لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی: Word نوع فایل: doc (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه: 17 صفحه قسمتی از متن فایل دانلودی عوامل مثبت وتأثیر گذار 1 : ایمان مبلغ ومؤمنانه بودن آگاهی مبلغ و حکیمانه بودن تبلیغ خیر خواهی مبلغ وصادقانه بودن تبلیغ استمداد از خداوند وتوسل به اولیای دین بهره برداری ازعوامل مشروع و مؤثر ومورد علاقه نسل جوان عوامل منفی وبازدارنده 2 : ضعف ایمان ضعف آگاهی مکتبی وارائه چهره ای ناموزون وغیر منطقی از مکتب ضعف آگاهی نسبت به مخاطب و عدم رعایت شرایط سنی، تحصیلی ، محیطی وروانی مخاطب ضعف آگاهی از شرایط تبلیغ و شیوه های مؤثر آن . چنانکه قرآن کریم می فرماید: « واتو البیوت من أبوابها» ضعف آگاهی ازتوطئه های تبلیغی دشمنان خصلت های شخصیتی منفی صفات مبلغ از دیدگاه قرآن وروایات : آگاهی : مبلغ باید هدف از تبلیغ را به خوبی بشناسد تا بتواند در راه رسیدن به آن قدم بردارد. قل هذه سبیلی أدعوا الی الله علی بصیرة أنا ومن اتبعنی بگواین راه من است همراه با پیر ...