فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید : 16 قسمت هایی از پاورپوینت : •گام های موفقیت از صحبت های منفی پشت سر همکارانتان پرهیز کنید. اگر شما بدگویی کنید همکارانتان به شما اعتماد نمی کنند. تنها راجع به کسب و کارتان صحبت کنید. کارفرمایان موفق مهارت های ارتباطی خوبی دارند. آنان از همکاران حتی کارکنان زیر دست خود می آموزند. با روشی که کارفرمایتان را خشنود می نماید، کار کنید. البته از چاپلوسی پرهیز کنید. هنگام تعدیل نیروی انسانی، کسانی که دوستان کمتری دارند در اولویت هستند. کارفرمایان کارکنان ذیصلاحی که به آنها بیشتر رجوع می شود را ترجیح می دهند. ...