مدل نوآفرینی (NGM) معرفی شده در این مقاله چشم انداز جدیدی را فرا روی ما می گشاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد