پاورپوینت تحقیقات بازاریابی 69اسلاید چکیده محتوای فایل: تحقیقات بازاریابی تعاریف مختلف از تحقیقات بازاریابی انجمن بازاریابی امریکا 1985 بازاریابی فرایند برنامه ریزی و اجرایی کردن مفاهیم قیمت -گذاری ، ارتقا و توزیع افکار وعقاید ،محصولات و خدمات است به گونه ای که از طریق مبادله انها سازمانها و افراد به اهدافشان دسترسی پیدا کنند . کاتلر و آرمسترانگ عامل ارتباط دهنده مصرف کننده ،مشتری و جامعه ، از طریق اطلاعات به بازاریاب است ...تعیین اطلاعات موردنیاز، برنامه ریزی برای جمع اوری اطلاعات ومدیریت واجرای جمع اوری اطلاعات بعهده تحقیقات بازاریابی میبشاد. کاربردهای تحقیقات بازاریابی .1زیر نظر داشتن فعالیت رقبا .2پی بردن به نظر مصرف کنندگان درباره محصول .3ارزیابی آثار عملیات مختلف بازاریابی انجام شده فرایند تصمیم گیری تعریف مسئله تعیین عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل جمع اوری اطلاعات مربوطه مشخص کردن بهترین گزینه ت ...