فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید : 40 قسمت هایی از پاورپوینت : سهم خدمات در GNP ( بانک جهانی 2001) برای سال 1998: - در جهان 4/63 درصد - در ایران 2/ 48 درصد افزایش فزاینده سهم خدمات با توجه به توسعه IT UPU و شبکه پستی جهانی - حدود 130 سال , سازمان تخصصی - 700 هزار واحد پستی , 1/6 میلیون نفر جمعیت , 1/1 میلیارد مرسوله - چالشها : جهانی سازی , آزاد سازی , رقابت , مقررات زدائی , انتظارات مشتری توصیه اتحادیه برای سهم بیشتر: تعیین استاندارد , کیفیت مناسب با انتظارات , بهبود شبکه پستی •کیفیت چیست ؟ •ویژگیهایی که رافع نیازها باشد( QS-9000) •همخوانی با مشخصات ( کرازبی – 1980s) •مناسب برای استفاده و کاربرد( جوران – 1988) •مطابقت با مشخصات با حداقل هزینه ( فیگنبام-1991) •کیفیت الزامی, کیفیت دارای جذابیت ( کانو – 1984) •درجه عالی ( Degree of Excellence)(گاروین-1984) • تاریخچه کیفیت •تیلور( 1856 – 1915) تقسیم کار, حرکت سنجی , زمان سنجی , تعیین ...