تعداد صفحه: 45 نوع فایل: Word فرمت فایل: docx *** قابل ویـرایش فهرست مطالب مقدمه ده نکته در مورد بازاریابی هرچه بیشتر دربارة بازاریابی فرا بگیرید: از رقیبان موفقتان درس بگیرید: دورنمای بازاریابی خود را مشخص کنید. بازارتان را بشناسید. به موقعیت جغرافیاییتان توجه کنید: وضعیت مالی برون سازمانی خود را بررسی کنید: وضعیت مالی درون سازمانی خود را بررسی کنید: بودجه بازاریابیتان را مشخص کنید: کار را به کاردان بسپارید: یک تیم کار آزموده تشکیل دهید: شر کتها در زمینه بازار یابی سه دسته اند : 1) شرکت های پیشرو 2) شرکت های پیرو 3) شرکت های ایستا ابزار اصلی تشکیل دهنده ی بازار یابی به چهار P معروفند : 1) محصولات product 2) قیمت price 3) مکان place 4) تبلیغات promation پنمین P آمیزۀ بازاریابی روابط عمومی Poblic Reations : استفاده از اطلاعات در زمینه بازاریابی : نیازها و انتظارات : مدیر ...