لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی: Powerpoint نوع فایل: ppt (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید: 19 اسلاید قسمتی از متن فایل دانلودی قیمت گذاری ,مفاهیم، روشها و خط مشی ها nویژگیهای خاص قیمت n قیمت تنها عنصری در ترکیب عناصر بازاریابی است که درآمدزاست. قیمت منعطف ترین عنصر از ترکیب عناصر بازاریابی است. قیمت مهمترین مشکل پیش روی مدیران بازاریابی است که باید با توجه به عوامل متعدد در مورد آن تصمیم گیری نمود. n nقیمت گذاری باید با دیگر سیاستهای بازار یابی هماهنگی داشته باشد nمراحل قیمت گذاری تعیین هدف از قیمت گذاری 2. تعیین تقاضا 3. برآورد هزینه 4. تجزیه و تحلیل هزینه ها، قیمت ها و آنچه که رقبا عرضه می کنند. 5. انتخاب یک روش قیمت گذاری 6. تعیین قیمت نهایی nاهداف قیمت گذاری حداکثرنمودن سودآوری حداکثرنمودن رشد فروش حداکثر بهره برداری از بازار رهبری کیفی کالا روشهای برآورد منحنی تقاضا تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات فروش در گذشته استفاده از روشهای تجربی نظرسنجی از خریداران ...