پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود پیشنهاد ارزشیابی مشکلات مربوط به ترس و اضطراب در برخی دانش آموزان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی مشکلات مربوط به ترس و اضطراب در برخی دانش آموزان

              دانلود پیشنهاد ارزشیابی مشکلات مربوط به ترس و اضطراب در برخی دانش آموزان   فرمت فایل (word) و قابل ویرایش  تعداد صفحات 3 صفحه قیمت 3000 تومان قسمتی از مجموعه ویژه مدیران در یکی از سالهای تحصیلی مشغول به فعالیت در سمت مدیر بودم. طبق روال هر سال روزهای ابتدای سال تحصیلی جدید را به ارزشیابی ورودی دانش آموزان پرداختیم تا حدودی از وضعیت درسی دانش آموزان آگاه شدم. در این بررسی و ارزش یابی متوجه شدم که هر وقت به یکی از دانش آموزان تکلیفی می دادم یا سوالی می پرسیدم با ترس و لرز می گفت که امروز آمادگی ندارد و فردا از روی متن می خواند و هر وقت علتش را جویا شدم با گریه و زاری التماس می کرد که امشب حتما می خوانم مدتی همین روال  گذشت و دانش آموز تغییری نکرد و متوجه شدم این دانش اموز دارای اضطراب شدید است. بسیارند دانش آموزانی که به خاطر ترس از مدرسه و معلم و مدیر و ... در دوره های مختلفی از درس و تحصیل عقب افتاده اند و در مقاطع مختلف زندگی به خاطر ترس های که سرکوب نشده اند با شکست مواجه می شوند. چه بسا دانش آموزی  به دلایل م ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد