تعداد صفحه: 22 نوع فایل: Word فرمت فایل: docx *** قابل ویـرایش فهرست مطالب مقدمه : اهداف : وظایف روابط عمومی: سطوح تجزیه و تحلیل در برنامهریزی روابط عمومی تبلیغات : تعریف تبلیغ ویژگی های تبلیغات : تعریف روابط عمومی ویژگیهای روابط عمومی : تفاوتها در روابط عمومی و تبلیغات تفاوت روابط عمومی و تبلیغات از نظر هدف : تفاوت روابط عمومی و تبلیغات از نظر مخاطب : تفاوت روابط عمومی و تبلیغات از نظر پیام تفاوتهای دیگر روابط عمومی و تبلیغات نتیجه گیری مقدمه : نیاز به شناخت درک متقابل به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف ، امروزه در سازمانها و ادارات به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است. این ارتباط که از ان به عنوان روایط عمومی یاد می شود یکی از مهمترین و با ارزش ترین عوامل موثر در سرنوشت یک سازمان محسوب می گردد. روابط عمومی به عنوان یک فن و هنر نقش بسزایی در برقراری و تسهیل ارتباط دو سویه بین مدیران سازمان و احاد مردم دارد بطوریکه امروزه کمتر سازمانی را می توان یافت که خود را بی نیاز ا ...