51 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپ بخشی از تحقیق روش جمع آوری اطلاعات در صنعت گردشگری 1- تحقیق کتابخانه ای : Desk Research منبع اطلاعات دست دوم شامل تحقیقاتی که از مسافرین کسب می شود. Secondary Sources Research 2- تحقیق مشاهده ای: Observation الف – مشاهده رفتار Behavior Observation ب – مشاهده مستیم Direct Observation نماینده ای به عنوان تحقیق کننده انتخاب شده در آن محل با مشاهده برخوردها اطلاعات را می گیرد. مثلا در بررسی موزه کاخ سعد آباد، شاید رفتار افراد و یا مستقیما تعداد افراد مورد بررسی قرار می گیرد. تحقیق میدانی : Survey Research که در این تحقیق حجم و دامنه اطلاعات بشدت گسترده و پیچیده تر می شود . در مقوله تحقیق میدانی به مواردی بر می خوریم که عبارتند از: فعالیتها activities علائق interests ، باورها opinion و نیازهای خاص مسافر Special needs of travelers که همه مورد توجه قرار می گیرند تحقیق مشاهده ای می تواند بخشی از تحقیق میدانی باشد اما تحقیق میدانی وسیع تر و جامع می باشد. انواع ...