پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)- در 33 اسلاید استراتژیهای شبکه تلفن شبکه تلفن را می توان با سه استراتژی برقرار نمود. 1- شبکه تلفن TDM 2- شبکه تلفن IP-TDM 3- شبکه تلفن IP ماموریت های CRM 1- برای هر مشتری یک پرونده در سیستم ایجاد می شود و کلیه تماسها و سوابق بصورت رکوردهای مستقل به پرونده اضافه می گردد. 2- هنگام تماس مستقیم و یا پیام مشتری،پرونده در اختیار پاسخ دهنده قرار می گیرد تا پاسخ گویی به مشتری بر مبنای سوابق وی صورت پذیرد. 3- نیازهای آتی مشتری ثبت می شود تا در سر رسید به مشتری تذکر داده شود. 4- سوالات مشتریان و پاسخ سازمان در یک نظام درختی ثبت می شود و به مرور درخت دانش سازمان بوجود می آید و سازمان دانا می شود. پاسخ اوپراتور به مشتری صرفا از طریق این درخت انجام می شود تا هزینه پاسخ گویی کاهش یابد. معرفی نرم افزار CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به راحتی برای افراد امکان مدیریت ارتباط با مشتری را بدون آشنایی با نرم افزا ...