پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت درباره کاربرد آزمونهای روانی در صنعت

پاورپوینت درباره کاربرد آزمونهای روانی در صنعت

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات   دسته بندی: Powerpoint   نوع فایل: ppt  (قابل ویرایش و آماده پرینت )   تعداد اسلاید: 55  اسلاید  قسمتی از متن فایل دانلودی •عناوین بحث •ویژگی های کلی آزمونها •حوزه های کاربرد آزمونها در صنعت •معرفی دو آزمون •ارائه نمونه ایی از آزمون های اجراء شده •جک ولش:     در سال‌های متمادی مدیریت در GE، خیلی بیش از پیش به این نکته پی بردم که، تا چه حد موفقیت من به کسانی‌که استخدام کرده بودم بستگی دارد. از نخستین روزهای کار خود، به اهمیت پیدا کردن افراد شایسته پی بردم. آشکار بود که وقتی فردی بزرگ را پیدا و استخدام می‌کردم، جهانی از تفاوت پدید می‌آمد.     بسیاری از اشتباهات استخدامی من برخاسته از پیش داوری‌های نادرست من بود. در ابتدا، من عاشق موقعیت و موفقیت‌های تحصیلی افراد بودم، اما بتدریج دریافتم که تحصیلات فرد، به تنهایی چیز زیادی درباره جستجوگری، تعهد، هیجان و چالش گری فرد را نشان نمی‌دهد.    در ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد