فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:53 اسلاید برخی از اسلایدها: شرایط استفاده از واژه رشد 1.رشد در فروش 2.افزایش در سود 3.افزایش در دارایی رشد در فروش : معیاری مهم در تعیین میزان رشد واحد اقتصادی و نشانگر توان رقابتی واحد اقتصادی است که شامل رشد در حجم فروش کالا و خدمات ارائه شده می باشد، و بیانگر میزان ثبات واحد اقتصادی در بازار است. معمولا شاخص مستقیمی از رشد عملکرد واحد اقتصادی است اهداف اصلی فعالیت های تجاری .1رشد سودآوری .2ایجاد تنوع برای کاهش ریسک ● روش های دستیابی به اهداف فعالیت های تجاری درون سازمانی: سرمایه گذاری در داخل شرکت و گسترش فعالیت ها برای کسب سود بیشتر برون سازمانی: تملک دارایی ها و تاسیسات مولد و ابزار بازار یابی شرکت های دیگر ادغام و تحصیل باهدف افزایش ثروت سهامداران و به عنوان ارتقاء کیفیت خدمات شرکت در تحصیل بازده بیشتر و حفظ موقعیت رقابتی شرکت صورت می گیرد. تصمیم گیری در خصوص موضوع ادغام و تحصیل نه تنها سهامداران شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه نقش بسزایی در شکل دهی اقتصاد نیز دارد. ادغام برای صاحبان هر دو ...