تعداد صفحه: 13 نوع فایل: Word فرمت فایل: docx *** قابل ویـرایش فهرست مطالب بیان مسئله اهداف روش تحقیق نتایج بحث سیر تکاملی فرآیند بازاریابی در عصرهای مختلف ، روند رو به رشدی داشته است و می توان آن را به 5 دوره تقسیم نمود 1 – Marketing as an equal function 2 – Marketing as a more important function 3 Marketing as the major -function 4 – Costumer as the controlling functionThe 5- The customer as the controlling function and marketing as the integrative function حدوداً 7 نوع تقاضا در بازار وجود دارد که مدیریت هر کدام از آنها مکانیزم های خاص خودش را می طلبد : 1- تقاضای منفی Negative demand : 2- عدم تقاضا No demand : 3- تقاضای در حال نزول Declining demand : 4- تقاضای غیر متداول regular demand : 5- تقاضای پنهان La ...