پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

سیره زندگی و اندیشه های امام خمینی

سیره زندگی و اندیشه های امام خمینی

عنوان: سیره زندگی و اندیشه های امام خمینی قالب بندی: WORD تعداد صفحات: 34 این تحقیق با موضوع سیره زندگی و اندیشه های امام خمینی بوده و سیره زندگانی رفتاری ، اخلاقی ، حکومتی ، سیاسی ، فرهنگی و ...  امام خمینی را مورد بررسی قرار می دهد. خوش خُلقی با همسر : همسر، فرزندان و خدمت گزارانی که سالیانی دراز در کنار امام خمینی بودند، همگی به حُسن رفتار امام راحل در محیط خانواده گواهی داده اند. همسر امام در این باره می گوید: امام، احترام ویژه ای برای من قائل بودند و حتی در اوج عصبانیت نیز هرگز نسبت به من بی احترامی و اسائه ادب نمی کردند. همیشه جای خوب را به من تعارف می کردند و همیشه تا من سر سفره نمی آمدم، شروع به خوردن غذا نمی کردند. به بچه ها هم می گفتند: صبر کنید تا خانم بیاید. امام خمینی در بیان قدردانی از همسر خویش چنین گفته است: «فداکاری ای که خانم در زندگی کرده اند، هیچ کسی نکرده است. همسر امام در پاسخ به این پرسش که امام چگونه همسری است و در طول سال های زندگی با شما چگونه رفتار کرده است، می گوید:رفتار ایشان با من، بسیار خ ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد