نوع فایل:power point قابل ویرایش 66 اسلاید قسمتی از اسلاید: در تمام انواع آن، ارتباط یک عمل دو طرفه است که هدف از آن رسیدن به نتیجه رضایت بخش برای هر دو طرف است. چه رو در رو، چه تلفنی، چه مکاتباتی، چه دوستانه و چه دشوار، عواملی وجود دارد که بر نتیجه اثر می گذارند: فهرست: مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران مراتب نیازهای انسانی بر اساس مدل مزلو اهمیت ویژه مهارت های ارتباطی در محیط کتابخانه، به ویژه کتابخانه عمومی ایده های به کار بستن مهارت های ارتباطی در شغل های غیر انتفاعی انواع مهارت ها ی ارتباطی عوامل اثر گذار بر نتیجه در هر نوع ارتباط مهارت ها در تماس های تلفنی مهارت های ارتباطی در موقعیت های دشوار مهارت های نوشتاری برای کتابداران تولید بروشور: توصیه هاى شکلى تولید نامه: توصیه هاى شکلى توصیه هاى کلى براى نوشت ن ...