پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ترس و اضطراب در برخی دانش آموزان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ترس و اضطراب در برخی دانش آموزان

            دانلود پیشنهاد ارزشیابی ترس و اضطراب در برخی دانش آموزان فرمت فایل (word) و قابل ویرایش  تعداد صفحات 3 صفحه قیمت 3000 تومان قسمتی از مجموعه به خاطر دارم در یکی از سالهای تحصیلی مشغول به فعالیت در سمت دبیر بودم. طبق روال هر سال روزهای ابتدای سال تحصیلی جدید را به ارزشیابی ورودی دانش آموزان پرداختیم تا حدودی از وضعیت درسی دانش آموزان آگاه شدم. در این بررسی و ارزش یابی متوجه شدم که هر وقت به یکی از دانش آموزان تکلیفی می دادم یا سوالی می پرسیدم با ترس و لرز می گفت که امروز آمادگی ندارد و فردا از روی متن می خواند و هر وقت علتش را جویا شدم با گریه و زاری التماس می کرد که امشب حتما می خوانم مدتی همین روال  گذشت و دانش آموز تغییری نکرد و متوجه شدم این دانش اموز دارای اضطراب شدید و با توجه به مسئولیت ها در قبال او احساس  می کردم تصمیم گرفتم که در صورت  رفع مشکل او برایم. نشانه های اضطراب موقع امتحان دست هایش می لرزید وعرق می کرد . دچار رنگ پریدگی می شد . حالت تهوع به او دست می داد . در جلسه امتحان اگر جواب سوالی را نمی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد