فرمت:پاور پوینت تعداد اسلاید: 27 قابل ویرایش و آماده پرینت لینک خرید و دانلود پایین صفحه قسمتی از مطالب اسلاید: •تحقیقات بازار یابی،روشی است عینی و سیستماتیک به منظور توسعه و ایجاد (جمع آوری ،طبقه بندی،تجزیه و تحلیل) اطلاعات برای فرایند تصمیم گیری مدیران بازار یابی . تحقیقات بازار یابی از دیدگاه مالهاترا عبارتست از : شناخت ،جمع آوری و تجزیه وتحلیل نظام یافته و عینی اطلاعات به منظور کمک به مدیریت در تصمیم گیریهای مربوط به شناسائی ، حل مسائل و شناخت فرصتها در بازاریابی . تحقیقات از نظر آقایان کاتلر و آرمسترانگ عبارتست از : عام ...