لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی: Powerpoint نوع فایل: ppt (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید: 30 اسلاید قسمتی از متن فایل دانلودی سرفصل مطالب vمفهوم سرپرست و سرپرستی vنقش و جایگاه سرپرست vمسئولیتهای سرپرست vویژگی های کار سرپرست vویژگی های ارتباطی سرپرست vوظایف سرپرست vمهارتهای ضروری برای سرپرست vعوامل تاثیرگذار بر توقعات افراد vاصول ایجاد رابطه خوب با دیگران vروشهای شناسایی و حل مشکل vویژگی های یک سرپرست موفق vشیوه های بهبود روش کار در سازمانها vنقش روابط انسانی در بهبود روش کار vاصول اساسی مدیریت مفهوم سرپرست و سرپرستی رده های مختلف مدیریت در هر سازمان به نوعی سرپرستی عده ای را بر عهده دارند. به معنایی دیگر تمام افرادی که اقتدار دارند و کار دیگران را کنترل می کنند، بدون توجه به بالا و پایین بودن موقعیت آنها در سلسله مراتب قدرت در سازمان سرپرست شناخته می شود و رسماً بر کار دیگران نظارت می کنند. برای ارائه تعریف سرپرست و تعیین جایگاه او ابتدا باید رده های مختلف مدیریت در سازمان مورد بررسی ق ...